> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Ситченко, А. Л. Методичні умови розвитку в учнів / А.Л. Ситченко. - С.5-7. Гладишев, В. В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" / В.В. Гладишев. - С.8-9. Павленко, Т. М. Дукховність за доби постмодерну в інтерпретації Рея Бредбері / Т.М. Павленко. - С.11-13. Чухненко, Ю. М. "Душа писателя стремится к миру и отражает его..." : Использование єпистолярного наследия Бальзака при изучении жизни и творчества писателя / Ю.М. Чухненко. - С.14-18. Заховайко, Г. М. Урок виразного читання як засіб осягнення змісту художнього твору / Г. М. Заховайко. - С.22-24. Павлухина, Т. И. Человек несгибаемой воли / Т.И. Павлухина. - С.25-26. Гукова, О. О. Мені здається, що в мене крила : Інтегрований урок за повістю Шолом Алейхема "Хлопчик Мотл" . 8 клас / О.О. Гукова. - С.27-29. Романюк, З. А. Ахматова и Модильяни : Урок к изучению творчества А. Ахматовой. 11 клас / З.А. Романюк. - С.30-31. Хроменко, І. А. Світло Людвіга ван Бетховена / І.А. Хроменко. - С.53-60. Лельохін, Є. О. Жанрова специфіка творів "Остап Шаптала" В. Підмогильного і "Сторонній№ А. Камю / Є. О. Лельохін; В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.48-50. Просцевичус, В. Є. Судьба и жизнь : М. Шолохов "Судьба человека" / В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.45-47. Конопля, Т. Г. "Чудова сімка" : Інтелектуально-творча гра за творами Марка Твена. 6 клас / Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.43-44. Валентинова, Д. В. Суд, який міг би відбутися : Урок-інсценізація з елементами рольовї гри за оповіданням О. Генрі "Вождь червоношкірих". 7 клас / Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.41-43. Кірган, Л. М. Нехай пагує на землі добро : Урок вивчення казки-притчі "Маленький принц" / Л.М. Кірган. - С.38-40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кірган, Л. М. Нехай пагує на землі добро : Урок вивчення казки-притчі "Маленький принц" [Текст] / Л.М. Кірган> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 38-40. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Сент-Екзюпері, А. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/12 Журнал 2006р. N 12 Логвин, Г. П. Запахи (П. Зюскинд. Парфюмер. История одного убийцы) / Г. П. Логвин. - С.20-22 Бульвінська, О. І. Орхан Памук: зіткнення цивілізацій чи міст між Сходом і Заходом / О. І. Бульвінська. - С.23-27 Чечетіна, Л. А. Чи є стара дама спадкоємицею Гобсека? Урок - компаративний аналіз за творами Ф. Дюрренматта "Гостина старої дами" та О. де Бальзака "Гобсек". 11 клас / Л. А. Чечетіна. - С.28-31 Чухненко, Ю. М. "Я выбрал медицину не случайно...". К изучению творчества М. Булгакова. Материалы для учителя. Варианты урока. / Ю. М. Чухненко. - С.39-42 Кірган, Л. М. Сторінки поезії "срібного століття". Підсумковий урок - усний журнал. 11 клас. / Л. М. Кірган. - С.43-47 Вознічук, С. А. Сенс бунту Маріо. Урок-розслідування за новелою Т. Манна "Маріо і чарівник". 11 клас. / С. А. Вознічук. - С.50-53 Марценко, Г. О. Мудрість віків через роки. Урок - компаративний аналіз життя і творчості Григорія Сковороди та Омара Хайама. 9 клас. / Г. О. Марценко. - С.53-54 Туранська, М. П. Життя і творчість Артура Конан Дойла. Урок у формі інтерв’ю. 7 клас. / М. П. Туранська. - С.55-56 Хроменко, І. А. Підсумуємо вивчене. Гра "Доки горить свіча" та вікторина "Упізнай героя з роману М.Булгакова "Майстер і Маргарита". 11 клас. / І. А. Хроменко. - С.59-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кірган, Л. М. Сторінки поезії "срібного століття". Підсумковий урок - усний журнал. 11 клас. [Текст] / Л. М. Кірган> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N12. - С. 43-47 Рубрики: поезія "срібного віку" -критика викладання зарубіжної літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Скобельсая, О. И. Три разговора об учителе литературы / О. И. Скобельсая. - С.3-9 Покатілова, О. О. Культурологічний контекст вивчення зарубіжної літератури як умова літературного та загальнокультурного розвитку учнів / О. О. Покатілова. - С.10-13 Лімборський, І В. Раннє європейське Просвітництво: діалектика становлення нового канону художнього мислення / І В. Лімборський. - С.14-20 Гладышев, В. В. "Ничтожен" ли Беликов? "Человек в футляре" и "глубоко порядочные" люди глазами Чехова / В. В. Гладышев. - С.21-25 Шовкопляс, Г. Зовсім інший Льюїс. Творчість англійського казкаря / Г. Шовкопляс. - С.25-26 Бербенець, Л. С. Пастиш (постмодерна видозміна) / Л. С. Бербенець. - С.27-29 Шкловська, О. Н. "Що зі мною сталося?." Система уроків за новелою Ф. Кафки "Перевтілення" 11 клас / О. Н. Шкловська. - С.30-35 Головка, Л. М. Світ дитинства в оповіданні Г. Сенкевича "Янко-музикант". Урок додаткового читання. 6 клас / Л. М. Головка. - С.35-39 Вознічук, С. А. Мацуо Басьо - мандрівний посол поезії. Урок-подорож 5 клас / С. А. Вознічук. - С.40-42 Кожукало, Н. В. Артур Конан Дойл і його оповідання "Пістрява стрічка". Урок-розслідування кримінальної справи. 7 клас / Н. В. Кожукало. - С.44-45 Хотинська, Л. В. Чи є ж це кохання? Урок-співчуття за романом Віктора Гюго "Собор Паризької Богоматері". 9 клас / Л.В. Хотинська. - С.47-48 Скрипник, Т. М. Вартовий на бойовому посту. Структурно-семіотичний аналіз вірша В. Вітмена "О Капітане!" . 10 клас / Т. М. Скрипник. - С.48-49 Кірган, Л. М. Друга світова війна у дзеркалі літератури. Конспект комбінованого уроку. 11 клас / Л. М. Кірган. - С.50-52 Таратута, С. Л. Каково оно, будущее человечества? Урок-беседа по роману М. Булгакова "Мастер и Маргарита". 11 класс / С. Л. Таратута. - С.55-57 Назарець, В. М. "У мені живе трагік, а поряд з ним клоун". Сходження на драматургічний Олімп Бернарда Шоу / В. М. Назарець, Є. М. Васильєв. - С.59-61 Готьє, Т. Вірші / Т. Готьє. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кірган, Л. М. Друга світова війна у дзеркалі літератури. Конспект комбінованого уроку. 11 клас [Текст] / Л. М. Кірган> // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N1. - С. 50-52 Рубрики: Всесвітня історія--Друга світова війна Викладання зарубіжної літератури в школі--образи, теми, сюжети Кл.слова (ненормовані): Друга світова війна в літературі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2011/11 Журнал 2011р. N 11 Дитькова, С. Ю. Творчество Мандельштама в школе / С. Ю. Дитькова. - С.2-5 Рогозинський, В. Сатири сивочолого чарівника : Згадка про творчу спадщину Саші Чорного / В. Рогозинський. - С.8-9 Рогозинський, В. Під кленами з чорним листям... : Етюд про Ахматову та Гумільова / В. Рогозинський. - С.10-12 назарець, В. М. Футуризм і Велимир Хлєбніков / В. М. назарець, Є. М. Васильєв. - С.13-15 Кірган, Л. М. Сторінки поезії "срібного століття" : Підсумковий урок - усний журнал / Л. М. Кірган. - С.31-35 Яблонська, О. М. "Срібне століття" російської поезії : Літературно-музична композиція як ілюстрація до вивчення оглядової теми / О. М. Яблонська. - С.36-40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 11 Кірган, Л. М. Сторінки поезії "срібного століття" [Текст] : підсумковий урок - усний журнал / Л. М. Кірган> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2011. - N 11. - С. 31-35 РУБ 83.3(4Рос) Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок Кл.слова (ненормовані): срібний вік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |