К 11 Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Соціально-психологічні умови розвитку Я-концепції майбутніх учителів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. психол.наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Є. В. Кірейчева ; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ). - : ДВНЗ"УМО", 2010. - 19 с. -
РУБ 88 Рубрики: "Я-концепція" Майбутні вчителі Кафедра психології автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВОУ1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7 Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15 Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23 Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв. Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв. Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв. Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв. Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 96-100 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--"Я-концепція" учителя Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): майбутній вчитель -- вчитель початкових класів -- Я-концепція майбутнього вчителя -- Я-концепція -- формування Я-концепції -- соціально-психологічний тренінг Анотація: У статті теоретично обгрунтовано ефективність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку Я-концепції майбутніх учителів. Розглянуто поняття "тренінг", "соціально-психологічний тренінг", "Я-концепція", "Я-концепція майбутнього вчителя". Проаналізовано критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |