> Шифр: ВОУ1/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Андрущенко, Віктор. Ефективність європейського вчителя : (проблема впровадження "Педагогічної конституції Європи") / В. Андрущенко. - С.5-18. Якимчук, Оксана. Компетентнісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. Кіт, Михайло. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття : виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. Саєнко, Тетяна. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. Кірик, Тамара. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. Нестерова, Марья. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. Хоменко, Гліб. Фетишизація патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. Сікорський, Петро. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. Біденко, Євген. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості в педагогічному процесі / Є. Біденко. - С.72-78. Коваленко, Оксана. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кіт, Михайло. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття : виклик-відповідь [Текст] / М. Кіт> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 26-32. Рубрики: Вища освіта--соціокультурний статус Кл.слова (ненормовані): соціокультурна динаміка -- глобальна цивілізація -- трансформація освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2020/4 Журнал 2020р. N 4 Андрущенко, Віктор. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко. - С.5-12. Астахова, Катерина. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія") / К. Астахова. - С.13-20. Пилипенко, Сергій. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення / С. Пилипенко. - С.21-29. Біденко, Євген. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості / Є. Біденко. - С.30-38. Корсак, Костянтин. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, Ю. Корсак, А. Похресник. - С.39-46. Нестерова, Мар’я. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова, О. Яценко, М. Дєліні. - С.47-52. Козлакова, Галина. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів / Г. Козлакова, О. Озерян. - С.53-60. Кравченко, Ірина. Проєктна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко. - С.61-66. Магера, Сергій. Національна ідея як стрижнева основа української культури / С. Магера. - С.67-72. Пирогова, Тетяна. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу / Т. Пирогова. - С.73-79. Кіт, Михайло. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації / М. Кіт. - С.80-84. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кіт, Михайло. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації [Текст] / М. Кіт> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 80-84. Рубрики: Вища освіта в Україні--децентралізація освіти Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти -- децентралізація -- управлінська парадигма -- Нова українська школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |