> Шифр: УЛЗО/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Голобородько, Я. Професор-державотворець: До 140-річчя від дня народження М. Грушевського / Я. Голобородько. - С.2-6 Міхно, О. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури / О. Міхно. - С.12-16 Горячок, І. "Хай не повернеться засуджене повік, хай не відновиться закопане, зарите"...:До вивчення памфлета І. Багряного " Чому я не хочу вертатись до СРСР?" 11 клас. / І. Горячок. - С.20-21 Соловйова, Н. Трагічна доля емігрантів :За новелою В. Стефаника " Камінний хрест" 10 клас / Н. Соловйова. - С.22-24 Кріль, Н. Давня література-яскрава сторінка в українському красному письменстві Вступна тема . 9 клас. / Н. Кріль. - С.24-29 Морозюк, Н. Філософія добра і зла в оповіданнях Євгена Гуцала / Н. Морозюк. - С.29-31 Фурсова, Л. Один день серед козаків : Урок за оповіданням А. Кащенка " Над Кодацьким порогом" 7 клас. / Л. Фурсова. - С.32-34 Лавринчук, В. Крізь призму однієї душі : Психологізм оповідання О. Катренка " Омелько Цуциня" / В. Лавринчук. - С.36-40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лавринчук, В. Крізь призму однієї душі : Психологізм оповідання О. Катренка " Омелько Цуциня" [Текст] / В. Лавринчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 36-40 Дод.точки доступу: Катренко, О. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Донченко, Т. Методика навчання української мови як наука і предмет вивчення у педагогічних ВНЗ / Т. Донченко. - С.2-5 Верзацька, Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Верзацька. - С.6-9 Філоненко, Л. Стан роботи над переказами в сучасній школі / Л. Філоненко. - С.10-12 Шелехова, Г. Особливості технології уроків з розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) / Г. Шелехова. - С.13-18 Скуратівський, Л. Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі / Л. Скуратівський. - С.18-23 Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору / С. Привалова. - С.24-27 Буркалець, Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) / Н. Буркалець. - С.28-31 Подранецька, Н. Проектна технологія на уроках української мови та літератури / Н. Подранецька. - С.32-35 Рекіта, Г. Урок з літератури у 7 класі на тему "З Україною в серці" (українці в діаспорі) / Г. Рекіта. - С.35-38 Любашенко, О. Українська мова як мова навчання та дисципліна у вищій школі (історико-культурологічний аспект) / О. Любашенко, . - С.39-42 Новиков, А. Театральне мистецтво як естетична проблема (Матеріали до вивчення української драматургії межі XIX-XXcт.) / А. Новиков. - С.43-47 Лавринчук, В. Проблемно- тематичні тенденції прози Олександра Катренка / В. Лавринчук. - С.47-50 Кіт, Д. Багатогранний талант / Д. Кіт. - С.51-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лавринчук, В. Проблемно- тематичні тенденції прози Олександра Катренка [Текст] / В. Лавринчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7. - С. 47-50 Рубрики: Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок Дод.точки доступу: Катренко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |