> Шифр: УЛЗО/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Єременко, Оксана. Фемінні моделі гендерної ідентифікації в романах Василя Слапчука / О. Єременко, Г. Кобилякова. - С.2-4 Зінченко, Наталія. Народні перекази та звичаї як основа фольклорно-етнографічних нарисів А. П. Свидницького / Н. Зінченко, А. Шкарупа. - С.5-6 Лазаренко, Ірина. Розвиток методичної думки про формування умінь аналізувати художній твір / І. Лазаренко. - С.7-10 Романишина, Наталія. Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета / Н. Романишина. - С.11-15 Сорокіна, Лариса. Марко Вовчок - "кроткий пророк" : урок-портрет / Л. Сорокіна. - С.16-19 Коваленко, Людмила. "Нерівня душ - це гірше, ніж майна!" : урок-дослідження / Л. Коваленко. - С.20-22 Ситченко, Анатолій. Система уроків з вивчення повісті Віктора Близнеця "Звук павутинки" / А. Ситченко. - С.23-26 Грабовська, Світлана. Пісенна творчість Андрія Малишка : урок з вивчення поезії "Пісня про рушник" / С. Грабовська. - С.27-28 Логвіненко, Наталія. Становлення української фантастичної прози / Н. Логвіненко. - С.31-36 Ярошенко, Роман. Жанрово-композиційні особливості псалмів та їх лінгвістичний аналіз / Р. Ярошенко. - С.38-40 Кислашко, Олександр. Козачинський М. і Кониський Г. про духовно-моральне виховання / О. Кислашко. - С.41-43 Набок, Марина. До витоків духовності українців Румунії / М. Набок. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 17 Лазаренко, Ірина. Розвиток методичної думки про формування умінь аналізувати художній твір [Текст] / І. Лазаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 7-10 Рубрики: Аналіз художнього твору Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Березівська, Лариса. Життєвий шлях і науково-педагогічна діяльність Олександра Мазуркевича / Л. Березівська. - С.2-4. - Бібліогр.: 4 назв. Паламар, Світлана. Віддаємо шану видатному вченому і педагогу / С. Паламар. - С.4-5. Ситченко, Анатолій. З історії методики української літератури / А. Ситченко. - С.6-10. - Бібліогр.: 27 назв. Попович, Наталія. Новітні технології у просторі шевченкознавства / Н. Попович. - С.11-14. - Бібліогр.: 6 назв. Островна, Світлана. Дорога, довжиною з життя : урок літератури рідного краю за романом "Білі хмари" Олександра Сизоненка, лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка 11 клас (2 години) / С. Островна. - С.14-18. Шуляр, Василь. Оповідання "Ти не перша, Таню" О. Сизоненка у системі літературної освіти школярів : 10 клас / В. Шуляр. - С.19-23. - Бібліогр.: 14 назв. Шевченко, Анна. Вивчаємо роман Ю. Іздрика "Воццек" : 11 клас / А. Шевченко. - С.23-27. - Бібліогр.: 8 назв. Парфенюк, Оксана. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні Б. Грінченка "Каторжна" : 10 клас / О. Парфенюк. - С.27-29. Матковська, Тетяна. Українська народна казка "Ох" : 5 клас / Т. Матковська. - С.29-30. Лазаренко, Ірина. Провідні принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. Лазаренко. - С.31-33. - Бібліогр.: 12 назв. Голобородько, Ярослав. Ліричний емоціолект Маріанни Кіяновської / Голобородько. - С.34-36. Овдійчук, Лілія. Різнобічний талант письменниці-горлівчанки, або Що значить випадково-несподівані зустрічі / Л. Овдійчук. - С.37-40. Яровенко, Тетяна. Від експериментів В. Винниченка до "Експерименту" О. Жовни : полемічна інтерпретація повісті та її кіноверсії / Т. Яровенко. - С.41-46. - Бібліогр.: 19 назв. Набок, Марина. Національна специфіка української символіки : Дмитренко Микола. Символи українського фольклору : Монографія. - К.: УЦКД, 2011. - 400с. / М. Набок. - С.47-48. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Л 17 Лазаренко, Ірина. Провідні принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. Лазаренко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 31-33. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська література--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- аналіз художнього твору -- літературно-психологічний аналіз -- загальнодидактичні принципи Анотація: У статті розглянуто принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору, обгрунтовано їх доцільність для такого виду аналізу, наведено приклади їх реалізації в навчальному процесі. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |