> Шифр: РШ/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Березівська, Лариса. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська. - С.3-7. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр. Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-12. - Бібліогр.: 13 назв. Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід / Г. Лактіонова, С. Машкіна. - С.13-18. - Бібліогр.: 10 назв. Радченко, Сергій. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко. - С.18-20. Гораш, Катерина. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект / К. Гораш. - С.21-25. - Бібліогр.: 10 назв. Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков. - С.25-26 : фотогр. Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту / Т. Турчин. - С.27-31. - Бібліогр.: 4 назв. Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв. Шпильовий, Василь. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий. - С.38-43. - Бібліогр.: 4 назв. Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я / О. Щербакова. - С.44-48. - Бібліогр.: 8 назв. Кравчук, Неля. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук. - С.49-55. - Бібліогр.: 12 назв. : мал. Петрова, Светлана. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв. Міхно, Олександр. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно. - С.61-67. - Бібліогр.: 20 назв. : табл. Чаграк, Наталія. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк. - С.68-73. - Бібліогр.: 41 назв. Чичук, Антоніна. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / А. Чичук. - С.74-77. - Бібліогр.: 5 назв. Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець. - С.78-79. Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 19 Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід [Текст] / Г. Лактіонова, С. Машкіна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 13-18. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю Кл.слова (ненормовані): нові тенденції демографічного розвитку -- диверсифікація сімей -- соціальне партнерство -- неповні сім’ї Анотація: У статті на основі міждисциплінорного підходу аргументується важливість розвитку партнерства навчальних закладів і сімей, що у сучасних умовах розглядається системним ресурсом поліпшення якості освіти. Дод.точки доступу: Машкіна, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |