> Шифр: УПШ/2014/5 Журнал 2014р. N 5/6 Захарійчук, Мар’яна. Українська мова: текстоцентричний підхід у 3-му класі / М. Захарійчук, А. Мовчун. - С.3-6. Пономарьова, Катерина. Мовлення зв’язне - чисте й виразне : напрями та засоби мовленнєвого розвитку другокласників / К. Пономарьова. - С.7-11. Лапшина, Ірина. Читаємо російською : організація літературної освіти у 3-му класі / І. Лапшина. - С.12-14. Масол, Людмила. Мистецтво розвиває і виховує : інтегративні художньо-педагогічні технології / Л. Масол. - С.15-20. Орієнтовні календарні плани. 3-й клас : [добірка]. - вкладка. - С. 1-22. Альтернативні календарні плани. 3-й клас : [добірка]. - С.22-32. Барна, Марія. Пізнавальна подорож у просторі та часі : урок-екскурсія до музею для учнів 2-го класу / М. Барна [и др.]. - С.21-24. Інші автори: Біда Д., Волощенко О., Козак Олександра, Щур Надія Кучер, Тетяна. Економіка - для всіх : тематичне планування та розробки уроків для 3-го класу / Т. Кучер. - С.26-29. Хомич, Світлана. Гуманна педагогіка: навчаємо з любов’ю / С. Хомич. - С.30-32. Бень, Неля. Ігри зі словами / Н. Бень. - С.33. Бобруйко, Олександра. Маленькі поради для розв’язання великих проблем / О. Бобруйко. - С.34-35. Бондар, Лариса. Послухай музику землі : заняття для 1-го класу / Л. Бондар. - С.36-37. Мізіна, Олена. Зоряний час : конкурс для 6-7 років / О. Мізіна. - С.38-40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапшина, Ірина. Читаємо російською [Текст] : організація літературної освіти у 3-му класі / І. Лапшина> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 12-14. Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання Кл.слова (ненормовані): “Літературне читання” (курс) -- літературознавча діяльність -- дитяче читання -- російська мова викладання -- 3 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2014/12 Журнал 2014р. N 12 Скворцова, Світлана. Програма з математики: працюємо на перспективу / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.3-6. Жадан, Олена. Учитель у світі обдарованих дітей : педагогічні умови розвитку здібностей учнів / О. Жадан. - С.7-11. Лапшина, Ірина. Орфографічні навички набуваєм граючи : особливості організації словникової роботи у початкових класах / І. Лапшина. - С.12-15. Скворцова, Світлана. У пошуках ключа до розв’язання складеної задачі : чинники, що визначають план розв’язування складеної задачі / С. Скворцова. - С.16-21. Пономарьова, Катерина. Українська мова. 3 клас : орієнтовні завдання для перевірки навчальних досягнень (II семестр) / К. Пономарьова. - С.22-26. Чекіна, Олена. І особистість, і громадянин, й жива частинка всесвіту - людина : опорні таблиці та схеми до курсу “Я у світі” / О. Чекіна. - С.вкладка. Королюк, Тетяна. Шукаємо знання у квесті : використання гри у навчальному процесі / Т. Королюк. - С.37-38. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапшина, Ірина. Орфографічні навички набуваєм граючи [Текст] : особливості організації словникової роботи у початкових класах / І. Лапшина> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 12-15. Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--словникова робота Кл.слова (ненормовані): уроки української мови в початковій школі -- словникова робота Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2016/11 Журнал 2016р. N 11 Божинський, Володимир. Освітні округи та опорні навчальні заклади: оновлення законодавства / В. Божинський. - С.3-5. Савченко, Олександр. Слово до слова - звучить рідна мова : розвиток мовлення учнів на уроках літературного читання / О. Савченко. - С.6-11. Кіщук, Наталія. Властивості фігур геометричних дослідимо грунтовно і всебічно : розвиток геометричної компетентності учнів на основі експериментів, інтуїції та логічних міркувань / Н. Кіщук. - С.12-15. Лапшина, Ірина. Урок російської мови: реалізація завдань соціокультурної змістової лінії / І. Лапшина. - С.16-18. Лапшина, Ірина. В школе и дома. Учимся быть вежливыми : краткий конспект урока русского языка в 1-ом классе / І. Лапшина. - С.19. Котелянець, Наталка. Корисні й любі всім уроки праці. "Родзинка" їх - це творчість й інтеграція : реалізація міжпредметних зв’язків у змісті трудового навчання / Н. Котелянець. - С.20-24. Шварцкоп, Марія. Префікс додати - дива: нові з’явилися слова! : урок української мови у 3-му класі / М. Шварцкоп. - С.25-27. Компанієць, Марина. Розкрити таємниці світу книжки допомагають дітям : урок позакласного читання у 3-му класі / М. Компанієць. - С.28-30. Сай, Стефанія. Покажем нині лісовим звірятам, як математику цікаво нам вивчати : урок математики у 1-му класі / С. Сай. - С.31-33. Бурдейна, Наталія. Завдяки пластиліну й фантазій дно морське ми чудово прикрасимо : урок трудового навчання у 1-му класі / Н. Бурдейна. - С.37-39. Свір, Наталія. Від дружби з тютюном й "зеленим змієм" рішуче ми відмовитись зумієм : конспект уроку-тренінгу з основ здоров’я у 4-му класі / Н. Свір. - С.40-42. Челяк, Оксана. Ми беручкі, до роботи охочі. Користь приносити змалечку хочем : урок курсу "Я у світі" у 3-му класі / О. Челяк. - С.43-45. Сехіна, Оксана. Я навчу свою родину бути ощадливою! : виховна година у 4-му класі / О. Сехіна. - С.46-49. Альперіна, Галина. Новий рік без дорослих : сценарій свята для початкової школи / Г. Альперіна. - С.50-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапшина, Ірина. Урок російської мови: реалізація завдань соціокультурної змістової лінії [Текст] / І. Лапшина> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 16-18. Рубрики: Початкова школа--уроки російської мови Кл.слова (ненормовані): урок російської мови -- соціокультурна підготовка у початковій школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапшина, Ірина. В школе и дома. Учимся быть вежливыми [Текст] : краткий конспект урока русского языка в 1-ом классе / І. Лапшина> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 19. Рубрики: Початкова школа--уроки російської мови Кл.слова (ненормовані): конспект уроку російської мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Коршунова, Ольга. Інформація корисна? Небезпечна? Це від нас залежить, безперечно / О. Коршунова. - С.4-8. Шупер, Тетяна. Функціональна пропедевтика: формуємо уявлення про сталі й змінні величини, про залежність між величинами / Т. Шупер. - С.8-15. Лапшина, Ірина. Захопливі орфоепічні вправи навчають звуки вимовляти правильно : опанування учнями специфічних звуків російської мови / І. Лапшина. - С.15-18. Королюк, Тетяна. Образотворчість має власні таємниці. Одна зних, всі знають, - композиція : формування уявлень про композиційну організацію площини / Т. Королюк. - С.18-23. Бондар, Ніна. Дитячі письменники Великої Британії : урок-подорож з англійської мови та літературного читання у 4-му класі / Н. Бондар, В. Цимбал. - С.23-28. Харковенко, Тетяна. Гей, вдарте в струни, кобзарі : ознайомлення з кобзарством на уроках з різних дисциплін / Т. Харковенко. - С.28-32. Скрипчук, Олена. Створити умови для росту - завдання цікаве й непросте : урок природознавства у 3-му класі / О. Скрипчук. - С.33-37. Зубрєва, Світлана. Мандрівка до Острова Здоров’я : урок з основ здоров’я у 3-му класі / С. Зубрєва. - С.37-40. Брусенцева, Олена. Виховання без грубості й жорстокості : батьківські збори з дітьми / О. Брусенцева. - С.40-42. Бойцова, Зоя. Японія - країна вранішнього сонця : виховна година / З. Бойцова. - С.42-46. Волишина, Галина. Про гігієну і охайність дбаємо, адже себе та інших поважаємо : виховна година / Г. Волишина, Т. Самар. - С.46-48. Чорнобров, Валентина. Фізична культура : календарне планування / В. Чорнобров. - С.Вкладка. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапшина, Ірина. Захопливі орфоепічні вправи навчають звуки вимовляти правильно [Текст] : опанування учнями специфічних звуків російської мови / І. Лапшина> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 15-18.
Початкова школа--уроки російської мови Кл.слова (ненормовані): орфоепічні вправи -- вимовляння звуків -- мовленнєві норми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Мачинська, Наталія. Як зберегти ентузіазм на довгі роки? : засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів / Н. Мачинська. - С.4-7. Крамаренко, Алла. Вчимося змалку я і ти любить природу й берегти : формування екологічної компетентності молодших школярів / А. Крамаренко. - С.8-12. Лапшина, Ірина. Досліджуємо звуки мови - і висновки робить готові! : нові підходи до вивчення фонетики у 2-му класі / І. Лапшина. - С.13-15. Ростикус, Надія. Як навчати діалоги складати? : методика формування діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.16-19. Якименко, Світлана. З дитсадка до школи без проблем : авторська інтегрована особистісно орієнтована технологія "Світ навколо мене" / Світлана Якименко. - С.20-23. Ягупа, Ірина. Цікаво світ театру для себе відкривати : конспект занять інтегрованого навчального дня у 1-му класі / І. Ягупа. - С.24-28. Жаловага, Галина. До лісу завітаймо зрання, щоб повправлятись в додаванні : урок математики у 1-му класі / Г. Жаловага. - С.29-31. Лазоренко, Світлана. Чий синок ясенок? : урок літературного читання у 2-му класі / С. Лазоренко. - С.32-35. Кащенко, Ірина. У країну заметілі нині подорож здійснили : урок природознавства у 4-му класі / І. Кащенко. - С.36-39. Савчук, Тамара. Вогонь - друг, вогонь - ворог : урок-тренінг з курсу "Основи здоров’я" у 2-му класі / Т. Савчук. - С.40-43. Макарова, Оксана. Країна батьківської майстерності : восьме заняття Школи батьківства / О. Макарова. - С.44-52. Жорняк, Богдана. Як не скривдити ліс? : сценарій заходу екологічної тематики / Б. Жорняк, С. Ткачук. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лапшина, Ірина. Досліджуємо звуки мови - і висновки робить готові! [Текст] : нові підходи до вивчення фонетики у 2-му класі / І. Лапшина> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 13-15. Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови Кл.слова (ненормовані): вивчення фонетики -- звуки мовлення -- початкова школа -- уроки української мови в початковій школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2019/10 Журнал 2019р. N 10 Митник, Олександр. Цілісність навчального процесу як визначальна умова формування соціальної успішності молодшого школяра / О. Митник. - С.3-7. Суховірський, Олег. Елесередовища для читання : використання електронних ресурсів для формування читацької компетентності / О. Суховірський. - С.8-12. Лапшина, Ірина. Інтеграція як спосіб підвищення ефективності мовної і літературної підготовки молодших школярів : організація уроків мови і читання на адаптаційно-ігровому етапі / І. Лапшина. - С.13-17. Чемоніна, Лада. Морфемний аналіз і словотвір: пропедевтика у початковій школі / Л. Чемоніна. - С.18-21. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лапшина, Ірина. Інтеграція як спосіб підвищення ефективності мовної і літературної підготовки молодших школярів [Текст] : організація уроків мови і читання на адаптаційно-ігровому етапі / І. Лапшина> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 13-17. Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- мовна підготовка молодших школярів -- літературна підготовка молодших школярів -- уроки мови в початковій школі -- уроки читання в початковій школі -- адаптаційно-ігровий етап Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |