> Шифр: ВМДЗ/2020/7 Журнал 2020р. N 7 Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить / Н. Савінова. - С.4-11. Орієнтовний розпорядок дня на період карантину. - С.11-12. Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину. - С.12-13. Шість правил літніх прогулянок. - С.13-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень. - С.14-17. Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин. - С.17-20. Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року / Л. Бондар, Н. Савінова. - С.20-24. Савченко, Анна. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка / А. Савченко. - С.24-26. Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу / Т. Гурковська. - С.26-32. Фортунатова, Марина. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток / М. Фортунатова. - С.32-37. Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі / І. Лахненко. - С.37-40. Мій рівень стресостійкості : експрес-тест. - С.40-42. Як щоденно підвищують рівень стресостійкості. - С.42-43. Околович, Олена. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика / О. Околович. - С.43-46. Шинкар, Ірина. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку / І. Шинкар. - С.46-52. Гагаріна, Наталія. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців / Н. Гагаріна, Л. Сорока. - С.52-57. Повертаємось у дитячий садок!. - С.57-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі [Текст] / І. Лахненко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 7. - С. 37-40. Кл.слова (ненормовані): карантинні вимоги -- стресостійкість вихователів -- посткарантинна напруга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |