> Шифр: ВОУ1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Державно-громадський характер управління освітою / Віктор Андрущенко. - С.5-8. - Бібліогр.: 3 назв Зубов, Вадим Олексійович. Глобалізована соціальність / Вадим Зубов. - С.9-13. - Бібліогр.: 15 назв Бойчук, Микола Андрійович. Основні форми демократії: український контекст / Микола Бойчук. - С.14-20. - Бібліогр.: 4 назв Шандор, Федір Федорович. Національна ідея як осердя національної свідомості / Федір Шандор. - С.21-26. - Бібліогр.: 7 назв Линовицька, Олеся Вікторівна. Академічні свободи та університетська автономія / Олеся Линовицька. - С.27-31. - Бібліогр.: 12 назв Рябченко, Володимир Іванович. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко. - С.32-38. - Бібліогр.: 9 назв Іваній, Олена Миколаївна. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній. - С.39-44. - Бібліогр.: 8 назв : табл. Бикова, Катерина Іванівна. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / Катерина Бикова. - С.45-52 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко. - С.53-66. - Бібліогр.: 12 назв : схема, табл. Акопян, Валерій Григорович. Екологічне самовиховання особистості / Валерій Акопян. - С.67-73. - Бібліогр.: 19 назв Білогур, Влада. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / Влада Білогур. - С.74-80. - Бібліогр.: 18 назв Гарбар, Галина Анатоліївна. Технологія дослідження гостинності як соціального явища / Галина Гарбар. - С.82-89. - Бібліогр.: 14 назв Богданова, Наталія Григорівна. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова. - С.90-93. - Бібліогр.: 8 назв Сахневич, Інна Андріївна. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич. - С.94-98. - Бібліогр.: 13 назв Костирєв, Андрій Геннадійович. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв. - С.99-105. - Бібліогр.: 14 назв Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач. - С.106-111. - Бібліогр.: 9 назв Зварич, Ірина Миколаївна. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / Ірина Зварич. - С.112-118. - Бібліогр.: 8 назв Шубін, Олександр Олександрович. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / Олександр Шубін, Інна Сіменко, Ірина Пальцун. - С.119-125. - Бібліогр.: 20 назв : табл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Линовицька, Олеся Вікторівна. Академічні свободи та університетська автономія / Олеся Линовицька> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Університети--історичний аспект Вища освіта--академічні свободи Вища освіта--автономія навчального закладу Вища освіта в Україні освіта університетська Кл.слова (ненормовані): академічна свобода -- автономія навчального закладу -- університет -- самоврядування -- управління -- Болонський процес -- академічні чесноти Анотація: Функціонування закладів освіти розглядається з огляду на притаманні їм академічні свободи та університетську автономію. Доводиться, що академічна свобода залишається основою університетського життя, яку нині треба перевизначити з урахуванням більш глибокої інтеграції навчальних закладів з економікою, ринком праці й програмою розвитку нації. Саме через розширення меж академічної свободи у виборі різних способів подання та засвоєння навчального матеріалу здійснюється нинішня модернізація вищої школи. Головним вектором цього процесу є забезпечення підготовки майбутнього спеціаліста до самостійної професійної творчої праці шляхом активізації пошукової діяльності викладачів та студентів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВОУ1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Андрущенко, Віктор Петрович. Соціальний статус учителя / В. П. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 11 назв Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук. - С.10-19. - Бібліогр.: 11 назв Уваркіна, Олена Василівна. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. В. Уваркіна. - С.20-24. - Бібліогр.: 9 назв Кивлюк, Ольга Петрівна. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк. - С.25-30. - Бібліогр.: 10 назв Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37. - Бібліогр.: 13 назв Касьянов, Дмитро Володимирович. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку / Д. В. Касьянов. - С.38-41. - Бібліогр.: 9 назв Дуденко, Василь Петрович. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні? / В. П. Дуденко. - С.42-48. - Бібліогр.: 8 назв : табл. Вернидуб, Роман Михайлович. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб. - С.49-55. - Бібліогр.: 11 назв Линовицька, Олеся Вікторівна. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. В. Линовицька. - С.56-60. - Бібліогр.: 6 назв Макаренко, Світлана Олегівна. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. О. Макаренко. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко. - С.67-74. - Бібліогр.: 11 назв Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко. - С.75-80. - Бібліогр.: 21 назва : табл. Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко. - С.81-86. - Бібліогр.: 7 назв : табл. Коваль, Тетяна Василівна. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль. - С.87-92. - Бібліогр.: 11 назв : табл. Капера, Ірина Сергіївна. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. С. Капера. - С.93-100. - Бібліогр.: 9 назв : табл. Сахневич, Інна Андріївна. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич. - С.101-105. - Бібліогр.: 5 назв Іващенко, Оксана Алімівна. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. А. Іващенко. - С.106-112. - Бібліогр.: 10 назв : рис., табл. Клепко, Сергій Федорович. Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко. - С.113-124. - Бібліогр.: 22 назви Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 59 Линовицька, Олеся Вікторівна. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. В. Линовицька> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 6 назв Рубрики: Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): відповідальність освіти -- соціальна відповідальність -- автономія навчального закладу -- університет -- Болонський процес -- дослідницький університет -- громадське самоуправління Анотація: Функціонування закладів освіти розглядається з огляду на взаємозв’язок їх автономії і відповідальності тих, хто в них працює і навчається; підвищення рівня автономії навчального закладу розглядається як автоматичне підвищення рівня відповідальності перед людиною і суспільством. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |