> Шифр: ВОУ1/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Андрущенко, Віктор. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі / В. Андрущенко. - С.5-11. Бобало, Юрій. Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у Національному університеті "Львівська політехніка” / Ю. Бобало. - С.12-27. Рубанець, Олександра. Когнітивні технології у вищій освіті / О. Рубанець. - С.28-34. Верьовкін, Валентин. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України / В. Верьовкін. - С.35-40. Похресник, Анатолій. Комунікологія adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України / А. Похресник. - С.41-47. Степаненко, Ірина. Навчання іноземних студентів в Україні: стан, проблеми, перспективи / І. Степаненко, М. Дебич. - С.48-55. Лисак, Ольга. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності / О. Лисак. - С.68-73. Курбатов, Сергій. Роль студенства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європейських країн / С. Курбатов. - С.74-77. Корсак, Олена. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак. - С.78-83. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лисак, Ольга. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності [Текст] / О. Лисак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 4. - С. 68-73. Рубрики: Вища освіта в Україні--академічна мобільність Навчання студентів--академічна мобільність Кл.слова (ненормовані): академічна мобільність -- кредитна мобільність -- рівень обізнаності -- рівень поінформованості -- студентський маркетинг -- навчання за кордоном Анотація: Мета статті - виявити складові поінформованості, проаналізувати основні способи організації інформування студентів щодо участі в програмах мобільності у ВНЗ, запропонувати шляхи підвищення рівня поінформованості студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |