> Шифр: ВЧ-1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Новакова, Наталія. Геополітичний вимір відносин України та ЄС / Н. Новакова. - С.4-6. Ткаченко, Ігор. Європейська перспектива: тернистий шлях України до Європи / І. Ткаченко. - С.7-8. Чекаленко, Людмила. Геополітичні виміри об’єднаної Європи на рубежі XX-XXI століть / Л. Чекаленко. - С.13-15. Красняков, Євген. Чинники впливу на процеси формування та здійснення державної політики в галузі освіти України / Є. Красняков. - С.21-26. Лисенко, Олена. Конвенція про захист прав людини і основоположник свобод 1950 року як джерело права у правовій системі України / О. Лисенко. - С.26-30. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Лисенко, Олена. Конвенція про захист прав людини і основоположник свобод 1950 року як джерело права у правовій системі України [Текст] / О. Лисенко> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 26-30. Рубрики: Права людини Кл.слова (ненормовані): КОНВЕНЦІЯ ПРО ЗАХИСТ ПРАВ ЛЮДИНИ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8. Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17. Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25. Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33. Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44. Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51. Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56. Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64. Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65. Аплодуємо переможщям. - С.66-67. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72. Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74. Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 17 Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 45-51. Рубрики: Індивідуальні чинники виховання та навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація -- особистість дитини -- індивідуальний підхід -- експериментальна робота -- умови індивідуального розвитку -- аналіз умов сімейного виховання -- фронтально-орієнтована модель -- індивідуально-орієнтована модель Анотація: У статті йдеться мова про створення психолого-педагогічних умов у дошкільному закладі для становлення індивідуальності кожної дитини. Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10. Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24. Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33. Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43. Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52. Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56. Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64. Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67. Свята та цікаві події грудня. - С.68-69. Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 34-43. Рубрики: Індивідуальні чинники виховання--дошкільники Дошкільне виховання--сімейне виховання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): спостереження -- опитування -- портфоліо дитини -- аналіз продуктів діяльності -- експертне оцінювання -- тестування -- моделювання ситуацій -- картка спостереження Анотація: У статті подається комплекс методів вивчення індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку. Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 63 Лисенко, Олена Іванівна. BOOST YOUR CLASSROOM ENGLISH [Текст] : Методичні розробки з методики викладання англійської мови для студентів мовних спеціальностей / О. І. Лисенко, О. О. Яременко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 20.00 грн. РУБ 4И(Англ)(070.2) Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання Викладання англійської мови в школі--методичні матеріали Дод.точки доступу: Яременко, Олена Олександрівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 17 Самойлова, Світлана. Технологія індивідуалізації освітнього процесу / Світлана Самойлова, Олена Лисенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 7-14. - Зміцст: Методи вивчення ставлення педагогів до індивідуалізації освітнього процесу ; Методи вивчення ставлення батьків до індивідуалізації освітнього процесу ; Налагодження співпраці з родинами вихованців ; Основні напрями індивідуалізації освітнього процесу ; Компоненти індивідуалізованої системи освіти. Рубрики: Дошкільна освіта--індивідуалізація Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- технологія індивідуалізації -- методична робота -- методи вивчення -- педагогічна взаємодія -- співпраця з родинами Дод.точки доступу: Лисенко, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Д199251/2017/6 Журнал 2017р. N 6 Гавриш, Наталія. Дозвольте увійти... Допоможімо дитині соціалізуватися в доросло-дитячому співтоваристві / Н. Гавриш, О. Рейпольська. - С.2-6 Смольникова, Галина. Як створити позитивний мікроклімат у різновіковій групі / Г. Смольникова. - С.6-10 Сущенко, Олена. Вони - інші! : соціальна інтеграція дітей з обмеженими можливостями здоров’я'я / О. Сущенко. - С.10-13. Лохвицька, Любов. Дошкільна освіта Фінляндії: погляд з середини / Л. Лохвицька. - С.13-16. Лисенко, Олена. Малюк іде до дитсадка / О. Лисенко. - С.16-18. Остапенко, Ганна. Моральне виховання у захопливих коміксах / Г. Остапенко, І. Стеценко. - С.18-24. Царук, Жанна. Ляльковий будиночок : ігровий посібник для дітей усіх вікових груп / Ж. Царук. - С.21-24. Коваленко, Алла. Рідні, знайомі, чужі : заняття для дітей середньої групи / А. Коваленко. - С.24-27. Кривонос, Людмила. Небезпечні іменини : вистава для старших дошкільнят / Л. Кривонос. - С.27-30. Шевченко, Марина. Річечка хлюпоче - малеча гратись хоче! : інтегроване заняття для дітей раннього віку / М. Шевченко. - С.30-32. Сокирба, Людмила. Здраствуй, літо! Привіт, море! : бінарне заняття для дітей середньої групи / Л. Сокирба, О. Шимерлюк. - С.32-35. Дмитрієва, Ольга. Пригоди у природі : туристичний похід для дітей середньої та старшої груп і їхніх батьків / О. Дмитрієва. - С.35-40. Співайте влітку : музичні перлинки. - С.40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Лисенко, Олена. Малюк іде до дитсадка [Текст] / О. Лисенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2017. - N 6. - С. 16-18. . - ISSN 0321-1401
Дошкільна освіта--наступність у навчанні Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї Кл.слова (ненормовані): адаптація дитини до дитсадка -- дошкільний заклад і батьки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |