Шифр: УТ-3/2016/2 ( березень-квітень)
   Журнал

Український туризм [Текст] : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу : ТОВ Видавництво "Дзеркало світу". - Виходит раз на два місяця
2016р. N 2 ( березень-квітень)
Зміст:
Птахів, Семен. Українська залізниця: деградація чи шлях до елітарності? / С. Птахів. - С.20-22
Птахів, Семен. Потяг як альтернатива літаку? / С. Птахів. - С.40-41
Неправська, Наталія. Шрі Ланка чи Індія - що обрати? / Н. Неправська. - С.44-47
Неправська, Наталія. Ізраїль: час розширювати пропозицію / Н. Неправська. - С.48-49
Каракалпакстан : туристичні атракції. - С.50-51
Самойлов, Юрій. Шенген: приводи для занепокоєння? / Ю. Самойлов. - С.54-57
Самойлов, Юрій. Туристична промоція: ефективна, коли грамотна / Ю. Самойлов. - С.58-60
Листков, Віктор. Туристичний бренд як капітал / В. Листков. - С.66-67
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


75.8(4Укр)
Л 63


    Листков, Віктор.
    Туристичний бренд як капітал [Текст] / В. Листков // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 2 ( березень-квітень). - С. 66-67
ББК 75.8(4Укр)
Рубрики: Туризм в Україні--державне регулювання
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бренд -- туристична промоція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)