376(075.8)
   О-72


   
    Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасні тенденції та технології [Текст] : навчально-методичний посібник / О. М. Таранченко, С. В. Литовченко, О. Ф. Федоренко [та ін.] ; відпов. за вип. О. І. Симоненко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 220 с. : іл. - ISBN 978-966-97877-1-2 : 120.00 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади слуху

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями слуху


Дод.точки доступу:
Таранченко, Оксана Миколаївна; Литовченко, Світлана Віталіївна; Федоренко, Оксана Филимонівна; Жук, Валентина Володимирівна; Литвинова, Віра Володимирівна; Шевченко, Володимир Миколайович; Симоненко, О. І. \відпов. за вип.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Шифр: ОДнв/2019/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4
Зміст:
Адамюк, Наталія. Освітній перекладач жестової мови : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14.
Шевцов, Андрій. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29.
Литовченко, Світлана. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36.
Ярмола, Наталія. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45.
Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59.
Костенко, Тетяна. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67.
Чеботарьова, Олена. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чеботарьова. - С.68-76.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовченко, Світлана.
    Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 30-36. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ)
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивно-ресурсні центри -- діти з особливими освітніми потребами -- комплексна оцінка розвитку
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, представлено основні напрями роботи фахівців у межах діяльності Інклюзивно-ресурсних центрів, з огляду на їх інноваційність для України. З практичного досвіду запропоновано апробовані рекомендації узагальнення результатів оцінювання та підготовки висновку, що сприятиме ефективній організації роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2021/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1
Зміст:
Кобильченко, Вадим. Завдання і методи спеціальної психології / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-18. - Бібліогр.: с. 17-18.
Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ / С. Литовченко. - С.19-29. - Бібліогр.: с. 28-29.
Бєсєда, Володимир. Модель корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку із порушеннями психомоторики / В. Бєсєда. - С.30-43. - Бібліогр.: с. 42-43.
Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи / Г. Воробель. - С.44-53. - Бібліогр.: с. 52-53.
Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху / А. Матківська. - С.54-57. - Бібліогр.: с. 56-57.
Іщенко, Руслан. Лідерські якості у осіб з порушеннями зору: контент, аналіз проблеми / Р. Іщенко. - С.58-66. - Бібліогр.: с. 66.
Варава, Наталія. Як соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами / Н. Варава. - С.67-69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовченко, Світлана.
    Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 19-29. - Бібліогр.: с. 28-29. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням слуху -- особливі освітні потреби -- супровід -- інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2022/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2022р. N 1
Зміст:
Литовченко, Світлана. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.8-19.
Лещій, Наталія. Фізичний, функціональний та психоемоційний стан дітей старшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.19-30.
Коваленко, Вікторія. Особливості діяльнісно-поведінкового компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / В. Коваленко. - С.30-43.
Михайленко, Оксана. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків для корекційної роботи щодо збагачення словникового запасу та підвищення розуміння значень слів учнями з комбінованими порушеннями слуху та інтелекту (на допомогу практикам) / О. Михайленко. - С.43-53.
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.53-69.
Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушеннями слуху у початковій школі / Н. Сергеєва. - С.69-78.
Супрун, Микола. Миттєвості життя вчителя у споминах учнів-друзів (до 80-річчя від дня народження І. П. Колесника) / М. Супрун, В. Шевченко, І. Гладченко. - С.89-94.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовченко, Світлана.
    Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 1. - С. 8-19. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями слуху -- спеціальний заклад освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2022/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2022р. N 3
Зміст:
Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.7-18.
Литовченко, Світлана. Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко. - С.19-31.
Кобильченко, Вадим. Українська тифлологія: тридцять років незалежності / В. Кобильченко [и др.]. - С.32-39.
Інші автори: Легкий О., Довгопола К., Кондратенко С.
Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам / О. Чеботарьова. - С.40-51.
Ільяна, Валентина. Сучасні погляди на процес читання в структурі писемного мовлення / В. Ільяна. - С.52-62.
Бужинецька, Ксенія. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі / К. Бужинецька. - С.63-73.
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.74-83.
Шевченко, Юлія. Формування соціальної компетентності як загальний показник розвитку особистості / Ю. Шевченко. - С.84-91.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовченко, Світлана.
    Методи дослідження проблем освіти осіб з порушеннями слуху [Текст] : (з досвіду підготовки докторів філософії зі спеціальної освіти) / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 19-31. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Вища освіта в Україні--підготовка докторів філософії
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна педагогіка -- порушення слуху -- емпіричні методи дослідження -- інклюзивна освіта -- доктор філософії -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2022/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2022р. N 4
Зміст:
Прохоренко, Леся. Розвиток спеціальної освіти в Україні: 1991-2021 рр. / Л. Прохоренко, В. Засенко. - С.7-19.
Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.20-26.
Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб / С. Литовченко, В. Литовченко. - С.27-39.
Лещій, Наталія. Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес навчально-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій, З. Маматова. - С.40-47.
Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова. - С.48-57.
Трохименко, Людмила. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією / Л. Трохименко. - С.58-68.
Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку / К. Довгопола, В. Курінна. - С.69-78.
Дука, Володимир. До проблеми формування освітнього середовища для дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах НУШ / В. Дука. - С.79-91.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовченко, Світлана.
    Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб [Текст] / С. Литовченко, В. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 27-39. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- діти з особливими освітніми потребами -- фактори навколишнього середовища -- пристосування -- адаптація -- діти з порушеннями слуху


Дод.точки доступу:
Литовченко, Віталій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)