> Шифр: Умлш-1/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Лобанчук, О. Види художньої діяльності у структурі інтегрованого уроку / О. Лобанчук. - С.10-17 Кучерук, О. Сучасні технології навчання мови як методична проблема / О. Кучерук. - С.17-21 Перенчук, Л. Використання інноваційних ідей на уроках української мови та літератури / Л. Перенчук. - С.32-35 Бабійчук, Т. Відеофрагменти як ефективний засіб навчання на заняттях української мови / Т. Бабійчук. - С.42-51 Мицан, М. Шляхи розвитку української літературної критики періоду раннього етапу українського модернізму / М. Мицан. - С.52-55 Гомон, П. Слобожанська орбіта Івана Франка / П. Гомон. - С.59-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лобанчук, О. Види художньої діяльності у структурі інтегрованого уроку [Текст] / О. Лобанчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 10-17 Рубрики: інтеграція знань Викладання української мови в школі--уроки--інтегровані уроки Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2007/12 Журнал 2007р. N 12 Бех, І. Педагогічне умовляння: концептуальні засади методу / І. Бех. - С.14-16 Вашуленко, О. Оцінювання читачьких компетентностей молодших школярів / О. Вашуленко. - С.16-20 Григорчук, А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці-казці (вивчення нової букви і звуків, що їх позначає) / А. Григорчук, В. Смоляк. - С.23-26 Комар, О. Організація роботи на уроках математики за інтерактивними технологіями / О. Комар. - С.26-29 Лобанчук, О. Способи добору літературних та мистецьких творів у процесі мовленнєвого розвитку учнів / О. Лобанчук. - С.38-41 Митник, О. Підготовка вчителя до формування культури мислення молодшого школяра - основа формуючого етапу експериментального дослідження / О. Митник. - С.42-46 Ілляшенко, Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі / Т. Ілляшенко, . - С.46-49 Кириленко, В. Фомування та корекція мотивації учіння молодших школярів / В. Кириленко. - С.50-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лобанчук, О. Способи добору літературних та мистецьких творів у процесі мовленнєвого розвитку учнів [Текст] / О. Лобанчук> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N12. - С. 38-41 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви. Прищепа, О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / О. Прищепа. - С.5–12. Балютіна, К. Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників / К. Балютіна. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв. Якимець, Л. Тематичний день у 1 класі. Зима-чарівниця / Л. Якимець. - С.18–22. - Бібліогр.: 4 назви. Приходько, А. Вивчаємо словникові слова / А. Приходько. - С.22–23. Собковська, О. Формування дослідницьких і пошукових навичок у процесі виконання курсових робіт з методики навчання математики : (з досвіду роботи) / О. Собковська, О. Захарко. - С.23–30. - Бібліогр.: 16 назв. Новик, Л. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач : (урок з математики у 4 класі) / Л. Новик. - С.31–32. Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Л. Діхтяренко. - С.32–34. Петрова, Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі / Н. Петрова. - С.34–37. Овлах, В. Урок-конференція з природознавства у 3 класі / В. Овлах. - С.37–40. Маротчак, В. Подорож до Країни чистоти і здоров’я : (година спілкування у 4 класі) / В. Маротчак. - С.40–42. Жолудь, Н. Інтегрований математичний день у 1 класі / Н. Жолудь, І. Серьоженко. - С.42–45. Чупріна, І. Урок з трудового навчання та музичного мистецтва у 3 класі / І. Чупріна. - С.46. Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / О. Лобанчук, Н. Чембержі. - С.47–50. - Бібліогр.: 15 назв. Ґолибарт, Є. Суперечлива суть логічного ряду / Є. Ґолибарт. - С.51–52. Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / О. Городна. - С.53. Постовітенко, Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності / Н. Постовітенко. - С.54–56. - Бібліогр.: 10 назв. Гурова, О. До доброї справи долучаємось разом / О. Гурова [и др.]. - С.57–58. Інші автори: Вербіна О., Суржук Г., Шепотіленко Г. Бойко, М. Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві / М. Бойко. - С.59. Войналович, Т. Конкурс знавців української мови / Т. Войналович. - С.60. Фалько, Я. Нові іноземні слова і терміни: мовна практика та їх українські відповідники / Я. Фалько. - С.61–62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 68 Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / Олена Лобанчук, Наталія Чембержі> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 47–50. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): естетичне виховання -- художньо-естетичний розвиток -- компетентнісне навчання -- емоційно-образна діяльність -- засоби емоційно-образної діяльності -- види художньої діяльності -- креативний підхід -- анімація -- міжпредметна інтеграція -- початкова школа Анотація: Стаття присвячена ролі анімації в процесі емоційно-образної діяльності як засобу формування й розвитку компетентнісних умінь особистості. В умовах компетентнісного підходу до освітніх завдань означена проблема вирішується застосуванням інтеграції видів художньої діяльності у педагогічному процесі. Дод.точки доступу: Чембержі, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |