М77 Моніторинг якості освіти: Світові досягнення та українські перспективи [Текст] : Посібник / За. ред. О. І. Локшиної ; Міністерство освіти і науки України. - К. : К.І.С., 2004. - 128 с. : табл. - (Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні ) (Освітня політика та освіта "Рівний - рівному"). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8039-55-6 : 5.00 грн.
РУБ 37И Рубрики: Моніторинг якості освіти Освіта--медична освіта Кл.слова (ненормовані): моніторинг в освіті -- медична освіта Дод.точки доступу: Локшина, О. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М77 Моніторинг якості освіти: Становлення та розвиток в Україні (Рекомендації з освітньої політики) [Текст] : научное издание / Під ред. О. І. Локшиної ; Міністерство освіти і науки України. - К. : К.І.С., 2004. - 158 с. - (Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй) (Освітня політика та освіта "Рівний - рівному"). - Бібліогр.: с. 153-154. - ISBN 966-8039-54-8 : 5.00 грн.
РУБ 37(4Укр)2 Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти--моніторинг Кл.слова (ненормовані): інформаційні системи -- Lecos Дод.точки доступу: Локшина, О. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Кремень, В. Г. Якісна освіта: сучасні вимоги / В. Г. Кремень. - С.5-17 Оржеховська, В. М. Стратегія педагогіки здорового способу життя / В. М. Оржеховська. - С.19-27 Ляшенко, О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська. - С.29-41 Горобець, Ю. І. Змістові та організаційні аспекти розвитку наукової діяльності технічних університетів / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С.42-54 Бичков, О. С. Автоматизація перевірки формульних виразів / О. С. Бичков, Є. В. Драган, Ю. С. Жаркіх. - С.55-62 Операйло, С. І. До концепції освітньої системи педагогічних університетів / С. І. Операйло. - С.62-70 Дічек, Н. П. Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ / Н. П. Дічек. - С.70-81 Аршава, І. Ф. Функціональни стани людини в процесі адаптації до екстремальних умов діяльності у парадигмі "Особистість-стан" / І. Ф. Аршава. - С.81-90 Лукашова, Н. І. Розвиток вітчизняної методики навчання хімії в період відродження української державності ( 1991р. - початок ХХІ ст.) / Н. І. Лукашова. - С.91-99 Вольфовська, Т. О. Вплив суспільнознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т. О. Вольфовська. - С.99-108 Локшина, О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів / О. І. Локшина. - С.109-119 Матвієнко, О. В. Бібліотека навчального закладу в умовах інформатизації: проблеми й завдання / О. В. Матвієнко. - С.136-151 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Локшина, О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N4 Рубрики: оцінювання знань Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ШО1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Савченко, О. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Савченко. - С.2-6 Красняков, Є. Освітня політика як інструмент впливу держави на систему освіти / Є. Красняков. - С.11-13 Сметанський, М. Суть виховання як складової педагогічного процесу / М. Сметанський. - С.14-17 Локшина, О. Еволюція реформ шкільної освіти в країнах Європейського Союзу / О. Локшина. - С.18-22 Василюк, А. З теорії освітніх реформ / А. Василюк. - С.22-26 Воронка, Г. Інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу шкіл післядипломної освіти / Г. Воронка. - С.27-28 Оржеховська, В. Педагогіка здорового способу життя / В. Оржеховська. - С.29-32 Галів, М. Мета й завдання формування характеру особистості у вітчизняній педагогіці (20-80-ті роки XX ст.) / М. Галів. - С.43-47 Караманов, О. Головні тенденції розвитку реформаторської педагогіки в Галичині в першій третині XX ст. / О. Караманов. - С.47-50 Можарівська, І. Розвиток чеської освіти на Волині-Житомирщині у 20 - 30-х роках XX ст. / І. Можарівська. - С.50-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Локшина, О. Еволюція реформ шкільної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / О. Локшина> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 18-22 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): ЄС Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ШО1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Павленко, А. Культурологічна система координат розвитку сучасної фізичної освіти України / А. Павленко, Т. Попова. - С.7-12. Локшина, О. Розвиток компетентності підходу в освіті Європейського Союзу / О. Локшина. - С.16-21. Сороко, Н. Сучасні підходи до формування інформаційної та комунікаційної компетентності учителі у країнах Східної Європи / Н. Сороко. - С.21-24. Степашко, В. Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів / В. Степашко. - С.24-29. Власов, В. Контроль навчальних досягнень учнів на уроках історії / В. Власов. - С.34-38. Євсєєва, Ольга Вадимівна. До психічного здоров’я через навчальны заклади / О. Євсєєва. - С.38-41. Ваховський, Л. Наратив у історико-педагогічному дослідженні: методологічний аналіз / Л. Ваховський. - С.42-45. Сявавко, Є. Творча лабораторія Федора Івановича Науменка / Є. Сявавко. - С.50-54. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Локшина, О. Розвиток компетентності підходу в освіті Європейського Союзу [Текст] / О. Локшина> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 16-21. Рубрики: освіта в Україні--міжнародні зв’язки Кл.слова (ненормовані): Європейський Союз Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Кремень, В. Г. Якісна освіта в контексті загальноцивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-17. Зайчук, В. О. Управління якістю освіти як складова державної освітньої політики / В. О. Зайчук. - С.18-25 Савченко, О. Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С.26-33 Ляшенко, О. І. Організаційно-методичні засади моніторингу якості освіти / О. І. Ляшенко. - С.40-51 Локшина, О. І. Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент діагностики якості освітніх систем / О. І. Локшина. - С.60-70 Совгіра, С. В. Актуальність екологічної освіти в сільській школі / С. В. Совгіра. - С.71-78 Голобородько, О. А. Виховне значення діалогу в навчання підлітків іншомовного спілкування / О. А. Голобородько. - С.79-88 Драченко, В. В. Виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків на творах світової художньої культури / В. В. Драченко. - С.89-97 Тернопільська. Виховання соціально-комунікативної культури в школярів: стратегія пошуку / Тернопільська. - С.98-105 Кокарева, А. М. Навчання природничих дисциплін із застосуванням інформаційних технологій у моделюванні навчального процесу / А. М. Кокарева. - С.106-110 Рудишин, С. Д. Про формування професійних знань студентів-екологів на засадах біологічної складової / С. Д. Рудишин. - С.111-118 Щербань, І. Ю. Американська сільська школа як культурно-освітній центр місцевої громади / І. Ю. Щербань. - С.133-138 Добровольська, В. А. Деякі питання історії розвитку жіночої освіти Півдня України на початку ХХ ст. / В. А. Добровольська. - С.139-150 Кривонос, І. В До джерел української етнопсихології / І. В Кривонос. - С.119-125 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Локшина, О. І. Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент діагностики якості освітніх систем [Текст] / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N2. - С. 60-70 Рубрики: якість освіти дослідження педагогічні Кл.слова (ненормовані): знання учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Огнев’юк, В. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк. - С.2-6. Алєксєєнко, Т. "Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості / Т. Алєксєєнко. - С.7-0. Кушнір, В. Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.9-16. Локшина, О. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму / О. Локшина. - С.17-20. Воронка, Г. Інформаційно-поліграфічне "забезпечення2 навчаотного процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка. - С.21-22. Заболоцька, О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / О. Заболоцька. - С.23-28. Литовченко, О. Виховання соціально-компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко. - С.28-31. Ткаченко, В. Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / В. Ткаченко. - С.32-35. Сухомлинська, О. Педагогічний дискурс XIX ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська. - С.36-41. Пироженко, Л. Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.41-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 73 Локшина, О. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму [Текст] / О. Локшина> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 17-20. Рубрики: Навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): КУРИКУЛУМ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей / О. І. Ляшенко. - С.5-10 Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський. - С.11-15 Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець. - С.15-24. - Бібліогр.: 12 назв. Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба. - С.25-30 Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 16 назв. Галів, М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів. - С.40-51. - Бібліогр.: 12 назв. Зубалій, М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки / М. Д. Зубалій. - С.51-56. - Бібліогр.: 13 назв. Лосєва, Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт. - С.57-65. - Бібліогр.: 7 назв. Єгорова, Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова. - С.66-74. - Бібліогр.: 7 назв. Добровська, Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська. - С.74-86. - Бібліогр.: 8 назв. Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб. - С.86-91. - Бібліогр.: 6 назв. Пам’ятка авторові. - С.92 Мітрясова, О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання / О. П. Мітрясова. - С.93-99. - Бібліогр.: 9 назв. Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї. - С.99-110. - Бібліогр.: 17 назв. Курбатов, С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі / С. В. Курбатов. - С.111-121. - Бібліогр.: 21 назв. Пам’ятка авторові. - С.122 Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина. - С.123-129. - Бібліогр.: 12 назв. Бондар, Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.130-142. - Бібліогр.: 16 назв. Павленко, Тетяна Степанівна. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко. - С.143-147. - Бібліогр.: 4 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 73 Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах релігія і освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності США--освіта та педагогіка Кл.слова (ненормовані): школи -- державні школи -- релігійне виховання -- зміст освіти -- національні стандарти -- освіта -- зміст освіти -- зміст освіти у школах Анотація: Охарактеризовано статус релігії в шкільній освіті США, проаналізовані особливості структурування знань з релігії в національних освітніх стандартах для державних шкіл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14. Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25. Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33. Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41. Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47. Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52. Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57. Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76. Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84. Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91. Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99. Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 73 Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації [Текст] / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 2. - С. 33-41. Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--компетентнісна освіта Кл.слова (ненормовані): компетентність -- ключова компетентність -- компетентнісно-базова освіта -- оцінювання компетентностей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/5 Журнал 2015р. N 5 Мартиненко, С. Особливості індивідуального підходу до учнів у навчально-пізнавальній діяльності / С. Мартиненко. - С.2-6. Сидорова, Н. Розвивальні творчі вправи на уроках / Н. Сидорова. - С.10-15. Веремійчик, І. Методичні розробки окремих уроків трудового навчання за новими підручниками (3 клас) / І. Веремійчик. - С.20-24. Печерська, Е. Формування музично-естетичної культури молодших школярів засобами духовної музики / Е. Печерська, О. Діаковська. - С.28-34. Локшина, О. Трансформаційні процеси в початковій освіті країн Євросоюзу: перспективні ідеї для України / О. Локшина. - С.37-40. Мельник, О. Розвиток електронних освітніх ресурсів для організації навчально-виховного процесу в системі початкової освіти / О. Мельник. - С.40-44. Мовчун, А. Василь Симоненко, який був більшим за самого себе / А. Мовчун. - С.45-51. Волошанюк, В. Формування здоров’язбережувальних технологій у початкових класах / В. Волошанюк. - С.55-57. Семеній, Л. Казка - це диво, сповнене краси (урок літературного читання, 3 клас) / Л. Семеній. - С.59-60. Степанишина, І. Екскурсії в позаурочний час (З досвіду роботи) / І. Степанишина. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 73 Локшина, О. Трансформаційні процеси в початковій освіті країн Євросоюзу: перспективні ідеї для України [Текст] / О. Локшина> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 37-40. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст Кл.слова (ненормовані): початкова школа в країнах Європи -- наступність в освіті -- дошкільна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 24 Світоглядний потенціал шкільної гуманітарної освіти в країнах Європейського Союзу та США [Текст] : монографія / Л. Л. Волинець, Г. С. Єгоров, Н. М. Лавриченко та ін. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2014. - 200 с. : табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-644-375-8 : 87.40 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Шкільна гуманітарна освіта Освіта в зарубіжних країнах Освіта в зарубіжних країнах--Європейський Союз Гуманітарна освіта Кафедра педагогіки Європа--Освіта США--освіта Дод.точки доступу: Волинець, Л. Л.; Єгоров, Г. С.; Лавриченко, Наталія Миколаївна; Локшина, О. І.; Мельниченко, Б. Ф.; Першукова, О. О.; Шеверун, Н. В.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.5-12. Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19. Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23. Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31. Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37. Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43. Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59. Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69. Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-74. Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.76-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |