> Шифр: П697217/2004/12 Журнал 2004р. N 12 ( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати) Кононко, О. Дитина перехідної доби / О. Кононко. - С.4-7 Яке нам потрібне виховання. - С.8-19 Педагогічна взаємодія учителя й учня. Методичні поради. - С.20-36 Києнко-Романюк, Л. Правила поведінки.Тренінг для підлітків / Л. Києнко-Романюк ; Л. Толмачова; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.37-39 Києнко-Романюк, Л. Як себе захистити. Тренінг із формування правового світогляду для учнів 12-16 років / Л. Києнко-Романюк ; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.40-43 Толмачова, Л. Бережи свою планету.Тренінг із формування екологічного мислення підлітків / Л. Толмачова ; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.44-49 Я-репортер. Психологічна гра з розвитку внутрішньогрупових взаємин для дітей 11-14 років. - С.50-55 Віртуальний світ. Психологічна гра з розвитку навичок прийняття рішень для молодших підлітків. - С.56-73 Світ хаосу. Командна гра з розвитку навичок колективної взаємодії для дітей 13-15 років. - С.74-83 Колонькова, О. Ваш вибір. Тренінг самостійного пошуку для старшокласників / О. Колонькова ; Р. Охрімчук. - С.84-88 Колонькова, О. Шлях до гармонії.Тренінг із пошуку шляхів розв’язання життєвих суперечностей для старшокласників / О. Колонькова ; Р. Охрімчук. - С.89-95 Охрімчук, Р. Про межі багатоликої любові. Матеріали для бесід із дітьми / Р. Охрімчук. - С.96-112 Охрімчук, Р. Як навчитися запобігати агресії / Р. Охрімчук. - С.113-127 Лукова, С. Репродуктивне здоров’я. Ділова гра для старшокласників / С. Лукова. - С.79-83 Охрімчук, Р. Що перешкоджає вчителю чути учня / Р. Охрімчук. - С.29-31 Охрімчук, Р. Як любити учнів / Р. Охрімчук. - С.32-36 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лукова, С. Репродуктивне здоров’я. Ділова гра для старшокласників [Текст] / С. Лукова> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати). - С. 79-83
Рубрики: психологічні ігри Підлітки здоров’я дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |