> Шифр: ПП/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Губенко, О. В. Вельмищановні колеги та читачі! / О. В. Губенко, В. Г. Панок. - С.1 Левит, Л. З. Исследуя эвдемонию: теоретическое консультирование, опросники "ЗУЛУРЭГ" и "ЭЛУ" (Часть 1) / Л. З. Левит. - С.2-11. - Библиогр. в конце ст. Цілинко, І. О. Тренінг розвитку моральних почуттів / І. О. Цілинко. - С.12-23. - Библиогр. в конце ст. Грабовець, О. В. Психологічний супровід духовного розвитку дитини / О. В. Грабовець. - С.23-33. - Библиогр. в конце ст. Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.33-38. - Библиогр. в конце ст. Юдєєва, Т. В. Статеві особливості навіюваності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст. Емяшева, Ж. В. Влияние детской травмы на накопление стрессовых событий и формирование суицидальных тенденций при аддиктивном поведении / Ж. В. Емяшева. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст. Васильченко, А. Психологічні особливості заздрощів у структурі соціальної та індивідуальної ситуації розвитку особистості (філософсько-психологічний аналіз) / А. Васильченко. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст. Островська, К. О. Особливості соціальної компетентністі у дітей з різним рівнем аутизму / К. О. Островська. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст. Підлипна, Л. В. Інноваційні технології в роботі практичного психолога / Л. В. Підлипна. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст. Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.60-65 Губенко, А. В. Социально-историческое творчество как преодоление имаго-образа господина / А. В. Губенко. - С.66-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) [Текст] / І. М. Лісовецька> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Тренінги--підлітки--самооцінка Школа-інтернат--вихованці--Я-концепція Кл.слова (ненормовані): самооцінка вихованців -- інтернатні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5 Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9 Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12 Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст. Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24 Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27 Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст. Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37 Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст. Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73 Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76 Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) [Текст] / І. М. Лісовецька> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 60-73 Рубрики: Психолог--школа-інтернат--робота--вихованці "Я-концепція" тренінги психологічні Кл.слова (ненормовані): самооцінка вихованців -- інтернатну заклади Анотація: Мета тренінгу: підвищення самооцінки підлітків як центрального компоненту "Я-концепції", через аксіологічні тренінгові вправи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |