> Шифр: БШС1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Побірченко, Н. Психолого-педагогічні основи профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С.5-29 Літвінова, Н. Алгоритм визначення професійної спрямованості учнівської молоді / Н. Літвінова. - С.30-54 Єгорова, Г. Технологія розвитку ідентичності особистості / Г. Єгорова. - С.55-66 Синявський, В. Психотехнологія профконсультаційної бесіди / В. Синявський, В. Кобченко. - С.67-91 Кондратова, Н. Методика виявлення інтелектуального стилю особистості / Н. Кондратова. - С.92-108 Павлова, Г. Психологічна готовність випускників ПТУ до трудової діяльності / Г. Павлова. - С.109-127 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Літвінова, Н. Алгоритм визначення професійної спрямованості учнівської молоді [Текст] / Н. Літвінова> // Бібліотека "Шкільного світу": Психолог. Бібліотека. - 2007. - N1. - С. 30-54 Рубрики: професійна орієнтація в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Шаповал, Н. Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал. - С.4–11. Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова. - С.12 –20. Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат. - С.21–27. Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора. - С.[28]. Складаємо план роботи на рік: чек-ліст. - С.[29–32]. Дідура, Л. Магічні коди, або Ласкаво просимо на QR-квест / Любов Дідура, Олена Кривенко, Олена Міняйло. - С.33–38. Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко. - С.39–44. Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко. - С.45–48. Філософія для дітей : [глосарій]. - С.49. Як навчати дітей ставити запитання по суті : [пам’ятка для батьків]. - С.[50–51]. Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки : [пам’ятка для батьків]. - С.[52–54]. Охорона праці та безпека життєдіяльності у ЗДО: вивчаємо документ за 5 хвилин : [поради щодо роботи з офіц. документами] / [56–58]. Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу : [пам’ятка]. - С.[59–61]. Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]. - С.62–63. Ночвінова, О. Умілі рученята готують подарунки до свята / Олена Ночвінова. - С.64–65. Мій найліпший друг : до Міжнар. дня друзів. - С.66–67. Джемула, Г. Подружити всіх : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Дня друзів / Галина Джемула. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 12 –20. - Зміст: Чому методична платформа ; Як працює PlatforM ; У чому універсальність PlatforM ; Додаток 1 : PlatforM: Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання дітей ; Додаток 2 : Локація "Освіта для сталого ргозвитку: технологія розвитку сучасного погляду на життя дітей дошкільного віку" ; Додаток 3: Локація "Comments".
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- форми роботи -- робота з педагогами -- методична платформа -- PlatforM Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 60 міста Миколаєва щодо впровадження нової форми методичної роботи – методичної платформи PlatforM. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |