Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1. II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 164 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISBN 2522-1736 : 142.29 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Вергунова, Валерія Сергіївна. Зміст та структура досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова : 12 Грисюк, Олена Миколаївна. Методологічні засади підготовки майбутніх педагогічних працівників для виховної роботи в сучасній українській школі / О. М. Грисюк. - С .12-20 Гусейнова, Лариса Василівна. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі процесу формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .20-26 Коваль, Олена Віталіївна. Формування музичних здібностей школярів: психолого-педагогічний аспект / О. В. Коваль. - С .26-33 Магда, Поліна Миколаївна. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен / П. М. Магда. - С .33-38 Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії у системі вищої мистецької освіти / О. М. Пархоменко. - С .38-43 Прищепа, Олена Петрівна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності: теоретичний аспект / О. П. Прищепа. - С .43-48 Раструба, Тетяна Віталіївна. Взаємозв’язок закономірностей і принципів особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання учнів / Т. В. Раструба. - С .46-55 Ревенчук, Валентина Василівна. Теоретико-методологічні основи організації музично-освітнього процесу в мистецьких школах хореографічного спрямування / В. В. Ревенчук. - С .55-60 Сливко, Світлана Анатоліївна. Методична модель розвитку музично-слухової уваги студентів мистецьких спеціальностей / С. А. Сливко. - С .60-67 Спіліоті, Олена Володимирівна. Критерії сформованості музично-інтонаційного мислення студентів / О. В. Спіліоті. - С .67-74 Чень, Цзяньїн. Комунікативний потенціал вокально-ансамблевої діяльності студентів / Цзяньїн Чень. - С .74-80 Чжан, Їн. Теоретичний аналіз етнонаціонального виконавського стилю майбутніх учителів музики і хореографії / Їн Чжан. - С .80-85 Щербініна, Ольга Миколаївна. Професійна діяльність музиканта-педагога: сучасні вимоги та критерії оцінювання / О. М. Щербініна. - С .85-90 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Дворник, Юрій Федосійович. Програмно-технічне забезпечення музично-творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як умова формування фахових умінь / Ю. Ф. Дворник. - С .90-95 Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності / Т. В. Дорошенко. - С .95-102 Ду, Цзілун. Забезпечення розвивально-виховного впливу занять естрадним співом учнів молодшого шкільного віку / Цзілун Ду. - С .102-109 Михаськова, Марина Анатоліївна. Застосування інтерактивних методів навчання в індивідуально-дослідних навчальних завданнях у роцесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .109-114 Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування педагогічних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .114-121 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Лі, Аньань. Оволодіння студентів навичками інтерпретації музичних творів у процесі їх підготовки до музично-просвітницької діяльності / Аньань Лі. - С .121-127 Лоу, Яньхуа. Підготовка іноземних магістрів до аутентично-стильового виконання вокальних творів інокультурного походження / Яньхуа Лоу. - С .127-133 Ростовська, Ірина Олександрівна. Формування прийомів цілеутворення у процесі самостійної інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .133-137 Скорик, Тамара Володимирівна. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до розвитку комунікативної компетентності учнів / Т. В. Скорик, К. С. Дорошенко. - С .137-142 Степанов, Володимир Андрійович. Інформаційний етап навчання майбутніх учителів музики мультимедійного аранжування / В. А. Степанов. - С .142-148 Сунь Сінь. Педагогічні умови формування умінь саморегуляції музично-виконавських дій майбутніх учителів музики / Сунь Сінь. - С .148-153 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бьокштайнер, Тетяна Анатоліївна. Специфіка організації самодіяльних хорів у сучасній Австрії / Т. А. Бьокштайнер, Л. В. Костенко. - С .154-161
Кафедра психології Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Магда, Поліна Миколаївна. Формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики як педагогічний феномен [Текст] / П. М. Магда> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 1 : II мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 33-38 . - ISBN 2522-1736
Підготовка майбутніх вчителів музики Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |