Б91 Бурда, М. І. Математика 10-11.: пробний навчальний посібник для учнів шкіл, ліцеїв та гімназій гуманітарного профілю [Текст] / М. І. Бурда, О. С. Дубинчук, Ю. І. Мальований. - К. : Освіта, 1997. - 223 с. - 5.09 грн. РУБ 51(075.2) Дод.точки доступу: Дубинчук, О. С.; Мальований, Ю. І. Примірників всього: 52 Ч.З.№2 (3), мат. (1), ав (1), аб (47) Свободны: Ч.З.№2 (3), мат. (1), ав (1), аб (47) |
В 75 Вороніна, Л. П. Міжпредметні зв’язки при вивченні основ наук у вечірній школі [Текст] / Л. П. Вороніна, О. У. Дудін, Ю. І. Мальований ; Науково-дослідний інститут педагогіки УРСР. - К. : Радянська школа, 1985. - 94 с. - 0.20 грн. РУБ 371 Дод.точки доступу: Дудін, О. У.; Мальований, Ю. І.; Науково-дослідний інститут педагогіки УРСР Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Д 79 Дубинчук, О. С. Методика викладання алгебри в 7-9 класах [Текст] : посібник для вчителя / О. С. Дубинчук, Ю. І. Мальований, Н. П. Дичек. - К. : Радянська школа, 1991. - 252 с. : іл. - 2.00 крб. РУБ 512(070.2) Дод.точки доступу: Мальований, Ю. І.; Дичек, Н. П. Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 21 Мальований, Ю. І. Уроки алгебри в 7 класі [Текст] : Посібник для вчителів / Ю. І. Мальований, З. І. Слепкань. - К. : Радянська школа, 1977. - 152 с. - 0.39 руб. Дод.точки доступу: Слепкань, З. І. Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
М 21 Мальований, Ю. І. Уроки з алгебри в 6 класі [Текст] : Посібник для вчителів / Ю. І. Мальований. - К. : Радянська школа, 1974. - 188 с. - Б. ц. Примірників всього: 7 аб (5), Ч.З.№2 (2) Свободны: аб (5), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна. - С.2-5. - Бібліогр.: 10 назв. Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.6-12. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., схеми Волик, Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Дебич, М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич. - С.18-20. Сидоренко, О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко. - С.21-26. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назв. Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований. - С.31-33. Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат. - С.33-35. - Бібліогр.: 17 назв. Болсун, С. А. Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун. - С.36-37. - Бібліогр.: 7 назв. Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас. - С.38-39. Загальні проблеми виховання : [інформ. бібліогр. список] / уклад. О. В. Кривоносова. - С.39. Лісова, Н. І. Проблеми дитинства потребують розв’язання / Н. І. Лісова. - С.40-42. - Бібліогр.: 9 назв. Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця. - С.42. Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.43-47. - Бібліогр.: 13 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |
Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 31-33. Рубрики: Профільне навчання--нормативно-дидактичне забезпечення Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- профільне навчання -- профільні предмети -- спеціальні курси -- нормативно-дидактичне забезпечення -- старша школа Анотація: У статті охарактеризовано систему навчальних предметів і курсів, які реалізують зміст профілю навчання. Запропоновано загальні підходи до формування профілю навчання і його нормативно-дидактичного забезпечення. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10 Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв) : табл. Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (8 назв) : табл. Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви) Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв) Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Бібліогр.: с. 47-49 (17 назв) Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (11 назв) Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (8 назв) Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (6 назв) Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (12 назв) Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Бібліогр.: с. 84-87 (33 назви) Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжевська. - С.88-100. - Бібліогр.: с. 96-100 (30 назв) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 99 Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви) . - ISSN 2304-0629 Рубрики: навчання профільне Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профільна освіта -- індивідуалізація навчання -- факультативні курси Анотація: Розкрито сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру , схарактеризовано основні складники його змісту. Визначено умови самостійного формування профілю навчання загальноосвітнім навчальним закладом. Дод.точки доступу: Мальований, Ю. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.5-12. Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19. Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23. Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31. Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37. Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43. Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59. Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69. Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-74. Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.76-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 99 Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 5-12.
Кл.слова (ненормовані): загальна середня освіта -- профільне навчання -- реформування української школи -- модернізація змісту освіти -- компетентнісний підхід -- принцип дитиноцентризму -- нова українська школа Дод.точки доступу: Мальований, Ю. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |