> Шифр: ВУМЛ-1/2012/34/36 Журнал 2012р. N 34/36 Ковальчук, Л. В. Інтерактивні прийоми у практиці вчителя-словесника / Л. В. Ковальчук. - С.2-15. Шовкопляс, Л. П. Інтерпретація п’єси І. Я. Франка "Украдене щастя". 10 кл. / Л. П. Шовкопляс. - С.36-41. Пазенко, Л. П. З непам’яті прикликана судьбою: ознайомлення з творчістю Галини Могильницької / Л. П. Пазенко. - С.62-65. Медвідь, І. В. Редагування на уроках української мови як засіб формування мовно-комунікативних компетенцій учня. Завдання й вправи / І. В. Медвідь. - С.65-69. Міщенко, О. В. Європейський неокласицизм початку XX століття: шлях до античної краси / О. В. Міщенко. - С.69-73. Дворецька, Ю. В. Ішов Миколай лужком-бережком, Святий Миколай із повним мішком / Ю. В. Дворецька. - С.73-77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 42 Медвідь, І. В. Редагування на уроках української мови як засіб формування мовно-комунікативних компетенцій учня. Завдання й вправи [Текст] / І. В. Медвідь> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 34/36. - С. 65-69. Рубрики: викладання української мови в школі навчання комунікативне Кл.слова (ненормовані): редагування тексту -- повідомлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |