Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 196 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 58.90 грн. Зміст: Логвинюк, Н. І. Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін / Н. І. Логвинюк. - С .5-8 Гагіна, Н. В. Взаємодія як міждисциплінарне поняття / Н. В. Гагіна. - С .9-13 Падун, Н. О. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів / Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. - С .14-16 Тукач, І. І. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі / І. І. Тукач. - С .17-21 Сорокіна, Н. В. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій / Н. В. Сорокіна. - С .22-24 Топузов, О. М. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів / О. М. Топузов. - С .25-28 Степашко, В. О. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів / В. О. Степашко. - С .29-38 Толочко, С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .39-44 Пономаренко, О. В. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів / О. В. Пономаренко. - С .45-47 Отрошко, Т. В. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості / Т. В. Отрошко. - С .48-50 Ревенчук, В. В. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .51-54 Мисан, В. О. До проблеми єдиного курсу шкільної історії / В. О. Мисан. - С .55-58 Попенко, О. М. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів / О. М. Попенко. - С .59-62 Булавенко, С. Д. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .63-65 Чекаль, Г. С. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. - С .66-68 Кириченко, С. О. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи) / С. О. Кириченко. - С .69-73 Варущик, Н. П. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-77 Кирилюк, В. М. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку / В. М. Кирилюк. - С .78-84 Одегова, Н. М. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори / Н. М. Одегова. - С .85-89 Стрельнікова, Н. М. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі / Н. М. Стрельнікова. - С .90-91 Долматова, М. П. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .92-95 Костенко, Л. В. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .96-100 Шкодин, А. В. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі / А. В. Шкодин. - С .101-105 Шевченко, С. І. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою / С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. - С .106-109 Ляшенко, І. В. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм / І. В. Ляшенко. - С .110-113 Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .114-117 Карюченко, Д. М. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників / Д. М. Карюченко. - С .118-120 Федорина, Т. П. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін / Т. П. Федорина. - С .121-126 Юрченко, Н. М. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Юрченко. - С .127-130 Коваленко, Є. І. Софія Русова як історик педагогіки / Є. І. Коваленко. - С .131-134 Благінін, В. М. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне / В. М. Благінін. - С .135-137 Боровик, В. В. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр. / В. В. Боровик. - С .138-140 Бутурлим, Т. І. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Бутурлим. - С .141-143 Орел, О. В. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .144-145 Демченко, Н. М. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Демченко. - С .146-149 Авшенюк, Н. М. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів / Н. М. Авшенюк. - С .150-153 Харківська, А. А. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні / А. А. Харківська. - С .154-160 Катруца, Н. Б. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї / Н. Б. Катруца. - С .161-164 Журавська, Н. С. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів / Н. С. Журавська. - С .165-170 Чирва, А. С. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади / А. С. Чирва. - С .171-176 Жук, О. А. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках / О. А. Жук. - С .177-179 Сташевська, І. О. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть / І. О. Сташевська. - С .180-183 Лавріненко, О. А. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст. / О. А. Лавріненко. - С .184-188 Огієнко, О. І. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут / О. І. Огієнко. - С .189-192
РУБ 15 Рубрики: Професійна підготовка вчителя Гендерне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: І249631/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Петронговський, Р. Р. Поняття "патріотизм" у гуманітарних науках / Р. Р. Петронговський. - С.2-7 Федьков, О. М. Партія соціалістів-революціонерів і селянство у Правобережній Україні у 1905 році / О. М. Федьков. - С.8-12 Комарніцький, О. Б. Становище єврейських громад у добу гетьманату П.Скоропадського (на матеріалах містечок Правобережної України) / О. Б. Комарніцький. - С.13-17 Петров, М. Б. Організація та розвиток внутрішньої торгівлі Кам'янця-Подільського у XV-XVIII cт. / М. Б. Петров. - С.17-22 Трубчанінов, С. В. Джерела історичної географії України та їх використання / С. В. Трубчанінов. - С.23-26 Плойгер, Г. З історії ООН / Г. Плойгер. - С.27 Антоневська, А. Чехія: Історія культури. Ч.I: Замок Сіхров / А. Антоневська. - С.28-32 Алехин, А. Тадж Махал: Історія світової культури / А. Алехин. - С.32-34 Мисан, В. Сучасний урок історії: тип, структура, характеристика, форми / В. Мисан. - С.35-40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мисан, В. Сучасний урок історії: тип, структура, характеристика, форми [Текст] / В. Мисан> // Історія в середніх і вищих навчальних закладах України. - 2006. - N1. - С. 35-40 Рубрики: Викладання історії уроки історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Мисан, В. Сучасний урок історії : типологія, структура, характеристика форми / В. Мисан. - С.15-21 Мокрогуз, О. Чи впливає новий зміст оцінювання на навчальний процес, або Як сьогодні вчити історії?: Роздуми методистів. / О. Мокрогуз, К. Новик. - С.36-40 Крижанівський, О. Релігія, міфологія, література, архітектура і мистецтво Стародавнього Єгипту. ( Стаття друга) / О. Крижанівський. - С.43-48 Кульчицький, С. Сталінський геноцид в Україні ( Стаття друга : "Як осмислювати Голодомор") / С. Кульчицький. - С.50-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мисан, В. Сучасний урок історії : типологія, структура, характеристика форми [Текст] / В. Мисан> // Історія в школах України. - 2006. - N2. - С. 15-21 Рубрики: Викладання історії Кл.слова (ненормовані): типи уроків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ІШ-1/2006/7/8 Журнал 2006р. N 7/8 Ластівка, Є. Права дитини в Україні: 2006р. - рік захисту прав дитини в Україні / Є. Ластівка. - С.1-3 Коляда, І. Образ гетьмана івана Виговського в оцінці і. Нечуя-Левицького / І. Коляда, Ю. Макарчук. - С.4-6. Гончар, О. Нюрберзький процес: фарс чи історична необхідність? / О. Гончар. - С.10-14 Шеремет, М. До проблеми формування критичного мислення особистості / М. Шеремет. - С.15-17. Мисан, В. Особливості організації навчання історії у 5 класі / В. Мисан. - С.23-26. Далі буде. Карлійчук, Л. Розвиток учнівської творчості на уроках історії засобами образотворчого мистецтва (на прикладі учнівського проекту "Історико-художній портрет Івана Мазепи") / Л. Карлійчук. - С.27-31. Войцеховський, Ю. Змалювати Мазепу, або у затінку завдань шкільної історичної освіти / Ю. Войцеховський. - С.32-38. Голованов, С. Архітектура і скульптура Стародавньої Індії / С. Голованов. - С.46-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Мисан, В. Особливості організації навчання історії у 5 класі [Текст] / В. Мисан> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7/8. - 23-26. Далі буде. Рубрики: викладання історії України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ІШУ-1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Зовнішнє сертифікаційне тестування з історії - 2006: завдання та відповіді. - С.2-6 Мисан, В. Курс "Вчимося бути громадянами" як складова сучасної шкільної громадянської освіти / В. Мисан; Я. Баран. - С.6-7 Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах (курси "Етика", "Основи християнської етики", "Основи релігійної етики"). - С.12-15 Програма курсу "основи християнської етики" (Для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів). Пояснювальна записка. - С.15-21 Мисан, В. Розподіл навчального часу на уроках історії як дидактична проблема / В. Мисан. - С.22-29 Комар, В. Особливості проведення уроків узагальнення з історії в 5 класі / В. Комар. - С.36-41 Крижанівський, О. Буденне життя, культура і релігія народів Ахеменідського Ірану (З циклу "Культура та релігія Стародавнього Сходу". Стаття шоста) / О. Крижанівський. - С.46-51 Баран, Я. Суспільний розвиток слов’ян у світлі етнографії, археології та історичних джерел / Я. Баран. - С.52-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мисан, В. Курс "Вчимося бути громадянами" як складова сучасної шкільної громадянської освіти [Текст] / В. Мисан> // Історія в школах України. - 2006. - N7. - С. 6-7 Рубрики: освіта громадянська Дод.точки доступу: Вербицька, П.; Войтенко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мисан, В. Розподіл навчального часу на уроках історії як дидактична проблема [Текст] / В. Мисан> // Історія в школах України. - 2006. - N7. - С. 22-29 Рубрики: уроки історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Євтушенко, Раїса Іванівна. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/2008 році . Історія. Етика та курси духовно-морального спрямування / Р. Євтушенко. - С.3-11 Основні інтернет-ресурси з історії стародавнього світу, історичні, педагогічні, загального характеру. Сайти музеїв світу, інформаційні вузли з політології. - С.8 Про проведення Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає": наказ Міністра освіти та науки України. - С.11 Положення про Всеукраїнський конкурс науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає". - С.12-13 Положення про щорічну Всеукраїнську краєзнавчу акцію учнівської та студентської молоді "Колосок пам’яті". - С.13-14 Удод, О. Про актуальні проблеми інтеграції історичної науки і освіти / О. Удод. - С.14-18 Терно, С. Чи навчені наші учні мислити критично? / С. Терно. - С.18-23 Мисан, В. До проблеми змісту курсів історії / В. Мисан. - С.23-28 Сотниченко, В. Корекція результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів як педагогічна проблема / В. Сотниченко. - С.29-31 Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Релігійно-церковне життя середньовічної Європи. Католицька церква у V-ХІІІ ст. Вершина могутності й занепад папства / Ю. Малієнко. - С.32-35 Єрмоленко, А. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії / А. Єрмоленко. - С.35-38 (далі буде) Єрмоленко, А. Греція в ІІ-на початку І тисячоліть до н.е. Конспект уроку-узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок. Історія стародовнього світу. 6 клас / А. Єрмоленко. - С.38-41 Поляков, В. Історія партизанського руху в Криму. Конспект уроку-лекції з теми "Наш край у роки Другої світової війни". Історія України. 11 клас / В. Поляков. - С.42-46 Дьомін, О. Християнські реалії Візантії середини ІХ століття та виникнення слов’янської писемності / О. Дьомін. - С.47-49 Верменич, Я. Адміністративно-територіальний устрій українських земель в історичній ретроспективі / Я. Верменич. - С.50-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мисан, В. До проблеми змісту курсів історії [Текст] / В. Мисан> // Історія в школах України. - 2007. - N7. - С. 23-28 Рубрики: Викладання історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2009/9 Журнал 2009р. N 9 Мисан, В. Багатореспективність як засіб та методу у навчанні шкільного курсу історії України / В. Мисан. - С.3-7 Терно, С. Методика розвитку критичного мислення учнів 8-9 класів на уроках історії / С. Терно. - С.7-13 Ковбасюк, Т. Методичні прийоми використання писемних джерел у навчанні історії / Т. Ковбасюк. - С.14-17 Турченко, Ф. Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини XIX ст. "Історія України". 9 клас (Матеріали до уроків) / Ф. Турченко, В. Мороко. - С.22-28 Бердичевський, Я. Велика французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн. "Всесвітня історія". 9 клас (Матеріали до уроків) / Я. Бердичевський, І. Щупак, Л. Морозова. - С.29-35 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 65 Мисан, В. Багатореспективність як засіб та методу у навчанні шкільного курсу історії України [Текст] / В. Мисан> // Історія в школах України. - 2009. - N 9. - С. 3-7 Рубрики: Викладання історії в школі Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: І885842/2010/січень/1 Журнал 2010р. січень N 1 Мисан, В. Сучасний урок історії : Навчально-методичний посібник / В. Мисан. - С.1-118 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: І220140/2010/11(березень) Газета 2010р. N 11(березень) Мисан, В. Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти / В. Мисан. - С.2-3 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 65 Мисан, В. Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти [Текст] / В. Мисан> // Історія України. - 2010. - N 11(березень). - С. 2-3 Рубрики: урок сучасний Навчальний процес уроки історії методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): реформування освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 65 Мисан, В. Сучасний урок історії [Текст] : навчально-методичний посібник / В. Мисан> // Історія України.Бібліотека. - 2010. - Том січень, N 1. - С. 1-118 Рубрики: Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін уроки історії методична допомога вчителям Ніжина Анотація: Посібник укладений за розділами, що розкривають суть сучасного уроку історії та допомогають поглибити знанння з проблем: типології, форм уроку, розподілу навчального часу, використання різноманітних засобів, методів та прийомів навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІВСШ-1/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Раков, С. Оцінювання результатів ЗНО за шкалою 100-200 / С. Раков, О. Соколов. - С.2-5 Мисан, В. Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога часу чи забаганка науковців? / В. Мисан. - С.23-26 Осмоловська, О. Історія походження етруського народу / О. Осмоловська, Н. Бурич. - С.42-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 65 Мисан, В. Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога часу чи забаганка науковців? [Текст] / В. Мисан> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 23-26 Рубрики: Викладання історії в школі Кафедра історії України та політології Кл.слова (ненормовані): шкільна історична освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |