15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 196 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 58.90 грн.
    Зміст:
Логвинюк, Н. І. Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін / Н. І. Логвинюк. - С .5-8
Гагіна, Н. В. Взаємодія як міждисциплінарне поняття / Н. В. Гагіна. - С .9-13
Падун, Н. О. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів / Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. - С .14-16
Тукач, І. І. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі / І. І. Тукач. - С .17-21
Сорокіна, Н. В. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій / Н. В. Сорокіна. - С .22-24
Топузов, О. М. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів / О. М. Топузов. - С .25-28
Степашко, В. О. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів / В. О. Степашко. - С .29-38
Толочко, С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .39-44
Пономаренко, О. В. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів / О. В. Пономаренко. - С .45-47
Отрошко, Т. В. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості / Т. В. Отрошко. - С .48-50
Ревенчук, В. В. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .51-54
Мисан, В. О. До проблеми єдиного курсу шкільної історії / В. О. Мисан. - С .55-58
Попенко, О. М. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів / О. М. Попенко. - С .59-62
Булавенко, С. Д. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .63-65
Чекаль, Г. С. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. - С .66-68
Кириченко, С. О. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи) / С. О. Кириченко. - С .69-73
Варущик, Н. П. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-77
Кирилюк, В. М. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку / В. М. Кирилюк. - С .78-84
Одегова, Н. М. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори / Н. М. Одегова. - С .85-89
Стрельнікова, Н. М. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі / Н. М. Стрельнікова. - С .90-91
Долматова, М. П. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .92-95
Костенко, Л. В. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .96-100
Шкодин, А. В. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі / А. В. Шкодин. - С .101-105
Шевченко, С. І. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою / С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. - С .106-109
Ляшенко, І. В. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм / І. В. Ляшенко. - С .110-113
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .114-117
Карюченко, Д. М. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників / Д. М. Карюченко. - С .118-120
Федорина, Т. П. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін / Т. П. Федорина. - С .121-126
Юрченко, Н. М. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Юрченко. - С .127-130
Коваленко, Є. І. Софія Русова як історик педагогіки / Є. І. Коваленко. - С .131-134
Благінін, В. М. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне / В. М. Благінін. - С .135-137
Боровик, В. В. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр. / В. В. Боровик. - С .138-140
Бутурлим, Т. І. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Бутурлим. - С .141-143
Орел, О. В. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .144-145
Демченко, Н. М. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Демченко. - С .146-149
Авшенюк, Н. М. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів / Н. М. Авшенюк. - С .150-153
Харківська, А. А. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні / А. А. Харківська. - С .154-160
Катруца, Н. Б. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї / Н. Б. Катруца. - С .161-164
Журавська, Н. С. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів / Н. С. Журавська. - С .165-170
Чирва, А. С. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади / А. С. Чирва. - С .171-176
Жук, О. А. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках / О. А. Жук. - С .177-179
Сташевська, І. О. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть / І. О. Сташевська. - С .180-183
Лавріненко, О. А. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст. / О. А. Лавріненко. - С .184-188
Огієнко, О. І. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут / О. І. Огієнко. - С .189-192
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Професійна підготовка вчителя
   Гендерне виховання



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: І249631/2006/1
   Журнал

Історія в середніх і вищих навчальних закладах України [Текст]/ Кам’янець-Подільський державний ун-т ім.І.Огієнка, вид-во "Антросвіт". - К. : "Антросвіт", 2005 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 1
Зміст:
Петронговський, Р. Р. Поняття "патріотизм" у гуманітарних науках / Р. Р. Петронговський. - С.2-7
Федьков, О. М. Партія соціалістів-революціонерів і селянство у Правобережній Україні у 1905 році / О. М. Федьков. - С.8-12
Комарніцький, О. Б. Становище єврейських громад у добу гетьманату П.Скоропадського (на матеріалах містечок Правобережної України) / О. Б. Комарніцький. - С.13-17
Петров, М. Б. Організація та розвиток внутрішньої торгівлі Кам'янця-Подільського у XV-XVIII cт. / М. Б. Петров. - С.17-22
Трубчанінов, С. В. Джерела історичної географії України та їх використання / С. В. Трубчанінов. - С.23-26
Плойгер, Г. З історії ООН / Г. Плойгер. - С.27
Антоневська, А. Чехія: Історія культури. Ч.I: Замок Сіхров / А. Антоневська. - С.28-32
Алехин, А. Тадж Махал: Історія світової культури / А. Алехин. - С.32-34
Мисан, В. Сучасний урок історії: тип, структура, характеристика, форми / В. Мисан. - С.35-40
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мисан, В.
    Сучасний урок історії: тип, структура, характеристика, форми [Текст] / В. Мисан // Історія в середніх і вищих навчальних закладах України. - 2006. - N1. - С. 35-40
Рубрики: Викладання історії
   уроки історії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ІШУ-1/2006/2
   Журнал

Історія в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 2
Зміст:
Мисан, В. Сучасний урок історії : типологія, структура, характеристика форми / В. Мисан. - С.15-21
Мокрогуз, О. Чи впливає новий зміст оцінювання на навчальний процес, або Як сьогодні вчити історії?: Роздуми методистів. / О. Мокрогуз, К. Новик. - С.36-40
Крижанівський, О. Релігія, міфологія, література, архітектура і мистецтво Стародавнього Єгипту. ( Стаття друга) / О. Крижанівський. - С.43-48
Кульчицький, С. Сталінський геноцид в Україні ( Стаття друга : "Як осмислювати Голодомор") / С. Кульчицький. - С.50-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мисан, В.
    Сучасний урок історії : типологія, структура, характеристика форми [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2006. - N2. - С. 15-21
Рубрики: Викладання історії
Кл.слова (ненормовані):
типи уроків


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: ІШ-1/2006/7/8
   Журнал

Історія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова. - К. : Етносфера. - Виходить щомісячно
2006р. N 7/8
Зміст:
Ластівка, Є. Права дитини в Україні: 2006р. - рік захисту прав дитини в Україні / Є. Ластівка. - С.1-3
Коляда, І. Образ гетьмана івана Виговського в оцінці і. Нечуя-Левицького / І. Коляда, Ю. Макарчук. - С.4-6.
Гончар, О. Нюрберзький процес: фарс чи історична необхідність? / О. Гончар. - С.10-14
Шеремет, М. До проблеми формування критичного мислення особистості / М. Шеремет. - С.15-17.
Мисан, В. Особливості організації навчання історії у 5 класі / В. Мисан. - С.23-26. Далі буде.
Карлійчук, Л. Розвиток учнівської творчості на уроках історії засобами образотворчого мистецтва (на прикладі учнівського проекту "Історико-художній портрет Івана Мазепи") / Л. Карлійчук. - С.27-31.
Войцеховський, Ю. Змалювати Мазепу, або у затінку завдань шкільної історичної освіти / Ю. Войцеховський. - С.32-38.
Голованов, С. Архітектура і скульптура Стародавньої Індії / С. Голованов. - С.46-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Мисан, В.
    Особливості організації навчання історії у 5 класі [Текст] / В. Мисан // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7/8. - 23-26. Далі буде.
Рубрики: викладання історії України


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ІШУ-1/2006/7
   Журнал

Історія в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 7
Зміст:
Зовнішнє сертифікаційне тестування з історії - 2006: завдання та відповіді. - С.2-6
Мисан, В. Курс "Вчимося бути громадянами" як складова сучасної шкільної громадянської освіти / В. Мисан; Я. Баран. - С.6-7
Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах (курси "Етика", "Основи християнської етики", "Основи релігійної етики"). - С.12-15
Програма курсу "основи християнської етики" (Для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів). Пояснювальна записка. - С.15-21
Мисан, В. Розподіл навчального часу на уроках історії як дидактична проблема / В. Мисан. - С.22-29
Комар, В. Особливості проведення уроків узагальнення з історії в 5 класі / В. Комар. - С.36-41
Крижанівський, О. Буденне життя, культура і релігія народів Ахеменідського Ірану (З циклу "Культура та релігія Стародавнього Сходу". Стаття шоста) / О. Крижанівський. - С.46-51
Баран, Я. Суспільний розвиток слов’ян у світлі етнографії, археології та історичних джерел / Я. Баран. - С.52-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мисан, В.
    Курс "Вчимося бути громадянами" як складова сучасної шкільної громадянської освіти [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2006. - N7. - С. 6-7
Рубрики: освіта громадянська


Дод.точки доступу:
Вербицька, П.; Войтенко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мисан, В.
    Розподіл навчального часу на уроках історії як дидактична проблема [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2006. - N7. - С. 22-29
Рубрики: уроки історії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ІШУ-1/2007/7
   Журнал

Історія в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 7
Зміст:
Євтушенко, Раїса Іванівна. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/2008 році . Історія. Етика та курси духовно-морального спрямування / Р. Євтушенко. - С.3-11
Основні інтернет-ресурси з історії стародавнього світу, історичні, педагогічні, загального характеру. Сайти музеїв світу, інформаційні вузли з політології. - С.8
Про проведення Всеукраїнського конкурсу науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає": наказ Міністра освіти та науки України. - С.11
Положення про Всеукраїнський конкурс науково-пошукових робіт школярів, студентів, учителів та педагогічних працівників "Голодомор 1932-1933 рр. Україна пам’ятає". - С.12-13
Положення про щорічну Всеукраїнську краєзнавчу акцію учнівської та студентської молоді "Колосок пам’яті". - С.13-14
Удод, О. Про актуальні проблеми інтеграції історичної науки і освіти / О. Удод. - С.14-18
Терно, С. Чи навчені наші учні мислити критично? / С. Терно. - С.18-23
Мисан, В. До проблеми змісту курсів історії / В. Мисан. - С.23-28
Сотниченко, В. Корекція результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів як педагогічна проблема / В. Сотниченко. - С.29-31
Малієнко, Ю. Методичні рекомендації до викладання курсу історії середніх віків. Релігійно-церковне життя середньовічної Європи. Католицька церква у V-ХІІІ ст. Вершина могутності й занепад папства / Ю. Малієнко. - С.32-35
Єрмоленко, А. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії / А. Єрмоленко. - С.35-38 (далі буде)
Єрмоленко, А. Греція в ІІ-на початку І тисячоліть до н.е. Конспект уроку-узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок. Історія стародовнього світу. 6 клас / А. Єрмоленко. - С.38-41
Поляков, В. Історія партизанського руху в Криму. Конспект уроку-лекції з теми "Наш край у роки Другої світової війни". Історія України. 11 клас / В. Поляков. - С.42-46
Дьомін, О. Християнські реалії Візантії середини ІХ століття та виникнення слов’янської писемності / О. Дьомін. - С.47-49
Верменич, Я. Адміністративно-територіальний устрій українських земель в історичній ретроспективі / Я. Верменич. - С.50-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мисан, В.
    До проблеми змісту курсів історії [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2007. - N7. - С. 23-28
Рубрики: Викладання історії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ІШУ-1/2009/9
   Журнал

Історія в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 9
Зміст:
Мисан, В. Багатореспективність як засіб та методу у навчанні шкільного курсу історії України / В. Мисан. - С.3-7
Терно, С. Методика розвитку критичного мислення учнів 8-9 класів на уроках історії / С. Терно. - С.7-13
Ковбасюк, Т. Методичні прийоми використання писемних джерел у навчанні історії / Т. Ковбасюк. - С.14-17
Турченко, Ф. Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини XIX ст. "Історія України". 9 клас (Матеріали до уроків) / Ф. Турченко, В. Мороко. - С.22-28
Бердичевський, Я. Велика французька революція кінця XVIII ст. Європа в період наполеонівських війн. "Всесвітня історія". 9 клас (Матеріали до уроків) / Я. Бердичевський, І. Щупак, Л. Морозова. - С.29-35
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63р
М 65


    Мисан, В.
    Багатореспективність як засіб та методу у навчанні шкільного курсу історії України [Текст] / В. Мисан // Історія в школах України. - 2009. - N 9. - С. 3-7
ББК 63р
Рубрики: Викладання історії в школі
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: І885842/2010/січень/1
   Журнал

Історія України. Бібліотека [Текст]. - К. : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2010р. січень N 1
Зміст:
Мисан, В. Сучасний урок історії : Навчально-методичний посібник / В. Мисан. - С.1-118
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: І220140/2010/11(березень)
   Газета

Історія України [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавства. - К. : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 11(березень)
Зміст:
Мисан, В. Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти / В. Мисан. - С.2-3
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
М 65


    Мисан, В.
    Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти [Текст] / В. Мисан // Історія України. - 2010. - N 11(березень). - С. 2-3
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: урок сучасний
   Навчальний процес

   уроки історії

   методична допомога вчителям Ніжина

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63
М 65


    Мисан, В.
    Сучасний урок історії [Текст] : навчально-методичний посібник / В. Мисан // Історія України.Бібліотека. - 2010. - Том січень, N 1. - С. 1-118
ББК 63
Рубрики: Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін
   уроки історії

   методична допомога вчителям Ніжина

Анотація: Посібник укладений за розділами, що розкривають суть сучасного уроку історії та допомогають поглибити знанння з проблем: типології, форм уроку, розподілу навчального часу, використання різноманітних засобів, методів та прийомів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ІВСШ-1/2012/5
   Журнал

Історія в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 5
Зміст:
Раков, С. Оцінювання результатів ЗНО за шкалою 100-200 / С. Раков, О. Соколов. - С.2-5
Мисан, В. Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога часу чи забаганка науковців? / В. Мисан. - С.23-26
Осмоловська, О. Історія походження етруського народу / О. Осмоловська, Н. Бурич. - С.42-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
М 65


    Мисан, В.
    Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога часу чи забаганка науковців? [Текст] / В. Мисан // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 23-26
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі
   Кафедра історії України та політології

Кл.слова (ненормовані):
шкільна історична освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)