371.013
П78


   
    Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 243 с. - 27.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Методика викладання фахових дисциплін у системі музично-педагогічної освіти / О. Я. Ростовський, Ю. О. Ростовська. - С .5-12
Дворник, Ю. Ф. Музичні комп’ютерні технології як предмет педагогічних досліджень / Ю. Ф. Дворник. - С .13-16
Крицький, В. М. Метод інтерпретаційно-педагогічного аналізу в музично-педагогічній підготовці / В. М. Крицький. - С .17-20
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі музичного інструменту як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .21-27
Гусейнова, Л. В. Діагностика стану сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .28-45
Сливко, С. А. Музично-слухова активність в інструментально-виконавському процесі / С. А. Сливко. - С .46-51
Ляшенко, Т. В. Етапи роботи над музичним твором у класі основного інструменту (фортепіано) / Т. В. Ляшенко. - С .52-55
Шумська, Л. Ю. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів при вивченні оперних сцен у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .56-61
Костенко, Л. В. До проблеми виховання самостійності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Н. І. Семикліт. - С .62-67
Семикліт, Н. І. Виховання естетичної культури студентів у класі хорового диригування / Н. І. Семикліт; Н. В. Строганова. - С .68-72
Строганова, Н. В. До питання співтворчості концермейстера і студентта в процесі підготовки до виконавської діяльності в класі хорового диригування / Н. В. Строганова. - С .73-76
Ваніна, І. Є. Особливості концертмейстерської роботи на уроках класичного танцю / І. Є. Ваніна. - С .77-81
Шумський, М. О. До питання професійної підготовки майбутніх учителів музики в оркестровому класі / М. О. Шумський. - С .82-88
Михаськова, М. А. Стан сформованості музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .89-96
Голуб, Н. В. Кобзарське мистецтво як засіб виховання майбутнього вчителя музики / Н. В. Голуб. - С .97-99
Овчарова, С. В. Сучасні вимоги до виховання бандуриста-співака у руслі пошуку нових тенденцій та перспектив розвитку бандурної творчості / С. В. Овчарова. - С .100-105
Курсон, В. М. Народна пісня як засіб формування музичної культури майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .106-108
Коробка, В. І. До проблеми вивчення українських солоспівів у класі постановки голосу / В. І. Коробка. - С .109-114
Вергунова, В. С. Формування мотивації музичної діяльності як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .115-119
Морозова, О. О. Педагогічна спрямованість як якісна характеристика особистості вчителя музики / О. О. Морозова. - С .120-123
Тімашева, Т. М. До сутності поняття "творча самостійнсть" / Т. М. Тімашева. - С .124-128
Щербініна, О. М. Виховний потенціал дитячої фортепіанної музики / О. М. Щербініна. - С .129-133
Ростовська, І. О. Методика діагностики сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .134-149
Коваль, О. В. Проблема психолого-педагогічної діагностики музичних здібностей учнів загальноосвітньої школи / О. В. Коваль. - С .150-158
Могильна, Я. В. До проблеми музично-естетичного виховання учнів у позакласній роботі / Я. В. Могильна. - С .159-164
Долматова, М. П. Естетична парадигма у навчанні англійської мови / М. П. Долматова. - С .165-169
Спіліоті, О. В. Дослідження музичної інтонації як фундаментального явища музичної культури / О. В. Спіліоті. - С .170-174
Брюзгіна, Г. Г. До питання виконання старовинної музики / Г. Г. Брюзгіна. - С .175-186
Овчарова, С. В. До проблеми перекладення органних хоральних прелюдій Й.-С. Баха та подальшого розвитку сучасного бандурно-академічного репертуару / С. В. Овчарова. - С .187-190
Хоменко, З. В. Вокально-хорова творчість Кирила Стеценка: риси стилю / З. В. Хоменко, О. Г. Мірошник. - С .191-196
Скляр, О. Г. "Ліричні п’єси" Едварда Гріга / О. Г. Скляр. - С .197-198
Хоменко, А. Б. Забіла-Врубель Н. І. - видатна представниця чернігівської мистецької родини / А. Б. Хоменко. - С .199-203
Крутько, Н. В. Оксана Петрусенко й українська народна пісня / Н. В. Крутько. - С .204-207
Батрак, М. Г. Музично-педагогічні ідеї Г. Сковороди / М. Г. Батрак, Л. В. Костенко. - С .208-212
Матвієнко, С. І. Розвиток музичного виховання у закладах початкової освіти в Чернігівській губернії (60-80-і рр. ХІХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .213-220
Дорохина, Л. А. Духовные концерты как фактор музыкального просвещения (страницы истории музыкальной жизни Чернигова начала ХХ века) / Л. А. Дорохина. - С .221-226
Кавунник, Олена Анатоліївна. Митці Ніжина першої третини ХХ ст.: М. К. Заньковецька і Ф. Д. Проценко / О. А. Кавунник. - С .227-235
Пархоменко, О. М. Стилістичні особливості танців Чернігівського Полісся / О. М. Пархоменко. - С .236-243
ДРНТІ
ББК 74.200.55 + 74.58.055 + 85.31я43
РУБ 371.013
Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка


Дод.точки доступу:
Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Стеценко, Кирило Григорович \о нем\; Гріг, Едвард \о нем\; Забіла-Врубель, Н. І. \о ней\; Петрусенко, Оксана Андреевна \о ней\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 7
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 128 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 51.70 грн.
    Зміст:
Купрата, Я. Вплив М. В. Гоголя на українську та російську літератури / Я. Купрата. - С .5-9
Арват, Н. Н. Женщина в поэме Н. Гоголя "Мертвые души" / Н. Н. Арват. - С .10-13
Якубіна, Ю. "Значительное лицо" в житті й творчості Миколи Гоголя / Ю. Якубіна. - С .14-18
Сич, М. М. Формування творчого таланту Миколи Гоголя (деякі обставини юнацької біографії) / М. М. Сич. - С .19-23
Турчин, М. М. Поетика українського неокласичного сонета у контексті ідей Тетяни Бугайко / М. М. Турчин. - С .24-26
Анненкова, О. С. Рецепція релігійно-романтичної традиції єнських романтиків у повісті І. С. Шмельова "Неупиваєма чаша" / О. С. Анненкова. - С .28-31
Шумило, С. М. К вопросу о жанровой структуре и исихастском содержании рассказа о Николе Святоше в Киево-Печерском патерике / С. М. Шумило. - С .32-36
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація новели Миколи Хвильового "Синій листопад" / А. І. Бондаренко. - С .37-41
Жук, Т. В. Порушення чистоти української мови засобами масової інформації / Т. В. Жук. - С .42-44
Видайчук, Т. Л. Традиції формування фонетичного принципу українського правопису (на матеріалі рукописних пам’яток кінця ХVII - XVIII ст.) / Т. Л. Видайчук. - С .45-49
Вакуленко, Г. М. Відображення лексики сільського господарства у "Словарі української мови" за редакцією Б. Грінченка / Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. - С .50-52
Судденко, М. С. Ідентифікація складнопідрядних речень з атрибутивними відношеннями за різними науковими класифікаціями / М. С. Судденко. - С .53-56
Стрішенець, Н. В. Сучасні напрями розвитку зарубіжного термінознавства / Н. В. Стрішенець. - С .57-60
Ролік, А. В. Загальні питання контрастивної фразеології (не матеріалі англійських та німецьких ФО з соматичним компонентом) / А. В. Ролік. - С .61-66
Капуш, А. В. Ділова німецька мова: лінгвістичні та методичні проблеми викладання / А. В. Капуш. - С .70-74
Блажко, М. І. Градуальний компонент семантики прикметників та дієприкметників сучасної німецької мови на позначення звучання / М. І. Блажко. - С .70-75
Морозова, О. І. Дискурсивна одиниця неправди як продукт смислотворчої діяльності суб’єкта рефлекції / О. І. Морозова. - С .75-80
Потапенко, С. І. Реляційні конструкції сучасної англійської мови: лінгвокогнітивні принципи аналізу / С. І. Потапенко. - С .81-84
Товстенко, Т. В. Перцептивні та ментальні дієслова як маркери точки зору в англомовному газетному дискурсі / Т. В. Товстенко. - С .85-88
Славова, Л. Л. Роль мовленнєвих стереотипів у формуванні іміджу американських та ураїнських політиків / Л. Л. Славова. - С .89-91
Ємець, О. В. Інтертекстуальтні тропи в англомовних художнів і публіцистичних творах: функціональний аспект / О. В. Ємець. - С .92-94
Завальнюк, Л. В. Загальні проблеми німецької розмовної мови / Л. В. Завальнюк. - С .95-98
Григорян, В. Г. Дружба, закореневшая в недрах народа / В. Г. Григорян. - С .102-104
Кахашвили, Н. Э. Грузино-украинские литературные взаимоотношения и маленькая статья, выражающая большую дружбу / Н. Э. Кахашвили. - С .105-107
Асатурова, С. Сопоставительный анализ "Завещания" Тараса Шевченко и "Завещания" Давида Гурамишвили / С. Асатурова. - С .108-110
Бертлани, А. М. Перекличка украинского и тушинского языков на типологическом уровне / А. М. Бертлани. - С .111-114
Гудушаури, Н. О. Отклик на произведения Дарьи Ведребисели в украинской пресе / Н. О. Гудушаури. - С .115-117
Чичиашвили, Э. З. Анатоль Франц во французском литературоведении / Э. З. Чичиашвили. - С .118-121
Метревели, М. Г. Стратегии овладения и использования иностранным языком, выявленные после анализа ошибок / М. Г. Метревели. - С .125-128
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Викладання німецької мови
   Кафедра світової літератури та історії культури

   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови



Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; ФРАНС, АНАТОЛЬ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: Гогол. центр (1), ав (1), Ч.З.№3 (2), Ч.З.№2 (1)

Шифр: ВИ-1/2011/9
   Журнал

Вопросы истории [Текст] : Ежемесячный журнал/ ООО "Редакция журнала "Вопросы истории"; Российская академия наук. - М. : Издательский дом "Красная звезда" МО РФ, 1926 - . - ISSN 0042-8779. - Виходить щомісячно
2011р. N 9
Зміст:
Искендеров, А. А. История и мифы / А. А. Искендеров. - С.20-37.
Морозова, О. М. Николай Федорович Гикало / О. М. Морозова. - С.37-58.
Фролова, Е. И. Политический Красный Крест и советская Россия / Е. И. Фролова. - С.71-86.
Данилов, А. Г. Ростовский период в истории Варшавского университета (1915-1917гг.) / А. Г. Данилов. - С.86-98.
Горин, А. Г. Об имперском государственном устройстве Древней Руси X-XI вв. / А. Г. Горин. - С.110-117.
Лунева, Ю. В. Ближневосточный кризис 1895-1897 гг. и планы раздела Османской империи / Ю. В. Лунева. - С.117-132.
Тихонова, А. В. Швейцарские учителя в России в первой половине XIX в. / А. В. Тихонова. - С.142-148.
Залепеев, В. Н. Немецкая пресса в первый месяц Великой Отечественной войны / В. Н. Залепеев. - С.148-153.
Абдимомынов, Н. Т. Кипчакский фактор в истории Золотой Орды и Египта / Н. Т. Абдимомынов. - С.153-158.
Крючков, И. В. Эдуард Таафе в политической истории дуалистической Австрии / И. В. Крючков. - С.158-165.
Новикова, И. Н. Российско-шведские отношения периода первой мировой войны в отечественной историографии / И. Н. Новикова. - С.165-172.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.42 грн.
    Зміст:
Герасимова, К. В. Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення / К. В. Герасимова. - С .7
Гречаник, Н. І. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. І. Гречаник. - С .10
Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів / В. С. Вергунова. - С .14
Безпала, С. С. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання / С. С. Безпала. - С .17
Грінченко, Т. Д. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти / Т. Д. Грінченко. - С .21
Василенко, Людмила Михайлівна. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. М. Василенко. - С .24
Сегеда, Н. А. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва / Н. А. Сегеда. - С .29
Єременко, Ольга Володимирівна. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах / О. В. Єременко. - С .34-38
Мергут, О. О. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців / О. О. Мергут. - С .38
Морозова, О. О. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .41
Назаренко, І. М. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу / І. М. Назаренко. - С .45
Павленко, О. М. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки / О. М. Павленко. - С .49
Раструба, Т. В. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів / Т. В. Раструба. - С .54
Дворник, Ю. Ф. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .58
Гроздовская, О. Г. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы / О. Г. Гроздовская. - С .63
Михаськова, М. А. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти / М. А. Михаськова. - С .66
Прищепа, О. П. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. П. Прищепа. - С .69
Ревенчук, В. В. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі / В. В. Ревенчук. - С .72
Мішодченко, В. В. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва / В. В. Мішодченко. - С .76
Гаснюк, В. В. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання / В. В. Гаснюк. - С .80
Ліпська, С. Л. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .84
Найда, Ю. М. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики / Ю. М. Найда. - С .88
Сливко, С. А. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця / С. А. Сливко. - С .91
Лось, О. М. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти / О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. - С .94
Ільницька, Н. С. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики / Н. С. Ільницька. - С .97
Чорний, С. П. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу / С. П. Чорний. - С .100
Бірюкова, Л. А. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики / Л. А. Бірюкова. - С .104
Дорошенко, Т. В. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .109
Кабриль, К. В. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики / К. В. Кабриль. - С .112
Тімашева, Т. М. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти / Т. М. Тімашева. - С .115
Токар, В. М. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти / В. М. Токар. - С .118
Горбенко, С. С. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст. / С. С. Горбенко. - С .121
Воєвідко, Л. М. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики / Л. М. Воєвідко. - С .124
Семчакович, С. Л. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект / С. Л. Семчакович. - С .128
Силко, Р. М. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти / Р. М. Силко. - С .132
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Вчителі музики--підготовка у ВНЗ

   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва

   Естетичне виховання школярів--засоби музичного мистецтва

   Викладачі вищої школи--музика



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

63.3(4РОС)
М 80


    Морозова, О. М.
    Николай Федорович Гикало [Текст] / О. М. Морозова // Вопросы истории : Ежемесячный журнал. - 2011. - N 9. - С. 37-58. . - ISSN 0042-8779
ББК 63.3(4РОС)
Рубрики: Історія Росії, 20 ст.
   історія Росії--персоналії

   Кафедра всесвітньої історії



Дод.точки доступу:
Гикало, Микола Федорович (рад. держ. і парт. діяч ; 1897-1938) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВИ-1/2012/9
   Журнал

Вопросы истории [Текст] : Ежемесячный журнал/ ООО "Редакция журнала "Вопросы истории"; Российская академия наук. - М. : Издательский дом "Красная звезда" МО РФ, 1926 - . - ISSN 0042-8779. - Виходить щомісячно
2012р. N 9
Зміст:
Шевкун, П. В. Укрепление православия в Западных губерниях Российской империи: присоединение униатов в 1830-х гг. / П. В. Шевкун. - С.3-14
Беляков, С. С. Гумилев Лев Николаевич / С. С. Беляков. - С.15-39
Тимофеева, Т. Ю. Советский человек в Восточной Германии. Предприятие "Висмут" в 1945-1991 гг. / Т. Ю. Тимофеева. - С.40-73
Яхновская, С. В. Государственное регулирование личных подсобных хозяйств в 1953-1964 гг. / С. В. Яхновская. - С.98-104
Морозова, О. М. Большевистское подполье в тылу белых / О. М. Морозова. - С.105-111
Жарова, Е. Ю. Университетское образование в Российской империи в XIX - начале XX в. / Е. Ю. Жарова. - С.112-122
Пантелеев, М. М. Деа Марсель и его "революционная эволюция" / М. М. Пантелеев. - С.123-136
Птицын, А. Н. Венгерские специалисты в Российской империи / А. Н. Птицын. - С.143-147
Кидирниязов, Д. С. Георгиевский договор 1802 г. / Д. С. Кидирниязов, К. З. Махмудова. - С.148-153
Пронина, Ю. А. Леклан Жан / Ю. А. Пронина. - С.154-160
Седова, О. В. Колористическое своеобразие шумеро-аккадских религиозных представлений / О. В. Седова. - С.161-168
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3(4Рос)6
М 80


    Морозова, О. М.
    Большевистское подполье в тылу белых [Текст] / О. М. Морозова // Вопросы истории : Ежемесячный журнал. - 2012. - N 9. - С. 105-111 . - ISSN 0042-8779
ББК 63.3(4Рос)6
Рубрики: Історія Росії, 20 ст. 20-ті рр.
Кл.слова (ненормовані):
більшовицьке підпілля


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. - С.1.
Ночвінова, О. Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів / О. Ночвінова, О. Низковська. - С.1–4.
Кононенко, Ю. Г. Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи / Ю. Г. Кононенко. - С.5–8.
Седеревічене, А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / А. Седеревічене. - С.9–10. - Бібліогр.: 3 назви.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році. - С.11–16.
Чумарна, М. Доброго ранку всім! : методичні рекомендації до проведення ранкових зустрічей у початкових класах / М. Чумарна. - С.16–19.
Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.20–25.
Жуганова, О. Урок-подорож з української мови для 3 класу / О. Жуганова. - С.25–27.
Мартиненко, В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / В. Мартиненко. - С.27–33. - Бібліогр.: 10 назв.
Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства і англійської мови для 1 класу / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.33–34.
Власюк, Ю. Урок-дослідження з природознавства у 1 класі / Ю. Власюк. - С.35–37. - Бібліогр.: 3 назви.
Гнатюк, Н. Подорож лісовою галявиною : (екологічний виховний захід) / Н. Гнатюк. - С.38–39.
Шевчук, О. До кожного свята свої хлібенята : робота з їстівним тістом у початкових класах: цікаво, екологічно, патріотично / О. Шевчук. - С.40–42. - Бібліогр.: 2 назви.
Охрімчук, Р. Як допомогти дітям "побути" у минулому заради майбутнього / Р. Охрімчук. - С.43–46.
Болтромюк, Д. Міцна родина – життєвий затишок людини : (родинне свято) / Д. Болтромюк. - С.47–49.
Ярош, Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Н. Ярош. - С.50–52. - Бібліогр.: 7 назв.
Бабаніна, С. Виховувати креативну й успішну особистість / С. Бабаніна. - С.52–53.
Томаржевська, І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / І. Томаржевська. - С.54–56. - Бібліогр.: 8 назв.
Пастушенко, Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!" / Н. Пастушенко. - С.57–58. - Бібліогр.: 2 назви.
Фалько, Я. Семантика найновіших слів іноземного походження та проблеми слововживання / Я. Фалько. - С.59–61. - Бібліогр.: 4 назви.
Морозова, О. НУШ очима дитини / О. Морозова. - С.62.
Стецюк, Н. Буду я природі вірним другом / Н. Стецюк. - С.63.
Сєрой, О. Літо у житті дитини / О. Сєрой. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.33-027.22:792.026:37](477)
М 80


    Морозова, О.
    НУШ очима дитини / Ольга Морозова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховні заходи
Кл.слова (ненормовані):
шкільні свята -- сценарій заходу -- Нова українська школа -- самостановлення -- перебування у школі -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано сценарій проведення шкільного заходу на тему: "Нова українська школа очима дитини" в 1 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Миколайчик, Марек.
    [Рецензія] [Текст] / М. Миколайчик // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2020. - N 6. - С. 196-198.
Рец. на кн.: Морозова О. Дослідження історії України першої половини ХХ ст. в сучасній польській історіографії: напрямки, концепції, дискусії / О. Морозова. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2020. - 432 с.
. - ISSN 0130-5247
Рубрики: Історія України, 20 ст. початок


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)