> Шифр: РШ/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Зязюн, І. Освітній простір культури в умовах сучасних інформаційних технологій / І. Зязюн. - С.3-6. Дмитренко, Г. Стратегія розвитку системи освіти в контексті формування громадянського суспільства в Україні / Г. Дмитренко. - С.7-11. Тарутіна, З. Досягнення точних наук і ефективність особистісного навчання / З. Тарутіна. - С.12-14. Клокар, Н. Дистанційне навчання вчителів у вимірі сучасних молелей підвищення кваліфікації / Н. Клокар. - С.14-18. Зякун, Т. Особливості формування національної свідомості молоді на сучасному етапі державотворення / Т. Зякун : 19-23. Євтушевська, Н. Виховний вплив спортивної діяльності на виховання моральності підлітків / Н. Євтушевська. - С.25-27. Шкваріна, Т. Навчання дошкільників граматичного матеріалу з англійської мови / Т. Шкваріна. - С.31-33. Шевченко, А. Зустріч на все життя, або Щастя й злощастя Григора Тютюнника / А. Шевченко. - С.35-46. Никитюк, С. Тенденції розвитку заочної освіти вчителів іноземних мов у Великобританії / С. Никитюк; С. Микитюк. - С.79-80. Муравська, С. О. С. Нілл про підготовку вчителя та його роль у вихованні дитини / С. Муравська. - С.77-79. Пивоварова, О. Вивчення досвіду підготовки фахівців з управління бізнесом у вищих навчальних закладах США / О. Пивоварова. - С.74-77. Демченко, О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко. - С.68-70. Василюк, Т. Методика використання загальнокультурного компонента в процесі естетичного розвитку майбутніх учителів іноземної мови / Т. Василюк. - С.60-63. Комар, О. Навчання школярів за інтерактивними методами / О. Комар. - С.57-60. Слезенко, А. Місце рольових ігор у вивченні англійської мови / А. Слезенко. - С.50-52. Столяренко, О. Використання нетрадиційних методів комунікативного спілкування у навчанні англійської мови / О. Столяренко. - С.47-49. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Муравська, С. Нілл О. С. про підготовку вчителя та його роль у вихованні дитини [Текст] / С. Муравська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N5. - С. 77-79. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: підготовка майбутніх вчителів педагоги зарубіжних країн Великобританія--освіта Дод.точки доступу: Нілл, Олександр Сатерленд (англ. педагог ; 1883-1973) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ПП1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Оржеховська, В. М. Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров’я / В. М. Оржеховська, О. О. Єжова. - С.5-17. Тарасенко, Г. С. Використання педагогічної евристики у фаховаій підготовці вчителя посаткових класів / Г. С. Тарасенко, О. А. Тішик. - С.18-26. Антоненко, Т. Л. Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко. - С.26-36. Потапова, Н. І. Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова. - С.36-43. Головньова, І. В. Актуальні напрями застосування нового підходу до управління в освіті / І. В. Головньова. - С.44-50. Базурін, В. М. Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики й фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін. - С.51-56. Герасименко, Т. В. Елементи педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як виховні інновації у формування особистості студента - майбутнього сім’янина / Т. В. Герасименко. - С.57-66. Сульниченко, В. М. Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко. - С.57-74. Походенко, С. В. Синдром професійного вигорання у педагогічних працівників / С. В. Походенко. - С.75-87. Кияшко, Л. О. Громадська та політична активність сучасної молоді: психологічний аналіз / Л. О. Кияшко, А. О. Краснякова. - С.96-105. Бовть, О. Б. Проблеми шкільної віктимізаціїта її запобігання / О. Б. Бовть. - С.105-116. Плахотнюк, О. Л. Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк. - С.116-125. Муравська, С. М. Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл / С. М. Муравська. - С.126-133. Бондарчук, О. Б. В. П. Науменко - вчитель, педагог, просвітній діяч: Історія педагогіки, психології, освіти / О. Б. Бондарчук, Р. І. Палійчук. - С.134-141. Макеєва, І. І. Психологічні проблеми інформаційно-бібліографічної перекваліфікації бібліотекарів книгозбірень вишів: Розвиток бібліотечної справи / І. І. Макеєва. - С.142-148. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 91 Муравська, С. М. Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл [Текст] / С. М. Муравська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 4. - С. 126-133. Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Англія Кл.слова (ненормовані): школа Саммерхілл Анотація: Діяльність школи Саммерхілл, засновником,якої є англ. педагог .О. С. Нілл, становить особливий інтерес, позаяк школа досить популярна у світі (у 2005 рю щомісяця її веб-сайт відвідувало майже 80 тис. осіб). Мета - дослідити особливості організаціії навчання ненасилля в школі Саммерхілл. Дод.точки доступу: Нілл, О. С. (англ. педагог ; 1883-1973) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |