> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2005/3 Журнал 2005р. N 3 Мусатов, С. О. Передумови кризових явищ у психології / С. О. Мусатов. - С.5-17 Жадан, І. В. Психологічні засади побудови змісту політичної освіти молоді / І.В. Жадан. - С.25-34. Синельников, В. М. Самовиховання як діяльність і його психологічні особливості / В. М. Синельников. - С.34-41 Асанова, З. Р. Національно-психічні особливості кримських татар та їх врахування у виховній роботі / З. Р. Асанова. - С.41-47 Заболотська, О. О. Принципи розвитку індивідуальності майбутнього викладача іноземних мов / О. О. Заболотська. - С.61-70 Москвичов, С. Г. Практична діяльність: методологічний і екопсихологічний аспекти / С. Г. Москвичов. - С.70-79 Бачинський, П. П. Питання інтелектуального здоров’я нації і способи його вирішення / П. П. Бачинський. - С.80-89 Грибенюк, Г. С. Розвиток спроможності спеціаліста до саморегуляції / Г. С. Грибенюк. - С.89-97 Вольфовська, Т. О. Соціальні уявлення молоді про способи й моделі взаємодій у суспільстві / Т. О. Вольфовська. - С.98-106 Вдовиченко, О. В. Чинники, що впливають на прояв ризику / О. В. Вдовиченко. - С.107-111 Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Мусатов, С. О. Передумови кризових явищ у психології [Текст] / С. О. Мусатов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N3. - С. 5-17
Рубрики: сучасний стан психології психологія--розвиток науки Кл.слова (ненормовані): криза у психологічній науці Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах / І.Д. Бех. - С.5-14 Ващенко, Л. Концепція інноваційного розвитку загальної середньої освіти (регіональний аспект) / Л. Ващенко. - С.14-21 Корнійчук, О. Е. Еволюція формування економічного мислення / О. Е. Корнійчук. - С.22-29 Родигіна, І. В. Педагогічний аналіз у системі моніторингових досліджень / І. В. Родигіна. - С.38-46 Горбунова, В. В. Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості в юнацькому віці / В. В. Горбунова. - С.47-56 Мусатов, С. О. Психологічний вимір педагогічної комунікації / С. О. Мусатов. - С.57-67 Рябко, Ю. А. Психологічна адаптація людини в умовах глобалізації суспільства / Ю. А. Рябко. - С.68-74 Абібуллаєва, Г. С. Деякі аспекти полікультурної освіти / Г. С. Абібуллаєва ; Г. С. Абібулаєва ; Г. С. Абібулаєва. - С.75-84 Мухамедьяров, Н. Н. Образ фізичного Я-особистості як складова її Я-концепції / Н. Н. Мухамедьяров. - С.84-90 Вєтохов, О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов / О. М. Вєтохов. - С.91-98 Яворська, С. Т. Еволюція методичних ідей та їхня реалізація в роботі школи / С. Т. Яворська. - С.99-108 Лосєва, Н. М. Питання самореалізації дитини в зарубіжній педагогіці XVIII-XIX ст. / Н. М. Лосєва. - С.108-118 Кулікова, Л. Б. Сучасний погляд на історико-педагогічні праці М.В.Гоголя / Л. Б. Кулікова. - С.119-128 Кучинська, І. О. Громадське виховання в Україні в другій половині XIX-XX ст. / І. О. Кучинська Тарасова, Т. В. Становлення й розвиток перших трудових об’єднань школярів у 1917-1920 рр. / Т. В. Тарасова. - С.133-140 Шевченко, С. М. Визначення Я.Б.Рєзніком основних форм шкільного навчання / С. М. Шевченко. - С.141-145 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Мусатов, С. О. Психологічний вимір педагогічної комунікації [Текст] / С. О. Мусатов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N1. - С. 57-67 Рубрики: педагогічна комунікація Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАБЕЛЬНІСТЬ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Г 94 Гуманістичний потенціал педагогічної комунікації [Текст] : науково-методичний посібник для вчителів / Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; ред.: С. О. Мусатов, В. Л. Зливков, Н. Н. Хомутиннікова; за ред. С. О. Мусатова. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 96 с. - ISBN 978-966-644-105-1 : 5.00 грн. РУБ 373.001 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності педагогічна комунікація Навчально-виховна діяльність--Вчителі Кл.слова (ненормовані): самоідентифікація вчителя -- вчитель і школярі Дод.точки доступу: Мусатов, С. О. \ред.\; Зливков, В. Л. \ред.\; Хомутиннікова, Н. Н. \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8 Коробова, О. Г. Програма психологічної підтримки молодого вчителя : практичний психолог / О. Г. Коробова. - С.8-18 Гридковець, Л. М. Психокорекційний тренінг як засіб допомоги молоді при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24 Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47 Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55 Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57 Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61 Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, Ж. В. Емяшева, Б. В. Бирон. - С.62-69 Мусатов, С. О. Матеріали до програми "Психологія. 11 клас. Профільний рівень" / С. О. Мусатов. - С.69-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 91 Мусатов, С. О. Матеріали до програми "Психологія. 11 клас. Профільний рівень" [Текст] / С. О. Мусатов> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 69-80 Рубрики: викладання психології в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
І-73 Інтегративно-особистісний підхід у психологічній науці та практиці [Текст] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; [Авт. колектив : Г. О. Балл, О. В. Губенко, О. В. Завгородня та ін.] ; за ред. Г. О. Балла. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 206 с. - ISBN 978-966-189-140-0 : 70.10 грн. РУБ 156 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Інтегративно-особистісний підхід Психологія особистості Персонологія--розвиток Психологія дитини--мовленнєвий розвиток мовленнєвий розвиток--дитина Творче мислення Ідентичність особистості історія психології Кл.слова (ненормовані): культурний простір особи -- екзистенційний вимір особистості Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Губенко, О.В.; Завгородня, О.В.; Зливков, В. Л.; Крилова-Грек, Ю. М.; Мєдінцев, В. О.; Морозовська, Т. Д.; Мусатов, С. О.; Нікуленко, О. О.; Розділенко, І. Є.; Російчук, Т. А.; Балл, Г. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 8 фб (1), ав (3), Ч.З.№2 (4) Свободны: фб (1), ав (3), Ч.З.№2 (4) |
> Шифр: ПП1/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. Святокум, О. Є. Визначення поняття "Мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав/не склав” / О. Є. Святокум. - С.25-31. Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 91 Мусатов, С. О. Система психологічного знання [Текст] / С. О. Мусатов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 77-85. Рубрики: Психологія--методологічна криза Кл.слова (ненормовані): наукова психологія -- методологічна криза -- методологія науки -- систематизація психологічних знань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |