> Шифр: ПП/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6 Ложкін, Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12 Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23 Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47 Коць, М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60 Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64 Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69 Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75 Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации / А. О. Бетина. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму [Текст] / А. С. Надзельська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 67-69 Рубрики: психологія терориста Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
> Шифр: ПШ-2/2007/8 Журнал 2007р. N 8 Савченко, О. Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися / О. Савченко. - С.1-5 Хоружа, Л. Інтерактивні SMART- технології у початковій школі / Л. Хоружа, Т. Носенко. - С.11-14 Вашуленко, М. Дидактичні можливості букваря для роботи над словом у процесі навчання грамоти / М. Вашуленко. - С.17-20 Петрик, О. Формування діалогічного мовлення учнів 2-4 класів / О. Петрик, О. Гриценко. - С.21-24 Коба, Л. Різнорівневі домашні завдання з української мови для 3 класу / Л. Коба. - С.24-31 Бояр, Н. Інтегрований урок у 4 класі ( етика, логіка, основи здоров’я, природознавство, математика з елементами комп’ютеризації) / Н. Бояр. - С.34-36 Рижова, Т. Роль державних та народних символів України в морально-естетичному вихованні учнів 4-х класів на уроках музики / Т. Рижова. - С.36-38 Веремійчик, І. Виготовлення національної символіки на уроках трудового навчання / І. Веремійчик. - С.42 Надзельська, А. Вплив виховання на формування психологічного інфантилізму суб’єкта / А. Надзельська. - С.56-58 Гудзик, І. Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови / І. Гудзик. - С.47-51 Онишків, З. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості / З. Онишків, Я. Морська. - С.45-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Надзельська, А. Вплив виховання на формування психологічного інфантилізму суб’єкта [Текст] / А. Надзельська> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 56-58 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа Виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |