Шифр: ПП/2007/9
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 9
Зміст:
Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6
Ложкін, Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12
Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23
Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47
Коць, М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60
Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64
Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69
Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75
Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации / А. О. Бетина. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР




    Надзельська, А. С.
    Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму [Текст] / А. С. Надзельська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 67-69
Рубрики: психологія терориста


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР


Шифр: ПШ-2/2007/8
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2007р. N 8
Зміст:
Савченко, О. Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися / О. Савченко. - С.1-5
Хоружа, Л. Інтерактивні SMART- технології у початковій школі / Л. Хоружа, Т. Носенко. - С.11-14
Вашуленко, М. Дидактичні можливості букваря для роботи над словом у процесі навчання грамоти / М. Вашуленко. - С.17-20
Петрик, О. Формування діалогічного мовлення учнів 2-4 класів / О. Петрик, О. Гриценко. - С.21-24
Коба, Л. Різнорівневі домашні завдання з української мови для 3 класу / Л. Коба. - С.24-31
Бояр, Н. Інтегрований урок у 4 класі ( етика, логіка, основи здоров’я, природознавство, математика з елементами комп’ютеризації) / Н. Бояр. - С.34-36
Рижова, Т. Роль державних та народних символів України в морально-естетичному вихованні учнів 4-х класів на уроках музики / Т. Рижова. - С.36-38
Веремійчик, І. Виготовлення національної символіки на уроках трудового навчання / І. Веремійчик. - С.42
Надзельська, А. Вплив виховання на формування психологічного інфантилізму суб’єкта / А. Надзельська. - С.56-58
Гудзик, І. Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови / І. Гудзик. - С.47-51
Онишків, З. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості / З. Онишків, Я. Морська. - С.45-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Надзельська, А.
    Вплив виховання на формування психологічного інфантилізму суб’єкта [Текст] / А. Надзельська // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 56-58 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа
   Виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)