Шифр: ПП/2004/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 6
Зміст:
Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8
Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12
Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15
Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18
Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22
Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25
Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29
Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32
Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35
Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38
Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42
Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53
Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68
Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75
Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78
Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Найдьонова, Л. А.
    Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот [Текст] / Л.А. Найдьонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 19-22
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП/2005/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2005р. N 10
Зміст:
Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3
Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5
Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9
Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17
Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20
Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25
Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36
Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52
Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57
Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64
Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67
Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69
Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72
Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73
Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75
Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76
Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77
Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77
Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79
Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Найдьонова, Л. М.
    Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків [Текст] / Л. М. Найдьонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N10. - С. 65-67


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ДШУ1/2007/2
   Журнал

Директор школи. Україна [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Видавництво "Плеяди", 1999 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 2
Зміст:
Найдьонова, Л. Психологічне благополуччя людини / Л. Найдьонова. - С.10-19
Одинцов, П. Формування образу ідеального керівника / П. Одинцов, Л. Веретенников. - С.20-24
Маркс, Е. Моделювання шкільної організації / Е. Маркс. - С.25-37
Іванова, Є. Культура мови та спілкування вчителя / Є. Іванова. - С.40-43
Савусін, М. Напруженість у відносинах "педагог-обдарований учень" / М. Савусін, С. Пеняєв. - С.47-58
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Найдьонова, Л.
    Психологічне благополуччя людини [Текст] / Л. Найдьонова // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 10-19
Рубрики: психологія спільнот
Кл.слова (ненормовані):
психологія ком'юніті -- психологічне благополуччя -- ресурс рефлексії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає


Шифр: ПП1/2008/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. N 3/4
Зміст:
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14.
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26.
Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44.
Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52.
Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70.
Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77.
Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87.
Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99.
Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106.
Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158.
Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140.
Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131.
М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127.
Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116.
Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Найдьонова, Л. А.
    Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей [Текст] / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 140-150.
Рубрики: Обдарованість
Кл.слова (ненормовані):
МЕДІАОБДАРОВАНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П3/2009/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2009р. N 1
Зміст:
Микитюк, М. До розгадки таємниці Лобановського, або непізнана алхімія футболу / М. Микитюк. - С.5-43.
Ткаченко, О. Принципи, категорії і методологічні проблеми психології / О. Ткаченко. - С.45-133.
Кучеренко, С. Методологічні підходи до вивчення самосвідомості особистості підлітків та юнаків / С. Кучеренко. - С.134- 151.
Береговой, В. Операційні впливи на суспільну свідомість українців / В. Береговой. - С.152-156.
Бакалюк, О. Україна і Євросоюз: специфіка кризових явищ, соціальні та медичні шляхи співпраці / О. Бакалюк, І. Давидович. - С.157-163.
Надвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач / Т. Надвинична. - С.164-172.
Титаренко, Т. На бистрині життя: (До 60-річчя Миколи Миколайовича Слюсаревського) / Т. Титаренко, Л. Найдьонова, М. Литвин. - С.173-175.
До 50-річчя Карпенко Зіновії Степанівни. - С.178-177.
До 60-річчя Максименка Юрія Борисовича. - С.178-179.
До 60-річчя Самойлова Олександра Єжеєвича. - С.180.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Титаренко, Т.
    На бистрині життя: (До 60-річчя Миколи Миколайовича Слюсаревського) [Текст] / Т. Титаренко, Л. Найдьонова, М. Литвин // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N1. - С. 173-175. . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів


Дод.точки доступу:
Найдьонова, Л.; Литвин, М.; Слюсаревський, Микола Миколайович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2010/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 8
Зміст:
Волянюк, Н. Ю. Психологические предпосылки формирования циничности в педагогической профессии / Н. Ю. Волянюк. - С.1-4
Кіричевська, Є. Насильство в загальноосвітніх навчальних закладах: стратегії подолання / Є. Кіричевська. - С.4-10
Найдьонова, Л. А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики / Л. А. Найдьонова. - С.10-18
Циганчук, Т. В. Підвищення стресостійкості у студентів ВНЗ / Т. В. Циганчук. - С.18-30
Семенков, Д. І. Суб’єктивний досвід учня: його зміст та технології використання при організації особистісно орієнтованої освіти / Д. І. Семенков. - С.40-46
Ночевник, І. Н. Виявлення та оцінка способів учбової роботи учнів на особистісно орієнтованих уроках / І. Н. Ночевник. - С.46-53
Туркова, Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога / Д. М. Туркова. - С.69-77
Глінка, А. І. Дослідження критичних суперечностей між сімейною та професійно-організаційною ролями жінки-керівника / А. І. Глінка. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88.8
Н 20


    Найдьонова, Л. А.
    Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики [Текст] / Л. А. Найдьонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 10-18
ББК 88.8
Рубрики: Медіанасильство
   медіа-культура

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
кібер-буллінг


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: РШ/2010/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2010р. N 9
Зміст:
Суліма, Євген. Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи / Є. Суліма. - С.3-8.
Пушкарьова, Т. Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова. - С.9-12.
[До Дня пам’яті Василя Сухомлинського] : добірка статей. - С.13-23.
Основи критичного мислення : навчальна програма курсу за вибором для учнів профільних класів соціально-гуманітарного напряму. - С.24-35.
Васьківська, Г. Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська. - С.36-40.
Турянська, Ольга. Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська. - С.40-46.
Мельник, Ю. Дидактичні особливості конструювання системи прикладних завдань з фізики / Ю. Мельник. - С.47-51.
Бондар, Л. Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищах (кінець XIX - початок XX ст.) / Л. Бондар. - С.52-56.
Слюсаренко, М. Медіа-освіта: українська перспектива / М. Слюсаренко, Л. Найдьонова. - С.57-58.
Маркевич, Н. Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова. - С.76-78.
Співакова, Л. Викладання англійської мови у багаторівневих класах / Л. Співакова. - С.78-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: УО-1/2010/22(листопад)
   Газета

Управління освітою [Текст] : Часопис для керівників освітньої галузі. - К. : Перше вересня, 2001 - . - Виходить двічі на місяць
2010р. N 22(листопад)
Зміст:
Сазоненко, Г. Шкільна акмеологія: для кого і навіщо / Г. Сазоненко. - С.14-19
Слюсаревський, М. Медіа-освіта: українська перспектива / М. Слюсаревський, Л. Найдьонова. - С.14-18
Трещов, О. Методичні служби та підвищення якості ЗСО / О. Трещов, О. Полєнов, К. Алмазнікова. - С.19-26
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
С 49


    Слюсаревський, М.
    Медіа-освіта: українська перспектива [Текст] / М. Слюсаревський, Л. Найдьонова // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 22(листопад). - С. 14-18
ББК 74.2
Рубрики: Інформаційні технології в освіті
   Медіапедагогіка

   методична допомога вчителям Ніжина



Дод.точки доступу:
Найдьонова, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
С 49


    Слюсаренко, М.
    Медіа-освіта: українська перспектива [Текст] / М. Слюсаренко, Л. Найдьонова // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 9. - С. 57-58.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: медіа-освіта
Кл.слова (ненормовані):
Концепція впровадження медіа-освіти


Дод.точки доступу:
Найдьонова, Л.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП/2012/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 2
Зміст:
Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8
Коробова, О. Г. Програма психологічної підтримки молодого вчителя : практичний психолог / О. Г. Коробова. - С.8-18
Гридковець, Л. М. Психокорекційний тренінг як засіб допомоги молоді при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24
Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47
Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55
Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57
Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61
Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, Ж. В. Емяшева, Б. В. Бирон. - С.62-69
Мусатов, С. О. Матеріали до програми "Психологія. 11 клас. Профільний рівень" / С. О. Мусатов. - С.69-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.4
Н 20


    Найдьонова, Л. А.
    Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне? [Текст] / Л. А. Найдьонова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 48-55
ББК 88.4
Рубрики: Історична психологія
Кл.слова (ненормовані):
історична травма -- трансгенераційна психотравма -- групова рефлексія -- голодомор -- спільнота -- колективна пам’ять


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2013/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17.
Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28. - Бібліогр.: 28 назв.
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38. - Бібліогр.: 19 назв.
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55. - Бібліогр.: 25 назв.
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв.
Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп’ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв.
Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.66-72. - Бібліогр.: 5 назв.
Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентоспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86. - Бібліогр.: 17 назв.
Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94. - Бібліогр.: 26 назв. : рис.
Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха. - С.95-96.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Найдьонова, Л. А.
    Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 38-45 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Медіаосвіта--актуальні питання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаризики -- психологічні новоутворення -- спільнота медіаосвітян -- експериментальне впровадження -- розвивальне спілкування
Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель медіаосвіти. Підбито підсумки першого, підготовчого, етапу всеукраїнського медіаосвітнього експерименту, визначено завдання на найближчу перспективу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)