> Шифр: ПП/2004/6 Журнал 2004р. N 6 Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8 Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12 Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15 Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18 Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22 Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25 Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29 Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32 Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35 Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38 Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42 Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53 Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68 Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75 Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78 Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот [Текст] / Л.А. Найдьонова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 19-22
Рубрики: Соціальна психологія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/10 Журнал 2005р. N 10 Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3 Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5 Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9 Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17 Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20 Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25 Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36 Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52 Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57 Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64 Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67 Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69 Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72 Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73 Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75 Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76 Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77 Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77 Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79 Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків [Текст] / Л. М. Найдьонова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N10. - С. 65-67 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДШУ1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Найдьонова, Л. Психологічне благополуччя людини / Л. Найдьонова. - С.10-19 Одинцов, П. Формування образу ідеального керівника / П. Одинцов, Л. Веретенников. - С.20-24 Маркс, Е. Моделювання шкільної організації / Е. Маркс. - С.25-37 Іванова, Є. Культура мови та спілкування вчителя / Є. Іванова. - С.40-43 Савусін, М. Напруженість у відносинах "педагог-обдарований учень" / М. Савусін, С. Пеняєв. - С.47-58 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Найдьонова, Л. Психологічне благополуччя людини [Текст] / Л. Найдьонова> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 10-19 Рубрики: психологія спільнот Кл.слова (ненормовані): психологія ком'юніті -- психологічне благополуччя -- ресурс рефлексії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
> Шифр: ПП1/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14. Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26. Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44. Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52. Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70. Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77. Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87. Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99. Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106. Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158. Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140. Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131. М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127. Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116. Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей [Текст] / Л. А. Найдьонова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 140-150. Рубрики: Обдарованість Кл.слова (ненормовані): МЕДІАОБДАРОВАНІСТЬ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Микитюк, М. До розгадки таємниці Лобановського, або непізнана алхімія футболу / М. Микитюк. - С.5-43. Ткаченко, О. Принципи, категорії і методологічні проблеми психології / О. Ткаченко. - С.45-133. Кучеренко, С. Методологічні підходи до вивчення самосвідомості особистості підлітків та юнаків / С. Кучеренко. - С.134- 151. Береговой, В. Операційні впливи на суспільну свідомість українців / В. Береговой. - С.152-156. Бакалюк, О. Україна і Євросоюз: специфіка кризових явищ, соціальні та медичні шляхи співпраці / О. Бакалюк, І. Давидович. - С.157-163. Надвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач / Т. Надвинична. - С.164-172. Титаренко, Т. На бистрині життя: (До 60-річчя Миколи Миколайовича Слюсаревського) / Т. Титаренко, Л. Найдьонова, М. Литвин. - С.173-175. До 50-річчя Карпенко Зіновії Степанівни. - С.178-177. До 60-річчя Максименка Юрія Борисовича. - С.178-179. До 60-річчя Самойлова Олександра Єжеєвича. - С.180. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Титаренко, Т. На бистрині життя: (До 60-річчя Миколи Миколайовича Слюсаревського) [Текст] / Т. Титаренко, Л. Найдьонова, М. Литвин> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N1. - С. 173-175. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів Дод.точки доступу: Найдьонова, Л.; Литвин, М.; Слюсаревський, Микола Миколайович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Волянюк, Н. Ю. Психологические предпосылки формирования циничности в педагогической профессии / Н. Ю. Волянюк. - С.1-4 Кіричевська, Є. Насильство в загальноосвітніх навчальних закладах: стратегії подолання / Є. Кіричевська. - С.4-10 Найдьонова, Л. А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики / Л. А. Найдьонова. - С.10-18 Циганчук, Т. В. Підвищення стресостійкості у студентів ВНЗ / Т. В. Циганчук. - С.18-30 Семенков, Д. І. Суб’єктивний досвід учня: його зміст та технології використання при організації особистісно орієнтованої освіти / Д. І. Семенков. - С.40-46 Ночевник, І. Н. Виявлення та оцінка способів учбової роботи учнів на особистісно орієнтованих уроках / І. Н. Ночевник. - С.46-53 Туркова, Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога / Д. М. Туркова. - С.69-77 Глінка, А. І. Дослідження критичних суперечностей між сімейною та професійно-організаційною ролями жінки-керівника / А. І. Глінка. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Н 20 Найдьонова, Л. А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики [Текст] / Л. А. Найдьонова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 10-18 Рубрики: Медіанасильство медіа-культура Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): кібер-буллінг Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Суліма, Євген. Інноваційно-інформаційний розвиток освіти - якісно новий етап модернізації всієї освітньої системи / Є. Суліма. - С.3-8. Пушкарьова, Т. Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова. - С.9-12. [До Дня пам’яті Василя Сухомлинського] : добірка статей. - С.13-23. Основи критичного мислення : навчальна програма курсу за вибором для учнів профільних класів соціально-гуманітарного напряму. - С.24-35. Васьківська, Г. Роль природничо-гуманітарних наук у процесі формування в учнів системи знань про людину / Г. Васьківська. - С.36-40. Турянська, Ольга. Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору / О. Турянська. - С.40-46. Мельник, Ю. Дидактичні особливості конструювання системи прикладних завдань з фізики / Ю. Мельник. - С.47-51. Бондар, Л. Диференційований підхід до організації педагогічного процесу в державних гімназіях та реальних училищах (кінець XIX - початок XX ст.) / Л. Бондар. - С.52-56. Слюсаренко, М. Медіа-освіта: українська перспектива / М. Слюсаренко, Л. Найдьонова. - С.57-58. Маркевич, Н. Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова. - С.76-78. Співакова, Л. Викладання англійської мови у багаторівневих класах / Л. Співакова. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: УО-1/2010/22(листопад) Газета 2010р. N 22(листопад) Сазоненко, Г. Шкільна акмеологія: для кого і навіщо / Г. Сазоненко. - С.14-19 Слюсаревський, М. Медіа-освіта: українська перспектива / М. Слюсаревський, Л. Найдьонова. - С.14-18 Трещов, О. Методичні служби та підвищення якості ЗСО / О. Трещов, О. Полєнов, К. Алмазнікова. - С.19-26 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 49 Слюсаревський, М. Медіа-освіта: українська перспектива [Текст] / М. Слюсаревський, Л. Найдьонова> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 22(листопад). - С. 14-18 Рубрики: Інформаційні технології в освіті Медіапедагогіка методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Найдьонова, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 49 Слюсаренко, М. Медіа-освіта: українська перспектива [Текст] / М. Слюсаренко, Л. Найдьонова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 9. - С. 57-58. Рубрики: медіа-освіта Кл.слова (ненормовані): Концепція впровадження медіа-освіти Дод.точки доступу: Найдьонова, Л. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8 Коробова, О. Г. Програма психологічної підтримки молодого вчителя : практичний психолог / О. Г. Коробова. - С.8-18 Гридковець, Л. М. Психокорекційний тренінг як засіб допомоги молоді при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24 Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47 Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55 Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57 Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61 Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, Ж. В. Емяшева, Б. В. Бирон. - С.62-69 Мусатов, С. О. Матеріали до програми "Психологія. 11 клас. Профільний рівень" / С. О. Мусатов. - С.69-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 20 Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти: як нащадкам пам’ятати трагічне? [Текст] / Л. А. Найдьонова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 48-55 Рубрики: Історична психологія Кл.слова (ненормовані): історична травма -- трансгенераційна психотравма -- групова рефлексія -- голодомор -- спільнота -- колективна пам’ять Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13. Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17. Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28. - Бібліогр.: 28 назв. Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38. - Бібліогр.: 19 назв. Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45. - Бібліогр.: 6 назв. : табл. Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55. - Бібліогр.: 25 назв. Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв. Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп’ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв. Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.66-72. - Бібліогр.: 5 назв. Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентоспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86. - Бібліогр.: 17 назв. Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94. - Бібліогр.: 26 назв. : рис. Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха. - С.95-96. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 38-45 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--актуальні питання--Україна Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаризики -- психологічні новоутворення -- спільнота медіаосвітян -- експериментальне впровадження -- розвивальне спілкування Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель медіаосвіти. Підбито підсумки першого, підготовчого, етапу всеукраїнського медіаосвітнього експерименту, визначено завдання на найближчу перспективу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |