> Шифр: УЛЗО/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Небеленчук, Ірина. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "INTERMEZZO" / І. Небеленчук. - С.6-10 Попович, Наталія. Леся Українка. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси : вірші "Contra spem spero", "І все-таки до тебе думка лине...", "І ти колись боролась, мов Ізраїль..." / Н. Попович. - С.11-13 Беценко, Тетяна. Філологічний аналіз художнього тексту : (на прикладі поезії В. Стуса "На колимськім морозі калина") / Т. Беценко. - С.14-19 Шуляр, Василь . Сучасний урок літератури і проблеми рецепції свідомості / пам’яті в методиці середньої школи / В. Шуляр. - С.19-21 Ситченко, Анатолій. Система уроків за повістю Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера" (фрагмент). 6 клас / А. Ситченко. - С.22-25 Якобчук, Ірина. "Хто сказав, що жити з головою і серцем легко?" : урок за повістю А. Дімарова "Блакитна дитина" / І. Якобчук. - С.25-27 Трусова, Вікторія. Вивчаємо казку Василя Симоненка "Подорож у країну Навпаки". 5 клас / В. Трусова. - С.28-30 Голобородько, Ярослав. Жадан Сергій: критична маса естетичних альтернатив / Я. Голобородько. - С.31-34 Багрій-Миськів, Марія. Сюрреалістичні елементи в сюжетно-композиційній структурі творів Ігоря Костецького / М. Багрій-Миськів. - С.35-38 Гордієнко, Олеся. Феномен творчості у рубаях Дмитра Павличка / О. Гордієнко. - С.38-40 Романишина, Наталка. Засадничі принципи організації процесу вивчення "автобіографічного оповідання" у вищому навчальному закладі / Н. Романишина. - С.41-44 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. - С.45-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Єременко, Оксана. Українці на чужині: варіативність буття : за романом "Мальви" Р. Іваничука / О. Єременко, О. Баранова. - С.2-4. Привалова, Світлана. Образ Марії в українській літературі / С. Привалова, О. Вишневецька. - С.5-7. Яценко, Таміла. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко. - С.8-10. Адабір, Алла. Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів / А. Адабір. - С.10-14. Небеленчук, Ірина. Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя : за романом В. Винниченка "Записки "Кирпатого Мефістофеля" / І. Небеленчук. - С.14-19. Привалова, Марія. Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців / М. Привалова. - С.31-32. Корж-Усенко, Лариса. Джерельній базі - широку основу / Л. Корж-Усенко. - С.46-47. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 39 Небеленчук, Ірина. Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя [Текст] : за романом В. Винниченка "Записки "Кирпатого Мефістофеля" / І. Небеленчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 14-19. Рубрики: Українська література, 20 ст. Українська література--образи, теми Жанр психологічного роману Кл.слова (ненормовані): "Записки Кирпатого Мефістофеля", критика -- психологічний роман -- образ героя Дод.точки доступу: Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 39 Небеленчук, Ірина. Емоційний діалог як засіб розкриття внутрішнього світу героя у новелі М. Коцюбинського "INTERMEZZO" [Текст] / І. Небеленчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 6-10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло Михайлович (1864-1913) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛВСШ/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Гревцева, Тамара. Фанфікшн-простір відкритий для діалогу / Т. Гревцева. - С.2-4. Іващенко, Алла. Озброїти вчителя педагогічним інструментом : експресивна психотехніка на уроці світової літератури / А. Іващенко. - С.4-6. Галькевич, Наталия. Межпредметные связи как способ формирования творческой личности / Н. Галькевич. - С.7-9. Храброва, Валерія. Образна картина світу і особистість відчуваюча / В. Храброва. - С.12-18. Кузьменчук, Ірина. Форма передачі концепції й технології досвіду / І. Кузьменчук. - С.19-23. Іващенко, Алла. Ідея радості й відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна" / А. Іващенко. - С.24-26. Олексієнко, Ольга. У співавторстві з учнями : матеріали до вивчення твору Е. Золя "Кар’єра Ругонів" / О. Олексієнко. - С.45-50. Небеленчук, Ірина. Визначення життєвого шляху героєм твору (за оповіданням М. Павича "Блейзер цвета морской волны" / І. Небеленчук. - С.51-56. Заховайко, Анна. Технология развития критического мышления на уроках русского языка / А. Заховайко. - С.57-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 39 Небеленчук, Ірина. Визначення життєвого шляху героєм твору (за оповіданням М. Павича "Блейзер цвета морской волны" [Текст] / І. Небеленчук> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 51-56. Рубрики: Уроки світової літератури в 11 класі Кл.слова (ненормовані): "Блейзер цвета морской волны", критика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2013/7/8 Журнал 2013р. N 7/8 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук. - С.2-7. Фасоля, Анатолій. Як заохотити учня до читання / А. Фасоля. - С.8-11. Гаврилюк, Оксана. Моделювання уроків. 5 клас : уроки перший, другий / О. Гаврилюк. - С.12-13. Куцевол, Ольга. Проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. Куцевол. - С.14-18. - Бібліогр.: 7 назв. Логвіненко, Наталя. Формування змісту шкільного курсу літератури – одна з невіддільних функцій методики літератури / Н. Логвіненко. - С.18-21. - Бібліогр.: 9 назв. Чайка, Олена. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка. - С.21-23. - Бібліогр.: 9 назв. Скоморовська, Наталія. Критичне мислення як основа правильної інтерпритації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська. - С.24-27. - Бібліогр.: 10 назв. Бондаренко, Юрій. Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 8 назв. Петровська, Тетяна. Робота над епітетами як виразниами образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Нежива, Людмила. Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива. - С.34-38. - Бібліогр.: 9 назв. Небеленчук, Ірина. "Моє село в терновому вінку" : вивчення творчості Дмитра Іванова в контексті розділу "Література рідного краю" / І. Небеленчук. - С.39-41. - Бібліогр.: 6 назв. Добровольська, Ольга. "Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю..." : вивчення послання Т. Г. Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженим..." / О. Добровольська. - С.42-44. - Бібліогр.: 2 назв. Сорокіна, Лариса. "В степу безкраїм за Уралом" : сценарій літературної вітальні / Л. Сорокіна. - С.44-48. - Бібліогр.: 4 назв. Маслюк, Галина. Частини мови : урок-практикум / Г. Маслюк. - С.48-50. Ярошенко, Роман. Літературне підпілля – гріх чи реальність? / Р. Ярошенко, Д. Приліпко. - С.51-55. - Бібліогр.: 22 назв. Головченко, Ніна. Роман Люко Дашвар "БИТІ Є" (2012) як українських варіант масової літератури / Н. Головченко. - С.56-60. - Бібліогр.: 15 назв. Тарасюк, Ніна. Леся Українка і німецька література / Н. Тарасюк. - С.61-62. - Бібліогр.: 14 назв. Єременко, Оксана. Симпозіум україністів у Чехії / О. Єременко, Н. Зубець, В. Кравченко. - С.63-65. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Небеленчук, Ірина. "Моє село в терновому вінку" : вивчення творчості Дмитра Іванова в контексті розділу "Література рідного краю" / І. Небеленчук> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 39-41. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Викладання української літератури в школі--літературне краєзнавство Кл.слова (ненормовані): вивчення української літератури -- українські поети -- балада -- дитинство -- літературне краєзнавство Анотація: У статті розкривається мистецьке багатство та своєрідність життя Єлисаветградщини, пв'язане з визначенням постатями степового краю, представлені поети, письменники, літературознавці які удостоєні Національної премії ім. Т. Шевченка, показані особливості творчого стилю поета Д. Іванова. Дод.точки доступу: Іванов, Дмитро Йосипович (український поет ; 1946 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
В 11 Вірші Ірини Небеленчук > // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 11. - С. 41-42. Рубрики: Українська література--художня література (поезія) Кл.слова (ненормовані): вірші -- українські поети 21 ст. Анотація: Вірші кандидата педагогічних наук Ірини Небеленчук. Дод.точки доступу: Небеленчук, Ірина Олександрівна (канд. пед. наук, ст. викладач Кіровоград. обл. ін-т післядипл. пед освіти імені В. Сухомлинського) \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |