Шифр: УЛЗО/2010/7/8
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 7/8
Зміст:
Слоньовська, О. Культурологічні паралелі в сюжетних віршах Ліни Костенко Тематичного пласту "з чужого поля" / О. Слоньовська. - С.6-12
Зінченко, Н. Образний світ поезії Богдана Бойчука / Н. Зінченко, Ю. Чернусь. - С.12-14
Нежива, Л. Евристичні прийоми сенергетичного підходу при вивченні української літератури / Л. Нежива. - С.17-22
Логвіненко, Н. У сміливих доля завжди прекрасна. Вивчення роману І. Баграного "Тигролови" / Н. Логвіненко. - С.32-37
Лілік, О. "Жодна катастрофа не ставить хрест на меті" / О. Лілік. - С.37-41
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Нежива, Л.
    Евристичні прийоми сенергетичного підходу при вивченні української літератури [Текст] / Л. Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7/8. - С. 17-22
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Інноваційні технології навчання

   Кафедра української літератури

   методична допомога вчителям Ніжина

Кл.слова (ненормовані):
синергетичний підхід -- літературний напрям -- компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/10
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 10
Зміст:
Концепція літературної освіти в 11-річній загальноосвітній школі : затверджено рішенням колегії МОН України від 20 серпня 2010 р. - С.10-21
Шльончик, А. Людина-ти! : Урок-філософське дослідження / А. Шльончик. - С.41-46
Нежива, Л. Сприймати літературу чуттєво, образно, осмислено : Методичні прийоми вивчення літературних напрямів класицизм, романтизм, реалізм / Л. Нежива. - С.46-54
Балагура, Т. Література, що формує особистість і вчить самореалізації : орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української літератури у 10 класі (Рівень стандарту, академічний рівень) / Т. Балагура. - С.54-68
Петричук, Н. Між реальністю та фантазією : до проблеми співіснування літератури вимислу та літератури факту / Н. Петричук. - С.68-77
Мовчан, Р. Література для дітей та юнацтва в системі історії української літератури XX століття : (з виступу на Міжнародному симпозіумі "Література. Діти. Час" / Р. Мовчан. - С.77-85
Побелян, М. Завтра буде сонячно... : [вірші] / М. Побелян. - С.88-96
Шевченко, З. Література як складова художньої культури : матеріали до проведення вступного заняття з курсу за вибором "Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.96-104
Загнітко, А. До найвищих вершин : до 75-річчя від дня народження Івана Романовича Вихованця / А. Загнітко. - С.107-117
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Нежива, Л.
    Сприймати літературу чуттєво, образно, осмислено [Текст] : методичні прийоми вивчення літературних напрямів класицизм, романтизм, реалізм / Л. Нежива // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 10. - С. 46-54
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Українська література--літературні течії

   Класицизм

   Романтизм

   Реалізм

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 5
Зміст:
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4
Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11
Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20
Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25
Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32
Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34
Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55
Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57
Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60
Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67
Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий




    Нежива, Л.
    Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури [Текст] / Людмила Нежива // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки
Кл.слова (ненормовані):
нестандартні уроки -- формотворча основа -- змістова наповненість -- великі стилі -- теоретико-літературні поняття
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів. Автор доповнює класифікацію уроків літератури за рівнем інноваційності новими формами. Впровадження в шкільну практику таких уроків забезпечуватиме глибоке проникнення старшокласників у тканину художнього твору, невимушене засвоєння ними складних теоретико-літературних понять.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий




    Кіраль, Сидір.
    Методичні моделі вивчення літературних напрямів [Текст] : [рецензія] / С. Кіраль // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 61-62.
Рец. на кн. : Нежива Л. Л. Теорія і практика вивчення літературних напрямів українського письменства в школі / Л. Л. Нежива. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2016. - 356 с.
. - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--літературні напрями та течії
Кл.слова (ненормовані):
літературні напрямки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)