> Шифр: УЛЗО/2010/7/8 Журнал 2010р. N 7/8 Слоньовська, О. Культурологічні паралелі в сюжетних віршах Ліни Костенко Тематичного пласту "з чужого поля" / О. Слоньовська. - С.6-12 Зінченко, Н. Образний світ поезії Богдана Бойчука / Н. Зінченко, Ю. Чернусь. - С.12-14 Нежива, Л. Евристичні прийоми сенергетичного підходу при вивченні української літератури / Л. Нежива. - С.17-22 Логвіненко, Н. У сміливих доля завжди прекрасна. Вивчення роману І. Баграного "Тигролови" / Н. Логвіненко. - С.32-37 Лілік, О. "Жодна катастрофа не ставить хрест на меті" / О. Лілік. - С.37-41 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Нежива, Л. Евристичні прийоми сенергетичного підходу при вивченні української літератури [Текст] / Л. Нежива> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7/8. - С. 17-22 Рубрики: Викладання української літератури в школі Інноваційні технології навчання Кафедра української літератури методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): синергетичний підхід -- літературний напрям -- компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/10 Журнал 2010р. N 10 Концепція літературної освіти в 11-річній загальноосвітній школі : затверджено рішенням колегії МОН України від 20 серпня 2010 р. - С.10-21 Шльончик, А. Людина-ти! : Урок-філософське дослідження / А. Шльончик. - С.41-46 Нежива, Л. Сприймати літературу чуттєво, образно, осмислено : Методичні прийоми вивчення літературних напрямів класицизм, романтизм, реалізм / Л. Нежива. - С.46-54 Балагура, Т. Література, що формує особистість і вчить самореалізації : орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української літератури у 10 класі (Рівень стандарту, академічний рівень) / Т. Балагура. - С.54-68 Петричук, Н. Між реальністю та фантазією : до проблеми співіснування літератури вимислу та літератури факту / Н. Петричук. - С.68-77 Мовчан, Р. Література для дітей та юнацтва в системі історії української літератури XX століття : (з виступу на Міжнародному симпозіумі "Література. Діти. Час" / Р. Мовчан. - С.77-85 Побелян, М. Завтра буде сонячно... : [вірші] / М. Побелян. - С.88-96 Шевченко, З. Література як складова художньої культури : матеріали до проведення вступного заняття з курсу за вибором "Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.96-104 Загнітко, А. До найвищих вершин : до 75-річчя від дня народження Івана Романовича Вихованця / А. Загнітко. - С.107-117 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Нежива, Л. Сприймати літературу чуттєво, образно, осмислено [Текст] : методичні прийоми вивчення літературних напрямів класицизм, романтизм, реалізм / Л. Нежива> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 10. - С. 46-54 Рубрики: Викладання української літератури в школі Українська література--літературні течії Класицизм Романтизм Реалізм методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури [Текст] / Людмила Нежива> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- формотворча основа -- змістова наповненість -- великі стилі -- теоретико-літературні поняття Анотація: У статті обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів. Автор доповнює класифікацію уроків літератури за рівнем інноваційності новими формами. Впровадження в шкільну практику таких уроків забезпечуватиме глибоке проникнення старшокласників у тканину художнього твору, невимушене засвоєння ними складних теоретико-літературних понять. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Кіраль, Сидір. Методичні моделі вивчення літературних напрямів [Текст] : [рецензія] / С. Кіраль> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 61-62. Рец. на кн. : Нежива Л. Л. Теорія і практика вивчення літературних напрямів українського письменства в школі / Л. Л. Нежива. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2016. - 356 с. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--літературні напрями та течії Кл.слова (ненормовані): літературні напрямки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |