> Шифр: ПШ-2/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Бобир, О. Тут готують першого вчителя: До 50-річчя факультету початкового навчання ЧДПУ ім.Т.Г.Шевченка / О. Бобир. - С.1-3 Білоусова, Н. Розвиток почуття власної гідності у молодших школярів / Н. Білоусова. - С.4-6 Носко, Ю. Науково-педагогічна діяльність Олексія Павловича Фльорова (1866-1954) / Ю. Носко. - С.6-9 Мамчин, О. Актуальні питання лінгвопідготовки магістрів початкової школи (Авторська модель програми) / О. Мамчин. - С.9-12 Кміть, О. Основні сучасні тенденції розвитку англомовної освіти молодших школярів в Україні / О. Кміть. - С.13-15 Турчин, Т. Естетичне виховання молодших школярів у позакласній роботі / Т. Турчин. - С.16-17 Науменко, С. Географічний зміст у навчальних планах і програмах і програмах 1900-1917 р. для початкової школи / С. Науменко. - С.51-54 Мовчун, А. Найважливіше в житті - краса, совість і казка: До 75-річчя Віктора Близнеця / А. Мовчун. - С.55-57 Грицюк, Я. Я згадаю пісню чудову - матусину колискову: Родинне свято / Я. Грицюк. - С.58-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Носко, Ю. Науково-педагогічна діяльність Олексія Павловича Фльорова (1866-1954) [Текст] / Ю. Носко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N5. - С. 6-9 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Чернігівщина--педагоги Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- діячі народної освіти -- вчені-педагоги Анотація: Серед діячів народної освіти України в дожовтневий період одне із значних місць належить О.П.Фльорову, який присвятив школі 65 років. У серпні 1916 р. він був призначений директором та викладачем Чернігівського учительського інституту. О.П.Фльоров закінчив Новгород-Сіверську гімназію та Петербурзький історико-філологічний інститут з фаху стародавніх мов. Дод.точки доступу: Фльоров, Олексій Павлович (педагог, перший директор Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.) - нині ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка ; 1866-1954) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |