> Шифр: ПП/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Карсканова, С. В. Опитувальник " шкали психологічного благополуччя" К. Ріфф : процес та результат адаптації / С. В. Карсканова. - С.1-9 Ніконова, О. Ю. Експрес-метод діагностики співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.22-28 Рибалко, В. В. Творчий потенціал індивіда у психологічній теорії потенційності особистості І. П. Манохи / В. В. Рибалко. - С.28-32 Гурлєва, Т. С. Спілкування на сайтах знайомств - вияв людяності чи жорстокості / Т. С. Гурлєва. - С.44-49 Циганчук, Т. В. Динаміка суб’єктивних переживань у студентів ВНЗ в стресових ситуаціях / Т. В. Циганчук. - С.50-59 Болтівець, С. І. Психогігієна сімейного виховання як основна умова попередження психологічного насильства в родині / С. І. Болтівець. - С.60-61 Ригін, О. С. Київська філософсько-психологічна школа: історико-культурний контекст / О. С. Ригін. - С.61-66 Синявський, В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930-2007) - засновник української школи професійної орієнтації / В. В. Синявський. - С.66-70 Юдєєва, Т. В. Співвідношення сугестивності з індивідуально-особистісними характеристиками соціально дезадаптованих підлітків / Т. В. Юдєєва. - С.70-74 Моргун, В. Ф. Антиномії Макаренка / В. Ф. Моргун. - С.77 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Н 11 Ніконова, О. Ю. Експрес-метод діагностики співзалежності [Текст] / О. Ю. Ніконова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 22-28 Рубрики: Психологія--методики--опитувальники Залежна поведінка Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): співзалежність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Карамушка, Л. М. Дослідження особливостей психологічної готовності менеджерів освіти до взаємодії з персоналом в умовах конфлікту / Л. М. Карамушка, Т. М. Дзюба. - С.1-10. Далі буде. Лісновська, Л. Б. Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю / Л. Б. Лісновська. - С.10-17. Третяк, Т. М. Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу / Т. М. Третяк. - С.18-22. - Библиогр.: с. 9. Заика, Е. В. Упражнения на переключение внимания, формирование внутреннего плана умственных действий и других интеллектуальных операций / Е. В. Заика. - С.23-29. Тейлор, К. Особенности детского рисунка / К. Тейлор. - С.29-38. Ніконова, О. Ю. Розробка та стандартизація тесту "драматичний трикутник" / О. Ю. Ніконова. - С.39-43. Инструментарий психологической диагностики готовности ребенка к обучению в школе. - С.44-48. Никольская, И. М. Совладающее поведение в защитной системе человека / И. М. Никольская. - С.49-58. Портницька, Н. В Від наслідування до творчості / Н. В Портницька. - С.59-68. - Библиогр.: с. 19. Дербенева, М. Ю. Особенности профессионального самоопределения в период юности в связи с характеристиками образовательной среды / М. Ю. Дербенева. - С.68-73. Климонтова, Т. А. Генерализация защитных форм поведения открытости системы внутреннего мира / Т. А. Климонтова. - С.73-77. Давидюк, С. Г. Особливості підготовки студентів-психологів до роботи з обдарованими дітьми / С. Г. Давидюк, В. В. Бут. - С.77-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 11 Ніконова, О. Ю. Розробка та стандартизація тесту "драматичний трикутник" [Текст] / О. Ю. Ніконова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 39-43. Рубрики: Психологія--методики--опитувальники Кл.слова (ненормовані): тест "драматичний рисунок" -- тест-опитувальник Анотація: У статті описана процедура створення, валідизації і стандартизації тесту-опитувальника "Драматичний трикутник". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Андрєєв, О. С. Фасилітація особистісного зростання / О. С. Андрєєв. - С.1-13. Березіна, Т. Н. Розвиток сприйняття / Т. Н. Березіна. - С.17-21. Колошина, Т. Ю. Використання казки у бізнес-тренінгу / Т. Ю. Колошина, О. О. Трусь. - С.21-30. Гайворонюк, Н. О. Організація ефективної роботи з підлітками і дітьми-сиротами з формування та усвідомлення сімейних цінностей / Н. О. Гайворонюк. - С.42-47. Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.53-57. Королюк, Т. І. Проблема використання вітчизняних психотехнік у консультативній роботі / Т. І. Королюк. - С.57-63. Климчук, В. О. Сучасне психологічне консультування та психотерапія: дискурс соціального конструкціонізму / В. О. Климчук. - С.63-69. Волков, Є. Н. Консультування як навчання, або Про недовченості консультантів / Є. Н. Волков. - С.69-75. Назар, М. М. Проблеми формування віртуального освітнього простору / М. М. Назар. - С.75-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Ульянич, І. В. Умови формування рефлексивної компетентності вчителів / І. В. Ульянич. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст. Семенова, Е. М. Развитие профессионального самосознания педагога (тренинговые упражнения) / Е. М. Семенова. - С.7-12 Семків, І. І. Адаптація методики Ш. Шварца "Портрет цінностей" українською мовою / І. І. Семків. - С.12-28. - Библиогр. в конце ст. Федоренко, С. В. Корекційна тренінгова програма для сприяння зниженню комп’ютерної залежності та для самопізнання у студентів / С. В. Федоренко. - С.28-39. - Библиогр. в конце ст. Антонова, Н. О. Дослідження взаємозв’язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів (з використанням нових авторських методик дослідження) / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст. Попова, М. І. Особливості оптимальних когнітивно-стильових параметрів загальної професійної компетентності телефонних консультантів / М. І. Попова. - С.45-49. - Библиогр. в конце ст. Артемчук, О. Г. Розвиток довільного запам’ятовування у процесі формування текстової діяльності школярів підліткового віку / О. Г. Артемчук, Н. О. Писаренко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст. Литовченко, О. В. Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами як один із напрямів соціально-педагогічної діяльності позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст. Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.57-61 Болтівець, С. І. Київський період науково-психологічної діяльності Георгія Челпанова : до 150-річчя з дня народження видатного українського психолога, засновника Інституту психології у м. Москві / С. І. Болтівець. - С.61-65 Ануфриев, А. Ф. Коррекция трудностей в обучении у детей 5-8 лет / А. Ф. Ануфриев, С. Н. Костромина. - С.66-68. - Библиогр. в конце ст. Гильбух, Ю. З. Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух. - С.68-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 11 Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності [Текст] / О. Ю. Ніконова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 57-61 Рубрики: тренінги психологічні Гендерна психологія--тренінг Кл.слова (ненормовані): гендерна ідентичність -- співзалежна особистість -- співзалежність -- соціально-психологічний тренінг Анотація: Мета статті - ознайомлення з процедурою та технікою проведення апробованої програми соціально-психологічного тренінгу зниження співзалежності (верифікація моделі зміни гендерної ідентичності співзалежної особистості). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 11 Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності [Текст] / О. Ю. Ніконова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 53-57. Рубрики: тренінги психологічні Практична психологія Кл.слова (ненормовані): гендерна рівність -- гра -- принципи тренінгової роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |