> Шифр: М-2/2015/5 Журнал 2015р. N 5 Белей, Л. Л. Мовний маркетинг як інструмент мовної політики / Л. Л. Белей. - С.3-13. Барчук, В. М. Сурядність: типологічний аспект / В. М. Барчук. - С.13-21. Вербич, Н. С. Особливості сегментування діалектного мовлення: звуковий текст vs хрестоматія / Н. С. Вербич. - С.21-30. Краснобаєва-Чорна, Ж. В. Семантичний простір оцінної фраземіки / Ж. В. Краснобаєва-Чорна. - С.39-52. Ковтун, А. А. Про внутрішній потенціал релігійної лексики / А. А. Ковтун. - С.52-67. Онуфрійчук, Г. І. Людина в українській етнофразеології: біполярна опозиція "людина - тварина" / Г. І. Онуфрійчук. - С.67-75. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
О-59 Онуфрійчук, Г. І. Людина в українській етнофразеології: біполярна опозиція "людина - тварина" [Текст] / Г. І. Онуфрійчук> // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 67-75. . - ISSN 0027-2833 Рубрики: Українська мова--фразеологія Кл.слова (ненормовані): фразеологізм -- етнофразеологізм -- зоофразеологізм -- внутрішня форма фразеологізму -- паремія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |