Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2. Спецвипуск. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 175 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи) (До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи) (До 50-річчя факультету культури і мистецтв). - [Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин] . - Літ. в кінці кожної статті. - 82.50 грн Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Біла, Наталія Леонідівна. Вербальна інтерпретація в умовах педагогічної діяльності / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .7-13 Білодід, Вікторія Михайлівна. Особливості освітньої соціалізації студента: профілі майбутньої життєвої перспективи / В. М. Білодід. - С .14-19 Гребенщикова, Ольга Петрівна. До питання формування духовної культури підлітків засобами української народної музики у вокальному ансамблі / О. П. Гребенщикова. - С .20-24 Демидова, Марина Григорівна. Особливості прояву звукотворчої волі у процесі інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики / М. Г. Демидова. - С .25-27 Зінченко, Олена Сергіївна. Психологічні особливості людей літнього віку: теоретичний аналіз проблеми / О. С. Зінченко. - С .28-34 Иванов, Андрей Юрьевич. Культуросообразность образования как принцип деятельности современного российского педагога профессионального обучения / А. Ю. Иванов. - С .35-40 Кабриль, Катерина Володимирівна. Критерії та показники сформованості ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-комп’ютерних технологій / К. В. Кабриль. - С .41-45 Ноговицина, Олеся Валерьевна. Модель формирования готовности студентов университета к самообучению / О. В. Ноговицина. - С .46-51 Остапенко, Наталія Ігорівна. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Н. І. Остапенко. - С .52-56 Паньків, Людмила Іванівна. Проблема формування художніх орієнтацій молоді у координатах духовності / Л. І. Паньків. - С .57-60 Пархоменко, Олександр Миколайович. Теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості балетмейстерських умінь майбутніх педагогів-хореографів / О. М. Пархоменко. - С .61-63 Ревенчук, Валентина Василівна. Взаємодія різних видів мистецтв як чинник розвитку музичного мислення учнів / В. В. Ревенчук. - С .64-66 Ростовська, Ірина Олександрівна. Виховання самостійності учнів як проблема фортепіанної педагогіки / І. О. Ростовська. - С .67-71 Сливко, Світлана Анатоліївна. Музично-слухова активність у художньо-інтерпретаційній діяльності студентів мистецьких спеціальностей / С. А. Сливко. - С .72-75 Тіунова, Альона Олегівна. Вплив трансформації тілесних характеристик підлітка на формування його образу тіла / А. О. Тіунова. - С .76-81 Хоменко, Алла Борисівна. Основні захисні механізми голосової функції / А. Б. Хоменко. - С .82-86 Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічне проектування у компетентнісному вимірі / М. О. Шевчук. - С .87*91 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Біденко, Лариса Валентинівна. Формування лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. - С .92-95 Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномену / Т. А. Бронзенко. - С .96-100 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Особливості ґендерного виховання старшокласників у процесі вивчення творчості Михайла Коцюбинського / Т. І. Бутурлим. - С .101-104 Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування навичок сприймання творів оперного мистецтва учнями молодших класів / О. Ю. Горожанкіна, Н. Г. Горячева. - С .105-111 Мішедченко, Валентина Василівна. Формування професійної компетентності у системі методичної підготовки майбутнього фахівця / В. В. Мішедченко. - С .112-116 Пархоменко, Анастасія Вікторівна. Особливості виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку / А. В. Пархоменко. - С .117-121 Раструба, Тетяна Віталіївна. Використання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів: виклики XXI століття / Т. В. Раструба. - С .122-125 Чугунова, Євгенія Василівна. Методика формування готовності майбутнього вчителя музики до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді / Є. В. Чугунова. - С .126-132 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Котов, Володимир Григорович. Шляхи формування хореографічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та керівників дитячих хореографічних колективів / В. Г. Котов. - С .133-139 Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Фортепіанний ансамбль у системі музично-педагогічного навчання / Т. В. Ляшенко. - С .140-142 Новгородська, Юлія Григорівна. Формування у майбутніх керівників навчальних закладів професійного інтересу до управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .143-147 Новська, Олена Рудольфівна. Методичний супровід самопроектування фахового розвитку у процесі музичного навчання у магістратурі / О. Р. Новська. - С .148-150 Плахотський, Олександр Віталійович. Формування образотворчої компетентності майбутніх учителів початкових класів / О. В. Плахотський. - С .151-155 Сибірякова-Хіхловська, Маріанна Ігорівна. До проблеми формування музичного слухового досвіду студента / М. І. Сибірякова-Хіхловська, М. К. Жевердан. - С .156-161 Шумська, Людмила Юріївна. Формування фахових компетенцій у процесі магістерської підготовки хорового диригента / Л. Ю. Шумська. - С .162-166 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Горбенко, Сергій Семенович. Методи гуманістичного виховання у творчій спадщині вітчизняних педагогів ХХ – поч. ХХІ ст. / С. С. Горбенко. - С .167-172
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Викладання музики Підготовка вчителів музики Виховання--духовно-моральне виховання Дошкільники--виховання Історія педагогіки--Україна Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): хоровий диригент Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Коцюбинский, Михаил Михайлович (укр. письменник ; 1864-1913) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1. I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 214 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 131.25 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ашихміна, Наталія Віталіївна. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна. - С .7-12 Богданович, Володимир Володимирович. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів / В. В. Богданович. - С .13-17 Ван Яюєци. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци. - С .18-21 Вергунова, Валерія Сергіївна. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова. - С .22-25 Грисюк, Олена Миколаївна. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи / О. М. Грисюк. - С .26-30 Гусейнова, Лариса Василівна. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .31-37 Морозова, Ольга Олександрівна. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / О. О. Морозова. - С .38-44 Паньків, Людмила Іванівна. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти / Л. І. Паньків. - С .45-48 Проворова, Євгенія Михайлівна. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу / Є. М. Проворова. - С .49-55 Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв / О. К. Рахманова. - С .56-59 Руденко, Олександр Федорович. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність / О. Ф. Руденко. - С .60-64 Спіліоті, Олена Володимирівна. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .65-69 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Горбенко, Сергій Семенович. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів / С. С. Горбенко. - С .70-75 Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. - С .76-82 Ван Чжун. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів / Ван Чжун. - С .83-88 Ван Чень. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення / Ван Чень. - С .89-93 Марцинів, Василь Васильович. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію / В. В. Марцинів. - С .94-100 Мащенко, Анна Ігорівна. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв / А. І. Мащенко. - С .101-106 Мішедченко, Валентина Василівна. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики / В. В. Мішедченко. - С .106-110 Пархоменко, Олександр Миколайович. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .111-114 Ростовська, Юлія Олександрівна. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .115-120 Хмелюк, Яна Володимирівна. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності / Я. В. Хмелюк. - С .121-125 Хоменко, Леонід Вікторович. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів / Л. В. Хоменко. - С .126-129 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Дворник, Юрій Федосійович. Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору / Ю. Ф. Дворник. - С .130-135 Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .136-142 Костенко, Людмила Василівна. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики / Л. В. Костенко. - С .143-146 Михаськова, Марина Анатоліївна. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .147-150 Мінь Шаовей. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики / Мінь Шаовей. - С .151-156 Пухальський, Тарас Дмитрович. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики / Т. Д. Пухальський. - С .156-162 Ревенчук, Валентина Василівна. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .163-167 Ростовська, Ірина Олександрівна. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .168-170 Теряєва, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва / Л. А. Теряєва. - С .171-173 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників / С. Р. Хлєбік. - С .174-177 Шафарчук, Тетяна Георгіївна. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання / Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. - С .178-184 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Біла, Наталія Леонідівна. Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .185-190 Коваль, Олена Віталіївна. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір / О. В. Коваль. - С .191-195 Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки / Т. В. Ляшенко. - С .196-200 Остапенко, Наталія Ігорівна. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст. / Н. І. Остапенко. - С .201-206 Раструба, Тетяна Віталіївна. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть / Т. В. Раструба. - С .207-210
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Педагогіка--збірники наукових праць Педагогіка України--історія освіти Історія педагогіки в зарубіжних країнах Методика навчання і виховання Музична освіта Мистецька освіта Професійна підготовка Кафедра педагогіки Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кафедра інструментально-виконавської підготовки Кл.слова (ненормовані): соціальні працівники -- вчитель музики Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Остапенко, Наталія Ігорівна. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст. [Текст] / Н. І. Остапенко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 201-206 РУБ 15 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Музична освіта в Україні--історія, 20 ст. 2 половина Кл.слова (ненормовані): вчитель музики -- музично-педагогічна освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 216.67 грн. Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гао, Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Іюань Гао. - С .9-15 Гудзь, Олена Анатоліївна. Феномен професійної рефлексії в контексті вокальної підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Гудзь. - С .15-21 Мамикіна, Анжеліка Іванівна. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі навчання естрадного співу / О. А. Мамикіна. - С .21-28 Лоу, Яньхуа. Вокально-орфоепічна культура та діагностика рівнів її сформованості в іноземних магістрантів / Яньхуа Лоу. - С .28-35 Мен, Ян. Діагностика рівня підготовленості китайських студентів магістратури до вокально-викладацької діяльності / Ян Мен. - С .35-42 Остапенко, Наталія Ігорівна. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти / Н. І. Остапенко. - С .42-48 Раструба, Тетяна Віталіївна. Педагогічні умови підготовленості вчителя до особистісно орієнтованої музичної освіти учнів / Т. В. Раструба. - С .48-55 Ревенчук, Валентина Василівна. Музично-виконавська майстерність учнів як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .55-62 Ростовська, Ірина Олександрівна. Теоретичні основи формування мотивації інструментально-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / І. О. Ростовська. - С .62-68 Чайка, Світлана Володимирівна. Українська народна музична творчість як головний чинник формування інтересу студентів до занять в ансамблі бандуристів / С. В. Чайка. - С .68-75 Чжан, Цзянань. Педагогічні умови формування світоглядної культури майбутнього вчителя музики / Цзянань Чжан. - С .75-82 Чжоу, Лянлян. Сучасні напрямки формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-музиканта в умовах фортепіанного навчання / Лянлян Чжоу. - С .82-90 Чжу, Юньжуй. Просвітницька спрямованість вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Юньжуй Чжу : 90-96 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Ашихміна, Наталія Віталіївна. Методика формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. В. Ашихміна. - С .96-103 Вергунова, Валерія Сергіївна. Організація спільної діяльності викладачів та студентів у процесі підготовки мистецько-творчих проектів / В. С. Вергунова. - С .103-109 Гао, Юань. Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва / Юань Гао. - С .109-116 Клюєва, Сніжана Дмитрівна. Естетика хореографії в підготовці майбутніх учителів мистецтва / С. Д. Клюєва. - С .116-123 Ян, Сяохан. Пропедевтика типових помилок у професійній діяльності майбутніх викладачів вокалу / Сяохан Ян. - С .123-129 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування моральної культури майбутніх учителів хореографії в контексті Нової української школи / О. Ю. Горожанкіна. - С .129-139 Кабур, Людмила Миколаївна. Проблема професійної мобільності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки / Л. М. Кабур. - С .139-144 Мамикіна, Анжеліка Іванівна. До проблеми формування самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна. - С .144-150 Ростовська, Юлія Олександрівна. Професійна підготовка майбутніх учителів хореографії у контексті формування їх педагогічних переконань / Ю. О. Ростовська. - С .150-157 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Забуті сторінки історії Чернігівщини 20-х років ХХ століття / Т. В. Ляшенко. - С .157-163
Кафедра психології Кафедра педагогіки Чернігівщина--історія Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Остапенко, Наталія Ігорівна. Тенденції розвитку в галузі методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної освіти [Текст] / Н. І. Остапенко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 1 : ІI мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: проблеми теорії і практики". - С. 42-48
Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- мультимедійний посібник Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |