> Шифр: ПП1/2001/3 Журнал 2001р. N 3-4 . - Зміст журналу за 2001 рік Ільченко, О. І. Психологічні архетипи припущення у світлі еволюційної теорії Дарвіна та кібернетичної системи Всесвіту / О.І. Ільченко. - С.34-42 Кл.слова: ДНК, Едукологія Тищенко, С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху / С.П. Тищенко. - С.81-89 Кл.слова: Авторитет вчителя, Гуманізація навчання і виховання Мойсеєнко, Л. А. Психологія розуміння творчих математичних задач на різних етапах їхнього розв’язування / Л.А. Мойсеєнко. - С.117-124 Кл.слова: Інтуїція, логіка Сидоренко, В. К. Розумовий розвиток школярів на уроках креслення / В.К. Сидоренко, Н.П. Щетина. - С.111-117 Кл.слова: Мислення Антонець, М. О. Сімейні стосунки - первинна детермінанта формування самосвідомості в погодків / М.О. Антонець. - С.124-132 Кл.слова: Дитинство Шебанова, В. І. Особливості комунікації і типу агресивного реагування молодших школярів / В.І. Шебанова. - С.132-141 Роєнко, Л. М. Прийоми стимулювання трудової активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності / Л.М. Роєнко. - С.142-150 Кл.слова: Трудове навчання Остапчук, О. Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід / О.Є. Остапчук. - С.89-96 Кл.слова: Методика педагогіки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Остапчук, О. Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід [Текст] / О.Є. Остапчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 89-96
Рубрики: Педагогічна діяльність вчителя синергетика філософія освіти Кл.слова (ненормовані): Методика педагогіки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С-1/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Миллер, А. И. Латиница и кириллица в украинском национальном дискурсе и языковой политике российской и габсбургской империй / А. И. Миллер, О. А. Остапчук. - С.25-48 Мананчикова, Н. П. Лаптева Л. П. История славяноведения в России в ХIХ веке / Н. П. Мананчикова. - С.92-99 Борисенок, Е. Ю. Чехия и Словакия в ХХ веке: очерки истории / Е. Ю. Борисенок. - С.99-103 Досталь, М. Ю. К юбилею Людмилы Павловны Лаптевой / М. Ю. Досталь. - С.123-124 Зализняк, А. А. К юбилею Владимира Антоновича Дыбо / А. А. Зализняк, С. Л. Николаев, Г. С. Старостин. - С.125-126 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Миллер, А. И. Латиница и кириллица в украинском национальном дискурсе и языковой политике российской и Габсбургской империй [Текст] / А. И. Миллер, О. А. Остапчук> // Славяноведение. - 2006. - N5. - С. 25-48 . - ISSN 0132-1366 Рубрики: мовознавство Дод.точки доступу: Остапчук, О. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ШО1/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Сухомлинська, О. Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини ХХ століття / О. Сухомлинська. - С.6-12 Остапчук, О. Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти / О. Остапчук. - С.13-18 Білецька, С. Американський та японський варіанти сімейного виховання (60-ті роки ХХ - початку XXI століття) / С. Білецька. - С.19-25 Гулецька, Я. Полікультурна освіта вчителів в університетах США / Я. Гулецька. - С.25-28 Шаповалова, Л. Реформування змісту університетської освіти Франції / Л. Шаповалова. - С.28-31 Онопрієнко, О. Концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті / О. Онопрієнко. - С.32-37 Клокар, Н. Методологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації / Н. Клокар. - С.38-41 Березівська, Л. Радянська реформа про зміцнення зв’язку школи з життям (1956-1964) / Л. Березівська. - С.42-47 Завгородня, Т. Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність / Т. Завгородня. - С.48-52 Лаврова, О. І.О.Сікорський та Київський Фребелівський педагогічний інститут / О. Лаврова. - С.53-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Остапчук, О. Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти [Текст] / О. Остапчук> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 13-18 Рубрики: саморозвиток Підготовка майбутніх вчителів Вища освіта Кл.слова (ненормовані): САМОПРОЕКТУВАННЯ -- САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДИНИ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УМ/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Черненко, Г. Мовна ситуація в УКраїні: шляхи гармонізації (за результатами експертного опитування) / Г. Черненко. - С.3-13 Остапчук, О. Післямова до "азбучної війни": кириличне видання творів ТИмка Падури / О. Остапчук. - С.26-48 Яценко, С. Назви хмільних напоїв в українській мові XIV-XVII cт. / С. Яценко. - С.49-55 Барань, Є. Лексичні гунгаризми у творах українських письменників Закарпаття / Є. Барань. - С.56-69 Туровська, Л. Термінологізація назв осіб в українській мові / Л. Туровська. - С.86-94 Німчук, В. Шевельов Ю. і проблеми нашого правопису (до 100-річчя від дня народження Ю. Шевельова ) / В. Німчук. - С.95-101 Колоколова, А. О. Дослідник руху граматичних форм і фразеобіограф (до ювілею професора Л. І. Коломієць) / А. О. Колоколова, Р. А. Трифонова. - С.102-107 Пітель, В. Обранець наука як долі : до 60-річчя В. В. Грещука / В. Пітель. - С.108-115 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Остапчук, О. Післямова до "азбучної війни": кириличне видання творів Тимка Падури [Текст] / О. Остапчук> // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2009. - N2. - С. 26-48 . - ISSN 1682-3540 Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): діалекти -- лексеми -- міжмовний контакт Дод.точки доступу: Падура, Тимко \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РШ/2010/7/8 Журнал 2010р. N 7/8 Буряк, В. Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.3-7 Шрамко, Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету / Я. Шрамко. - С.8-10 Кондрашова, Л. Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / Л. Кондрашова. - С.14-19 Токарєва, Н. Проблеми моделювання особистості практичного психолога в системі фахової підготовки / Н. Токарєва. - С.24-28 Гапоненко, Л. Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем / Л. Гапоненко. - С.29-32 Лобанова, А. Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді / А. Лобанова, Л. Кучерявенко. - С.33-37 Остапчук, О. Педагогічна система вчителя - базовий рівень модернізації освіти України / О. Остапчук. - С.37-41 Рейзенкінд, Т. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ / Т. Рейзенкінд, В. Александрова. - С.42-46 Макаренко, І. Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці / І. Макаренко. - С.47-50 Корольський, В. Технологія диференційованого навчання математики в основній школі / В. Корольський, А. Капіносов, І. Лов’янова. - С.51-56 Бакум, З. Навчання української мови в старшій школі : реалії та перспективи / З. Бакум. - С.57-60 Мельник, Н. Осмислення місця сучасної людини в природі та суспільстві (На матеріалі творів Г. Пагутяк " Душа метелика" і " Потрапити в сад") / Н. Мельник. - С.70-73 Гнілуша, Н. Організація біолого-екологічних екскурсій як чинник розвитку пізнавального інтересу учнів та їх професійної орієнтації / Н. Гнілуша. - С.74-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Кремень, В. Освіта в контексті цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.2-4 Сухомлинська, О. Програми національного виховання в умовах освітніх модернізаційних змін / О. Сухомлинська. - С.4-8 Бех, І. Ціннісна сфера сучасної людини в контексті пріоритетів виховного процесу / І. Бех. - С.8-9 Арцишевський, Р. Від сайєнтизму до людиноцентризму / Р. Арцишевський. - С.9-12 Боришевський, М. Самосвідомість особистості як детермінанта її взаємодії з суспільством / М. Боришевський. - С.12-14 Остапчук, О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем / О. Остапчук. - С.14-17 Ваховський, Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти / Л. Ваховський, Т. Харченко. - С.18-22 Хоружа, Л. Проблема деетизації міжсуб’єктних взаємин педагога та шляхи її запобігання / Л. Хоружа. - С.23-27 Дічек, Н. Всеукраїнські конференції як чинник розвитку історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. Дічек. - С.28-32 Міхно, О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження) / О. Міхно. - С.32-37 Бондарчук, О. Життєвий і творчий шлях професора М.Ф.Даденкова / О. Бондарчук. - С.37-40 Рогова, П. Біобібліографія К.Д.Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки / П. Рогова, А. Доркену. - С.40-42 Мешко, Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров’я педагога: історичний аспект / Г. Мешко. - С.43-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапчук, О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем [Текст] / О. Остапчук> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 14-17 Рубрики: Модернізація освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапчук, О. Педагогічна система вчителя - базовий рівень модернізації освіти України [Текст] / О. Остапчук> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 7/8. - С. 37-41 Рубрики: Освіта в Україні Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Кушнірчук, В. В. "В кожній дитині сонце..." / В. В. Кушнірчук. - С.2-11 Войчишин, О. Д. Інформаційні технології в гімназії - успіх перших кроків / О. Д. Войчишин, В. Г. Дяків. - С.12-14 Дяків, В. Г. Формування творчо-пізнавальної активності школярів шляхом залучення їх до роботи МАН / В. Г. Дяків. - С.15-17 Білинська, Л. Використання проектної методики на уроках англійської мови / Л. Білинська. - С.18-19 Беркита, З. Є. Організація роботи зі структурними компонентами підручника на уроці в початковій школі / З. Є. Беркита. - С.20-24 Голда, Я. В. Інтелектуальні ігри або розумові види спорту / Я. В. Голда, В. Гулик. - С.25-29 Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приемов дробления, разъединения на части и соединения : для учеников среднего и старшего школьного возраста, педагогов, психологв и родителей / А. В. Губенко. - С.30-34 Червоняк, С. Як організувати підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання (просвітницьке заняття з учнями з елементами тренінгу) / С. Червоняк. - С.35-40 Остапчук, О. М. Від зовнішнього управління до шкільного менеджменту / О. М. Остапчук. - С.41-44 Гусак, А. "У колі друзів": програма діагностики та формування позитивних взаємин учнів 5 класів / А. Гусак. - С.45-53. - Библиогр. в конце ст. Розвиваємо увагу (завдання для старших дошкільників). - С.54-58 Струк, Н. І. Вплив сім’ї на формування обдарованої особистості / Н. І. Струк. - С.59-62 Досліди з водою (для дітей молодшого шкільного віку). - С.63-66 Хім'як, Ю. Казка про душу (суцільна алегорія) / Ю. Хім'як. - С.67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапчук, О. М. Від зовнішнього управління до шкільного менеджменту [Текст] / О. М. Остапчук> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 1. - С. 41-44
Рубрики: Управління школою--менеджмент Кл.слова (ненормовані): шкільний менеджмент Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Синягина, Н. Ю. О некоторых трудностях и перспективах в работе с одаренными детьми / Н. Ю. Синягина. - С.2-7 Недозірна, Г. І. Розвиток пам’яті та творчого мислення методами ейдетики в початковій школі / Г. І. Недозірна. - С.8-15 Иващенко, Н. Это волшебное слово - игра / Н. Иващенко. - С.15-17 Швед, О. І. Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти / О. І. Швед. - С.18-22 Зверик, А. П. Тест на выявление творческой технической одаренности / А. П. Зверик. - С.23-27 Настасенко, В. А. Анализ теста Зверика А.П. на выявление творческой одаренности / В. А. Настасенко. - С.27-29 Губенко, О. В. Розвиваємо фінансові здібності і задатки дитини, навчаючи її вести фінансовий щоденник та складати бізнес-план / О. В. Губенко. - С.29-34 Качур, О. В. Робота психолога в системі пошуку та диференціації обдарованих дітей / О. В. Качур. - С.35-41 Остапчук, О. М. Від роботи з "резервом" - до підготовки нової генерації керівників шкіл / О. М. Остапчук. - С.42-45 Рог, Е. Разговор об образовании и воспитании детей с писательницей Еленой Рог : [інтерв’ю / Е. Рог. - С.46-48 Розвиваємо увагу (завдання для старших дошкільників). Частина третя. - С.49-54 Калошин, В. Ф. Как успешно развивать ребенка (по материалам книги Гордона Драидена и Джаннетт Вое "Революция и обучение. Научить мир учиться по-новому") / В. Ф. Калошин. - С.55-59 Досліди з водою (для дітей молодшого шкільного віку). - С.60-64 Федорович, Л. ВІЛ/СНІД - мені не байдуже / Л. Федорович. - С.65-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапчук, О. М. Від роботи з "резервом" - до підготовки нової генерації керівників шкіл [Текст] / О. М. Остапчук> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 42-45
Рубрики: Шкільний психолог--робота--адміністрація школи Директор школи--психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): "директорські майстерні" -- нова генерація керівника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Примакова, Т. В. Аналітична діяльність учителя історії / Т. В. Примакова. - С.2-3. - Библиогр. в конце ст. Крупа, Т. М. Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва. Всесвітня історія. Випуск 1 / Т. М. Крупа. - С.4-6. Головенкова, В. Ю. Політичні режими. Вибори як інструмент демократії. Інтегрований урок з курсів "Людина і світ", "Основи демократії" (курс за вибором, історичний профіль) / В. Ю. Головенкова, О. В. Щербина. - С.16-21. Лавровська, С. М. Види та стилі взаємодії педагога й учня / С. М. Лавровська. - Вкладка "Фаховий сервер № 18". - С. 16/1-16/7. - Библиогр. в конце ст. Болтромюк, Д. В. Виховання толерантної поведінки особистості / Д. В. Болтромюк. - Вкладка "Фаховий сервер № 18". - С. 16/7-16/8. Про урок у технології "перевернуте" навчання - ідея проста і сучасна / сост. І. С. Маркова. - Вкладка "Актуальні діалоги № 9". - С. 1-6 . - Библиогр. в конце ст. Психологія роботи з дитячою аудиторією. Як провести урок розумно / сост. Н. В. Чуб. - Вкладка "Актуальні діалоги № 9". - С. 6-8. Горбачова, Г. Г. Повстання Спартака. Дії з раціональними числами. 6 клас. Бінарний урок / Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін. - С.22-28. Приндета, О. П. Як громадяни беруть участь у житті демократичної держави. Правознавство (практичний курс). 9 клас / О. П. Приндета. - С.29-31. Остапчук, О. Л. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх. Правознавство (практичний курс). 9 клас. Практичне заняття / О. Л. Остапчук. - С.7-15. - Библиогр. в конце ст. На вкладках: Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва. Всесвітня історія. Випуск 1 (кольорове фото) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапчук, О. Л. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх. Правознавство (практичний курс). 9 клас. Практичне заняття [Текст] / О. Л. Остапчук> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 7-15. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Уроки правознавства. Практичний курс. 9 клас Кл.слова (ненормовані): адміністративна відповідальність неповнолітніх -- кримінальна відповідальність неповнолітніх Анотація: Мета уроку : поглибити знання основних положень щодо кримінальної та адміністративної відповідальності неповнолітніх; виховувати в учнів правову свідомість, негативне ставлення до злочинності як суспільного явища. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Богоявленская, Д. Б. Сложность проблемы определения одаренности / Д. Б. Богоявленская. - С.2-10. - Бібліогр. у кінці ст. Заика, Е. В. Школа-интернат для одаренных старшеклассников: принципы и опыт работы / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин. - С.11-18. - Бібліогр. у кінці ст. Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров’я" (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї) / А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.19-29 Гісь, О. М. Інноваційні підручник та робочий зошит з математики для першого класу / О. М. Гісь. - С.30-39 Давиденко, Н. М. Проведення туристсько-краєзнавчого зльоту школярів: програма заходу та методичні рекомендації : на прикладі VIII туристсько-краєзнавчого зльоту школярів "Іскри дружби" Дніпровського району м. Києва, присвяченого 70-річчю визволення України від німецько-фашистських загарбників та Міжнародному дню туризму / Н. М. Давиденко. - С.40-44 Лузін, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лузін, Ю. М. Мазур. - С.45-55 Остапчук, О. М. Моніторинг конкурентоздатності загальноосвітніх навчальних закладів: кількісні показники / О. М. Остапчук. - С.56-58 Калошин, В. Ф. Співпраця з дитиною - найефективніший засіб виховання / В. Ф. Калошин. - С.59-63 Непрості сірники (для дітей з семи років). - С.64-66 Видаш, В. Казка / В. Видаш. - С.67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапчук, О. М. Моніторинг конкурентоздатності загальноосвітніх навчальних закладів: кількісні показники [Текст] / О. М. Остапчук> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 9. - С. 56-58 Рубрики: Заклади освіти--конкурентноспроможність Анотація: Під терміном "конкурентоздатність загальноосвітнього навчального закладу" розуміють здатність його завдяки високим показникам у навчанні і вихованні школярів, створенні комфортних умов для всіх учасників шкільного життя асоціюватися з високою якістю освіти, займати передові позиції у наданні освітніх послуг та привертати увагу громадськості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |