> Шифр: ДС1/2015/12 Журнал 2015р. N 12 Паливода, Тетяна. "Зібрати роздвоєну психологію в щось єдине" : заняття за новелою "Intermezzo" Михайла Коцюбинського / Т. Паливода. - С.2-10. Романенко, Юлія. Новелістична акварель Михайла Коцюбинського "На камені" : урок літератури у профільному класі / Ю. Романенко, В. Щербина. - С.10-13. Байдусь, Сніжана. Тестові завдання за темою "Невідмінювальні іменники" / С. Байдусь. - С.13-17. Корнійчук, Валерій. "Коли не по конях, так хоч по оглоблях". Щира турбота про якість освіти чи псевдоінтелектуальний тролінг? / В. Корнійчук. - С.17-26. Поліщук, Кирило. Афористичність драматургії Івана Тобілевича (Карпенко Карого) / К. Поліщук. - С.26-29. Задорожний, Василь. Як зі Свят-вечора зробили Святвечір / В. Задорожний. - С.29-32. Харчук, Роксана. Українська історія в Кирило-Мефодіївському братстві / Р. Харчук. - С.32-41. Шевчук, Лариса. Живописно-музична стихія та "ліричний експеримент" у західноукраїнській новелістиці міжвоєнного двадцятиліття. / Л. Шевчук. - С.41-48. Лімборський, Ігор. Сентименталізм в українській літературі / І. Лімборський. - С.48-56. Кіраль, Сидір. Її душа була відкрита Україні (Не стало Олени Гнідан) / С. Кіраль. - С.58-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 14 Паливода, Тетяна. "Зібрати роздвоєну психологію в щось єдине" [Текст] : заняття за новелою "Intermezzo" Михайла Коцюбинського / Т. Паливода> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 12. - С. 2-10. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): Інтермеццо -- Intermezzo Дод.точки доступу: Коцюбинський, Михайло Михайлович (укр. письменник ; 1864-1913) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Білоус, Петро. Давня українська література: засіб пізнання і виховання чи мистецтво слова? / П. Білоус. - С.12-16. Крисюк, Віра. Написання творів-роздумів у публіцистичному стилі : 11 клас / В. Крисюк. - С.16-20. Паливода, Тетяна. Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень / Т. Паливода. - С.20-27. Криворотенко, Ольга. Як мотивувати учнів до читання художніх творів / О. Криворотенко. - С.27-31. Марушкевич, Лариса. Сучасний український патріотизм: який він? : урок за поезією Майдану / Л. Марушкевич. - С.31-34. Николайчук, Наталія. ”Зове на бій Небесна Сотня за України майбуття..." : літературно-музична композиція / Н. Николайчук. - С.34-38. Калита, Оксана. Засоби поляризації міфологізованих образів у ”Віршах з Майдану" Дмитра Павличка / О. Калита. - С.38-42. Радчук, Віталій. Уроки Миколи Лукаша / В. Радчук. - С.42-48. Задорожний, Василь. Драма митця / В. Задорожний. - С.48-51. Гриневич, Олександра. Комунікативна модель ”дитина - дорослий" у сучасній українській підлітковій літературі / О. Гриневич. - С.51-54. Мельничук, Ярослава. Ольга Кобилянська та її оточення / Я. Мельничук. - С.54-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 14 Паливода, Тетяна. Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Т. Паливода> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 2. - С. 20-27. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи навчання -- компетентнісне навчання -- складні речення -- мовний турнір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Токмань, Ганна. Українська літературна освіта: з погляду вічності й у контексті сьогодення / Г. Токмань. - С.2-7. Ющук, Іван. Виховання в дітей пошани до рідної української мови / І. Ющук. - С.7-11. Проценко, Світлана. Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках української мови і літератури / С. Проценко. - С.11-17. Паливода, Тетяна. Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень / Т. Паливода. - С.17-23. Шарупа, Людмила. Творчість Івана Чумака / Л. Шарупа. - С.23-29. Віжічаніна, Лілія. "Шевченківський стартинейджер” : сценарій позакласного заходу для 8-10 класів / Л. Віжічаніна, З. Залуцька. - С.29-33. Боронь, Олександр. Повість Тараса Шевченка "Близнецы”: проблеми датування та інтерпретації / О. Боронь. - С.33-38. Вівчарик, Наталія. Художні особливості невольничої елегії Шевченка "Хіба самому написать...” / Н. Вівчарик. - С.38-42. Гончарук, Валентина. Образ Богородиці в поемі "Марія” Тараса Шевченка / В. Гончарук. - С.42-46. Лавренюк, Віолетта. Українська мова і сучасність: розвиток мовленнєвих умінь і навичок студентів / В. Лавренюк. - С.46-50. Тищенко, Оксана. Згадати все, або Пам’ять у мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.50-54. Творче осяяння як спосіб критики / авторська рубрика В. Радчук Мензатюк, Зірка. Зірка Мензатюк: безпосередньо з дитиною працює вчитель. Він, як муляр, будує особистість. А ми, письменники - підмайстри, що подаємо йому матеріал / З. Мензатюк. - С.57-60. Струганець, Любов. Красномовство і пустослів’я в науковому стилі / Л. Струганець. - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 14 Паливода, Тетяна. Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Т. Паливода> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 3. - С. 17-23. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--речення Кл.слова (ненормовані): інтерактивні форми й методи навчання -- фрейм-проблема -- мовний турнір -- безсполучникове складне речення -- розділові знаки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |