> Шифр: РШ/2011/11 Журнал 2011р. N 11 ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти. - 2-а с. обкл., 3 Загальні збори НАПН України : інформатизація освіти в Україні : стан, проблеми, перспективи. - С.4 Пастовенський, Олександр. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.5-9. - Бібліогр.: 5 назв. Слесик, Катерина. Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія / К. Слесик. - С.10-13. - Бібліогр.: 12 назв. Лазаренко, Андрій. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко. - С.14-18. - Бібліогр.: 6 назв. Ковмір, Олена. Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір. - С.18-23. - Бібліогр.: 21 назв. Галета, Ярослав. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета. - С.24-27. - Бібліогр.: 9 назв. Панасенко, Елліна. Зміст і структура екперименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко. - С.28-35. - Бібліогр.: 9 назв. Нові виміри в осягненні світу дитинства. - С.35 Дічек, Наталія. Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек. - С.36-44. - Бібліогр.: 9 назв. Пономаренко, Ольга. Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко. - С.41-44 Художник з Україною в серці. - 44, 4-а с. обкл. Савченко, Олександра. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко. - С.45-47 Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - С.47 Климович, Маргарита. Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи / М. Климович. - С.48-51. - Бібліогр.: 4назв. Чечилова, Галина. Бериславський педагогічний коледж : минуле, сучасне, майбутнє / Г. Чечилова. - С.52-55 Деменнікова, Тетяна. Напрями та зміст науково-методичної діяльності Бериславського педагогічного коледжу / Т. Деменнікова. - С.56-59 Бернвальдт, Тетяна. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт. - С.60-64. - Бібліогр.: 12 назв. Шаповалова, Наталія. Патріотичне виховання студентів педагогічного коледжу з використанням засобів ІКТ / Н. Шаповалова. - С.64-67. - Бібліогр.: 8 назв. Шкворченко, Галина. Підготовка вчителя інформатики початкової школи / Г. Шкворченко. - С.68-70. - Бібліогр.: 5 назв. Лященко, Марина. Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко. - С.71-74. - Бібліогр.: 8 назв. Костюк, Андрій. Організація фізичного виховання у спеціальних медичних групах / А. Костюк. - С.75-77. - Бібліогр.: 9 назв. Кондратьєва, Ольга. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації / О. Кондратьєва. - С.78-80. - Бібліогр.: 9 назв. Портфоліо сучасного педагогічного ВНЗ : 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панасенко, Елліна. Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Експеримент--метод експерименту--зміст педагогічного експерименту наукові дослідження педагогічний експеримент історія педагогіки України(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): експерименти -- педагогічні експерименти -- фази екпериментів -- структура екпериментів -- зміст педагогічних експериментів -- метод експерименту Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їхній зміст. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/1/2 Журнал 2012р. N 1/2 Андрущенко, Віктор Петрович. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська. - С.3-8. - Бібліогр.: 19 назв. Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех. - С.9-12. - Бібліогр.: 4 назв. Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Стрілець, Світлана. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення / С. Стрілець. - С.17-22. - Бібліогр.: 10 назв. Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.23-26. - Бібліогр.: 15 назв. Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова. - С.27-32. - Бібліогр.: 7 назв. Шахрай, Валентина. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай. - С.33-38. - Бібліогр.: 12 назв. Турчин, Тамара. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назв. Бережна, Таміла. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров’я'я учнів / Т. Бережна. - С.44-47. - Бібліогр.: 9 назв. Ананьєва, Надія. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва. - С.48-55. - Бібліогр.: 6 назв. Цимбал-Слатвінська, Світлана. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки) / С. Цимбал-Слатвінська. - С.56-60. - Бібліогр.: 11 назв. Куліш, Тетяна. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш. - С.61-65. - Бібліогр.: 8 назв. Веремюк, Людмила. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк. - С.66-70. - Бібліогр.: 6 назв. Визначні дати 2012 року : календар. - С.71-74. Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини (1842-1919). - С.75-77. Кух, Людмила. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні / Л. Кух. - С.78. Панасенко, Елліна. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко. - С. 79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панасенко, Елліна. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 79. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--позашкільна освіта Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- центри позашкільної освіти Анотація: У статті висвітлено діяльність Центру позашкільної роботи м. Краматорська Донецької області, зокрема арт-студії "Місячне сяйво", якою керує Р. В. Міщенко. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Топузов, Олег. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7. - Бібліогр.: 12 назв. Муранова, Наталія. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр.: 13 назв. Митник, Олександр. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр.: 8 назв. Міхненко, Галина. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр.: 18 назв. Жирна, Олена. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 : табл. Горбачова, Ольга. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 : табл. Семененко, Аліна. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34. Ткаченко, Валентина. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр.: 3 назв. : табл. Сухарев, Дмитро. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42. Мартинюк, Любов . Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр.: 4 назв. Ткачук, Олеся. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр.: 7 назв. Дзюба, Ірина. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр.: 5 назв. Гупан, Нестор. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр.: 7 назв. Олексій, Юрій. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексій. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв. Бондар, Людмила. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр.: 29 назв. : табл. Панасенко, Елліна. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр.: 10 назв. Литвиненко, Григорій. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, Олександра. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/1/2 Журнал 2014р. N 1/2 Огнев'юк, Віктор. Великий Просвітитель України : до ювілею Бориса Грінченка / В. Огнев'юк. - С.3-11. - Бібліогр.: 20 назв. : фотогр. Чижевський, Борис. Народний учитель - Герой України : до 100-річчя від дня народж. Є. С. Березняка / Б. Чижевський. - С.12-16 : фотогр. Отич, Олена. Естетичні чинники педагогічної взаємодії / О. Отич. - С.17-21. - Бібліогр.: 18 назв. Артеменко, Олена. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко. - С.22-26. - Бібліогр.: 12 назв. Кирій, Світлана. Педагоги-митці: ними пишається Україна / С. Кирій. - С.26. Максимова, Наталія. Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ" / Н. Максимова, Л. Порох. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назви. Липова, Людмила. Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв. Матяш, Надія. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш. - С.35-39. - Бібліогр.: 12 назв. Грабовий, Андрій. Хімічний експеримент у ЗНЗ: обгрунтування підходів і напрямів оновлення / А. Грабовий. - С.40-44. - Бібліогр.: 26 назв. Лукашенко, Тетяна. Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів хімічних спеціальностей: результати експерименту / Т. Лукашенко. - С.45-49. - Бібліогр.: 12 назв. Колесник, Лариса. Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник. - С.50-53. - Бібліогр.: 4 назви. Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" : (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська. - С.54-60. - Бібліогр.: 14 назв. Панасенко, Елліна. Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР : (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.61-68. - Бібліогр.: 6 назв. Стрілецька, Наталія. Педагогічні погляди М. М. Володкевича на проблему співробітництва сім’ї і школи : (початок ХХ століття) / Н. Стрілецька. - С.69-73. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Визначні дати 2014 року. - С.74-79. Модернізація шкільних бібліотек як сучасних ресурсних бібліотечно-інформаційних центрів. - С.79. Основне завдання - забезпечення наукового супроводу функціонування й розвитку вітчизняної системи загальної середньої освіти : (за матеріалами звітної конференції Інституту педагогіки НАПН України). - С.80. "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." : Всеукраїнська науково-практична конференція (VI Грінченківські читання). - 2-га с. обкл. : кольор. фотогр. Різдвяні педагогічні зустрічі на Черкащині. - 3-тя с. обкл. : кольор. фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панасенко, Елліна. Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР : (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 61-68. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): дидактичний експеримент -- науково-педагогічне дослідження -- зміст експерименту -- програма експерименту -- експериментальні дослідження Анотація: У статті досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанні; програмованому підходу в навчанні; розробленню та перевірці змісту, принципів, методів та засобів навчання; використанню технічних засобів тощо. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Омельченко, Світлана. Донбаський державний педагогічний університет: від минулого до сьогодення / С. Омельченко. - С.5-10 : фотогр. Набока, Ольга. Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко. - С.11-14. - Бібліогр.: 3 назви. : рис. Докашенко, Віктор. Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов : (на прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет") / В. Докашенко, Л. Зєня. - С.15-19. - Бібліогр.: 8 назв. : фотогр. Швидкий, Сергій. Становлення та розвиток студентського самоврядування в Україні / С. Швидкий, О. Ступак. - С.20-23. - Бібліогр.: 10 назв. Проскунін, Володимир. Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр. Панасенко, Елліна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова. - С.29-34. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Бадер, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк. - С.35-40. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр. Аматьєва, Олена. Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко. - С.41-45 : фотогр. Овчаренко, Наталія. Філологічний факультет: віхи становлення / Н. Овчаренко. - С.46-50. Новіков, Олег. Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми / О. Новіков, О. Москальова. - С.51-55. - Бібліогр.: 14 назв. Мамічева, Олена. Корекційна педагогіка: досягнення та проблеми / О. Мамічева, В. Липа. - С.56-61. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Лазаренко, Дмитро. Економічна психологія та обізнаність як чинники формування економічної грамотності / Д. Лазаренко, Л. Степаненко. - С.62-66. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Бондаренко, Володимир. Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів / В. Бондаренко, В. Стешенко. - С.67-70. - Бібліогр.: 3 назви. : фотогр. Віцько, Сергій. Концепція розвитку факультету фізичного виховання: соціально-педагогічні засади / С. Віцько, В. Пристинський. - С.71-73. - Бібліогр.: 9 назв. Шевченко, Наталія. Професійна підготовка соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти / Н. Шевченко, К. Гордєєва. - С.74-77. - Бібліогр.: 13 назв. Романько, Валерій. Університетське літоб'єднання - школа літературної майстерності / В. Романько. - С.78-79. Романтизм і чарівність мистецького простору Олени Лихолат. - С.80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панасенко, Елліна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 29-34 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--самовдосконалення Кл.слова (ненормовані): експерименти -- мотиви -- потреби -- цінності -- професійне самовдосконалення -- викладі вищої школи -- репрезентативність Анотація: У статті на основі результатів констатувального етапу психолого-педагогічного експерименту розкриваються основні мотиви і цінності професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів України. Виявлено причини, що спонукають до особистісного та професійного саморозвитку. Дод.точки доступу: Цвєткова, Ганна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |