П78 Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 203 с. - 15.60 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз формування музичного сприймання школярів / О. Я. Ростовський. - С .5-15 Піскунова, М. В. Роль естетичного ідеалу у формуванні художнього світогляду особистості / М. В. Піскунова. - С .16-20 Долматова, М. П. Мистецтво слова як засіб формування естетичного досвіду особистості / М. П. Долматова. - С .21-24 Ростовська, Ю. О. Проблеми формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .25-36 Михаськова, М. А. Проблеми формування ціннісно-орієнтаційного компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .37-40 Рузан, Л. І. Діагностичні уміння у музично-виконавському процесі та умови їх формування у студентів мистецьких факультетів / Л. І. Рузан. - С .41-45 Крицький, В. М. Інтерпретаційно-педагогічний аналіз у музично-виконавській підготовці / В. М. Крицький. - С .46-49 Ревенчук, В. В. Педагогічні умови забезпечення ефективної навчальної взаємодії викладача і студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .50-59 Гусейнова, Л. В. Теоретичне обгрунтування критеріїв і показників сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .60-64 Щербініна, О. М. До проблеми інтерпретації фортепіанних творів В.-А. Моцарта / О. М. Щербініна. - С .65-69 Котлінська, Л. Г. Деякі особливості виконання прикрас у фортепіанних творах Й. Гайдна / Л. Г. Котлінська. - С .70-74 Тімашева, Т. М. Стильові особливості фортепіанних творів Л. Ревуцького / Т. М. Тімашева. - С .75-78 Сливко, С. А. Педагогічні проблеми формування музично-слухової активності студентів мистецьких факультетів у процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .79-82 Пономарьов, Ю. Д. Музично-ритмічне виховання майбутніх учителів музики у процесі виконавської підготовки / Ю. Д. Пономарьов, С. Ю. Драган. - С .83-87 Хоменко, З. В. Мовна інтерпретація музичного образу як складова професійної підготовки майбутнього вчителя у класі хорового диригування / З. В. Хоменко. - С .88-92 Голуб, Н. В. Особливості виконання поліфонічної музики у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .92-96 Курсон, В. М. Педагогічна спадщина В. П. Голубєва у формуванні вокальної майстерності майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .97-103 Береза, О. В. До сутності поняття "музично-педагогічні здібності" / О. В. Береза. - С .104-109 Дворник, Ю. Ф. Роль сучасних комп’ютерних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .110-113 Хлєбік, С. Р. Деякі питання соціально-педагогічного супроводу музично обдарованих дітей / С. Р. Хлєбік. - С .122-127 Ростовська, І. О. Методичні засади формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .128-138 Спіліоті В. О,. Особливості викладання музики в Вальдорфській школі / В. О, Спіліоті В. О. - С .139-144 Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування художньої саідомості учнів / В. С. Вергунова. - С .145-153 Кабриль, К. В. Музично-педагогічна спадщина Ф. Колесси у контексті сучасних вимог до викладання музики у школі / К. В. Кабриль. - С .153-157 Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичне краєзнавство як історико-культурологічна проблема / О. А. Кавунник. - С .158-166 Дорохіна, Л. А. Музыкально-просветительская деятельность хоров духовных учебных заведений Чернигова начала ХХ столетия / Л. А. Дорохіна. - С .167-174 Кирилюк, В. М. Сьогодення народної хореографії / В. М. Кирилюк. - С .175-183 Пархоменко, О. М. Становлення українського народно-сценічного танцю і сучасність / О. М. Пархоменко. - С .184-190 Корма, С. В. До сутності поняття "музична інтонація" / С. В. Корма. - С .191-194 Сидоренко, Н. А. Рок-музика у контексті сучасної молодіжної культури / Н. А. Сидоренко. - С .195-198 Дорохін, В. Г. Особенности интерпретации на баяне сонаты № 9 Д. Скарлатти / В. Г. Дорохін. - С .199-203
РУБ 371.013 Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка Дод.точки доступу: Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Голубєв, В. П. \о нем\; Колесса, Ф. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 20 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) |
П78 Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 243 с. - 27.00 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Методика викладання фахових дисциплін у системі музично-педагогічної освіти / О. Я. Ростовський, Ю. О. Ростовська. - С .5-12 Дворник, Ю. Ф. Музичні комп’ютерні технології як предмет педагогічних досліджень / Ю. Ф. Дворник. - С .13-16 Крицький, В. М. Метод інтерпретаційно-педагогічного аналізу в музично-педагогічній підготовці / В. М. Крицький. - С .17-20 Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі музичного інструменту як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .21-27 Гусейнова, Л. В. Діагностика стану сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .28-45 Сливко, С. А. Музично-слухова активність в інструментально-виконавському процесі / С. А. Сливко. - С .46-51 Ляшенко, Т. В. Етапи роботи над музичним твором у класі основного інструменту (фортепіано) / Т. В. Ляшенко. - С .52-55 Шумська, Л. Ю. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів при вивченні оперних сцен у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .56-61 Костенко, Л. В. До проблеми виховання самостійності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Н. І. Семикліт. - С .62-67 Семикліт, Н. І. Виховання естетичної культури студентів у класі хорового диригування / Н. І. Семикліт; Н. В. Строганова. - С .68-72 Строганова, Н. В. До питання співтворчості концермейстера і студентта в процесі підготовки до виконавської діяльності в класі хорового диригування / Н. В. Строганова. - С .73-76 Ваніна, І. Є. Особливості концертмейстерської роботи на уроках класичного танцю / І. Є. Ваніна. - С .77-81 Шумський, М. О. До питання професійної підготовки майбутніх учителів музики в оркестровому класі / М. О. Шумський. - С .82-88 Михаськова, М. А. Стан сформованості музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .89-96 Голуб, Н. В. Кобзарське мистецтво як засіб виховання майбутнього вчителя музики / Н. В. Голуб. - С .97-99 Овчарова, С. В. Сучасні вимоги до виховання бандуриста-співака у руслі пошуку нових тенденцій та перспектив розвитку бандурної творчості / С. В. Овчарова. - С .100-105 Курсон, В. М. Народна пісня як засіб формування музичної культури майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .106-108 Коробка, В. І. До проблеми вивчення українських солоспівів у класі постановки голосу / В. І. Коробка. - С .109-114 Вергунова, В. С. Формування мотивації музичної діяльності як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .115-119 Морозова, О. О. Педагогічна спрямованість як якісна характеристика особистості вчителя музики / О. О. Морозова. - С .120-123 Тімашева, Т. М. До сутності поняття "творча самостійнсть" / Т. М. Тімашева. - С .124-128 Щербініна, О. М. Виховний потенціал дитячої фортепіанної музики / О. М. Щербініна. - С .129-133 Ростовська, І. О. Методика діагностики сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .134-149 Коваль, О. В. Проблема психолого-педагогічної діагностики музичних здібностей учнів загальноосвітньої школи / О. В. Коваль. - С .150-158 Могильна, Я. В. До проблеми музично-естетичного виховання учнів у позакласній роботі / Я. В. Могильна. - С .159-164 Долматова, М. П. Естетична парадигма у навчанні англійської мови / М. П. Долматова. - С .165-169 Спіліоті, О. В. Дослідження музичної інтонації як фундаментального явища музичної культури / О. В. Спіліоті. - С .170-174 Брюзгіна, Г. Г. До питання виконання старовинної музики / Г. Г. Брюзгіна. - С .175-186 Овчарова, С. В. До проблеми перекладення органних хоральних прелюдій Й.-С. Баха та подальшого розвитку сучасного бандурно-академічного репертуару / С. В. Овчарова. - С .187-190 Хоменко, З. В. Вокально-хорова творчість Кирила Стеценка: риси стилю / З. В. Хоменко, О. Г. Мірошник. - С .191-196 Скляр, О. Г. "Ліричні п’єси" Едварда Гріга / О. Г. Скляр. - С .197-198 Хоменко, А. Б. Забіла-Врубель Н. І. - видатна представниця чернігівської мистецької родини / А. Б. Хоменко. - С .199-203 Крутько, Н. В. Оксана Петрусенко й українська народна пісня / Н. В. Крутько. - С .204-207 Батрак, М. Г. Музично-педагогічні ідеї Г. Сковороди / М. Г. Батрак, Л. В. Костенко. - С .208-212 Матвієнко, С. І. Розвиток музичного виховання у закладах початкової освіти в Чернігівській губернії (60-80-і рр. ХІХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .213-220 Дорохина, Л. А. Духовные концерты как фактор музыкального просвещения (страницы истории музыкальной жизни Чернигова начала ХХ века) / Л. А. Дорохина. - С .221-226 Кавунник, Олена Анатоліївна. Митці Ніжина першої третини ХХ ст.: М. К. Заньковецька і Ф. Д. Проценко / О. А. Кавунник. - С .227-235 Пархоменко, О. М. Стилістичні особливості танців Чернігівського Полісся / О. М. Пархоменко. - С .236-243
РУБ 371.013 Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка Дод.точки доступу: Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Стеценко, Кирило Григорович \о нем\; Гріг, Едвард \о нем\; Забіла-Врубель, Н. І. \о ней\; Петрусенко, Оксана Андреевна \о ней\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти / В.О. Татенко. - С.11-23 Кл.слова: життєдіяльність Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія / М.Г. Іванчук. - С.23-31 Кл.слова: синтез Демиденко, В. К. Самореалізація : сутність, становлення, розвиток / В.К. Демиденко. - С.31-36 Мартинова, Р. Ю. Дидактичне обгрунтування змісту навчання іноземних мов / Р.Ю. Мартинова. - С.36-50 Заболотна, О. А. Культурно-історичні відмінності американського і українського стилів соціалізації / О.А. Заболотна. - С.51-61. Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) / О.М. Вєтохов. - С.62-70 Долматова, М. П. Художній текст як чинник мовно-естетичного впливу / М.П. Долматова. - С.79-86 Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час / О.М. Пархоменко. - С.86-97 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М.П. Власко, О.В. Устименко. - С.98-106 Бовть, О. Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії / О.Б. Бовть. - С.113-119 |
Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час [Текст] / О.М. Пархоменко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 86-97 |
> Шифр: ПП1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Пархоменко, О. М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично-спрямованої особистості підлітка / О. М. Пархоменко. - С.28-34. Совріга, С. В. Організація проблемного навчання в курсі екології / С. В. Совріга. - С.35-46. Рудишин, С. Д. Професійна підготовка студентів-екологів як педагогічна проблема вищої школи / С. Д. Рудишин. - С.55-63. Бабенко, К. П. Методика проведення семінару в групах магістрів на тему "Сучасні технології навчання у ВНЗ" / К. П. Бабенко. - С.64-69. Бачинська, Є. М. Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні / Є. М. Бачинська. - С.80-88. М’ясоїд, П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку / П. А. М’ясоїд. - С.89-101. Дідук, І. А. Психологічні чинники формування правових уявлень / І. А. Дідук. - С.102-113. Тарасова, Т. В. Досвід трудового самоствердження школярів у роки Великої Вітчизняної війни / Т. В. Тарасова. - С.143-148. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пархоменко, О. М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично-спрямованої особистості підлітка [Текст] / О. М. Пархоменко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N1. - С. 28-34. Рубрики: виховання гуманістичне Підлітки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 18 Пархоменко, О. М. Українська мова [Текст] : Підручник для пед. училищ. Ч. 2 / О. М. Пархоменко. - 2-е вид., виправл. - К. : Радянська школа, 1961. - 279 с. - Б. ц. Примірників всього: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 18 Пархоменко, О. М. Українська мова [Текст] : Підручник для пед. училищ. Ч. 1 / О. М. Пархоменко ; за ред. В. С. Ільїна. - 3-е вид., виправл. - К. : Радянська школа, 1961. - 371 с. - Б. ц. Дод.точки доступу: Ільїн, В. С. Примірників всього: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 18 б-ка Арвата Ф. С. / П 18-фб б-ка Неділька Г. Я. / П 18-фб Пархоменко, О. М. Українська мова [Текст] : підручник для пед. училищ / О. М. Пархоменко ; ред. В. С. Ільїн. - 3-е вид., випр. - К. : Радянська школа, 1961. Ч. 1. - 1961. - 370 с. - ). - Б. ц. Дод.точки доступу: Ільїн, В. С. \ред.\ Примірників всього: 7 КСХ (2), ав (1), Ч.З.№3 (2), фб (2) Свободны: КСХ (2), ав (1), Ч.З.№3 (2), фб (2) |
П 18 б-ка Арвата Ф. С. / П 18-фб Пархоменко, О. М. Українська мова [Текст] : підручник для пед. училищ / О. М. Пархоменко ; ред. В. С. Ільїн. - 3-е вид., випр. - К. : Радянська школа, 1961. Ч. 2. - 1961. - 277 с. - Б. ц. Дод.точки доступу: Ільїн, В. С. \ред.\ Примірників всього: 3 КСХ (2), фб (1) Свободны: КСХ (2), фб (1) |
П 18 Пархоменко, О. М. Українська мова [Текст] : підручник для пед. училищ / О. М. Пархоменко. - 3-е вид. - К. : Радянська школа, 1967. Ч. 2. - 1967. - 280 с. - Б. ц. Свободных экз. нет |
> Шифр: КШС-2/2014/8 Журнал 2014р. N 8 Кух, Людмила. У Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова започаткували виставку студентських і викладацьких робіт з технічної та декоративно-прикладної творчості / Л. Кух. - С.3-4. Литвинова, С. Г. Модель хмарно орієнтованого навчального середовища вчителя загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова. - С.4-11. Черемісіна, Л. О. Можливості застосування онтологій під час створення баз знань навчальних комп’ютерних систем / Л. О. Черемісіна. - С.11-14. Морзе, Н. В. Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко, А. Б. Кочарян. - С.14-21. Яковлев, Ю. С. Особенности тестирования учащихся в информационных обучающих системах с использованием адаптивного человеко-машинного интерфейса / Ю. С. Яковлев, Л. И. Курзанцева. - С.21-28. Каменева, Т. Н. Электронные средства учебного назначения: классификация и дидактические особенности / Т. Н. Каменева. - С.28-35. Литвиненко, Н. І. Кроки впровадження інформатики в школі: з досвіду викладання за авторськими програмами / Н. І. Литвиненко, М. І. Савченко. - С.35-39. Заріцька, С. І. Використання веб-технологій у навчальному процесі / С. І. Заріцька, О. М. Пархоменко. - С.39-44. Стеценко, І. Б. Розгортання проектної діяльності дошкільників та учнів молодших класів за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних технологій / І. Б. Стеценко. - С.44-49. Сахацька, Т. Ю. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей / Т. Ю. Сахацька, М. А. Машовець. - С.49-52. Волков, Ю. М. Використання презентацій у навчальному процесі / Ю. М. Волков, Т. М. Дудка. - С.52-54. Поліщук, А. А. Проблематика формування візуально-знакової культури в сучасному навчальному середовищі / А. А. Поліщук. - С.54-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-34 Заріцька, С. І. Використання веб-технологій у навчальному процесі [Текст] / С. І. Заріцька, О. М. Пархоменко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Комп’ютерні технології навчання Навчання--комп’ютерні технології навчання--мультимедіа Навчання--інформаційні технології Викладання інформатики Кл.слова (ненормовані): веб-технологія -- веб-журнали -- блоги -- вікіпедія -- підкасти -- мультимедійні ресурси -- сервери Анотація: У статті розглянуто застосування веб-технологій у навчальному процесі. Дод.точки доступу: Пархоменко, О. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522. - ISSN 2663-1736-4902. - 210.83 грн. Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Дворник, Ю. Ф. Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / Ю. Ф. Дворник. - С .10-17 Грисюк, О. М. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти / О. М. Грисюк. - С .18-23 Злотницький, Є. О. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва / Є. О. Злотницький. - С .24-30 Ревенчук, В. В. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .31-36 Шевчук, М. О. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи / М. О. Шевчук. - С .37-46 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Гусейнова, Л. В. Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста / Л. В. Гусейнова. - С .47-52 Дяченко, Т. О. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності / Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. - С .53-60 Коваль, О. В. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності / О. В. Коваль. - С .61-68 Раструба, Т. В. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів / Т. В. Раструба. - С .69-73 Ростовська, І. О. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки / І. О. Ростовська. - С .74-79 Тимакова, Ю. С. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини / Ю. С. Тимакова. - С .80-85 Чабан-Чайка, С. В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл / С. В. Чабан-Чайка. - С .86-91 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Качуринець, Л. В. До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента / Л. В. Качуринець. - С .92-99 Максименко, В. І. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .100-108 Павленко, О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / О. М. Павленко. - С .109-115 Пархоменко, О. М. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .116-121 Ростовська, Ю. О. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .122-128 Спіліоті, О. В. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів / О. В. Спіліоті : 129-134 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Горбенко, С. С. Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання / С. С. Горбенко. - С .135-141 Кавунник, О. А. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи / О. А. Кавунник. - С .142-148 Ляшенко, Т. В. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття / Т. В. Ляшенко. - С .149-153 Мартинюк, А. К. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка / А. К. Мартинюк. - С .154-159 Щербініна, О. М. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі / О. М. Щербініна. - С .160-165
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Пархоменко, О. М. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії [Текст] / О. М. Пархоменко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 1 : ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір". - С. 116-121
Кл.слова (ненормовані): балетмейстерська підготовка -- хореографічна композиція -- вчитель хореографії Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |