> Шифр: ВЛКНЗУ/2006/7/8 Журнал 2006р. N 7/8 Назарець, В. М. Життєве та поетичне кредо Волта Вітмена / В. М. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех. - С.2-5. Гурдуз, А. І. Міфопоетична парадигма в романі Ромаса Гарді "Тесс із роду д'Ербервіллів": контури біблійних моделей / А. І. Гурдуз. - С.5-10. Назарець, В. Н. Оскар Вайльд і мораль Доріана Грея / В. Н. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех. - С.11-15. Валентинова, Д. В. Суд, який міг би відбутися: Урок-інсценізація з елемантами рольової гри за оповіданням О. Генрі "Вождь Червоношкірих". 7 клас / Д. В. Валентинова. - С.16-18. Гладишев, В. В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" / В. В. Гладишев. - С.18-21. Пулина, Г. А. Шоу "must go on"!: К изучению пьесы Бернарда Шоу "Пигмалион". 10 класс / Г. А. Пулина. - С.21-26. Весельская, Н. В. Джек Лондон. Северные рассказы: Урок-поиск (фрагмент) / Н. В. Весельская. - С.26-29. Девдюк, І. В. У світі без ілюзій: Романи Е. Хемінгуея "Прощавай, зброє" та А. Камю "Сторонній" і "Чума" крізь призму екзистенціальних вимірів / І. В. Девдюк. - С.30-33. Гукова, О. О. Хіба кожного дня випадає білити паркани?: Інтерактивний урок за розділом "Чудовий маляр" книги Марка Твена "Пригоді Тома Сойєра" / О. О. Гукова. - С.62-63. Тригубенко, Е. Н. Унижение, ведущее ввысь (по роману Д. Кутзее "Бесчестье") / Е. Н. Тригубенко. - С.60-62. Глотов, О. Л. Джон Стейнбек в оцінці російського пострадянського літературознавства / О. Л. Глотов, Н. П. Колесникова. - С.58-60. Таратута, С. Л. Світ, що руйнує красу: Деякі аспекти аналізу роману Дж. Д. Селінджера "над прірвою в житі" / С. Л. Таратута. - С.56-57. Чорненький, Я. Я. Життєвий і творчий шлях Юджина Гладстона О'Ніла / Я. Я. Чорненький. - С.46-55. Павленко, Т. М. Символіка оповідань Рея Бредбері / Т. М. Павленко. - С.44-46. Павленко, Т. М. Безумний всесвіт Рея Бредбері: До вивчення творчості Рея Бредбері 1995-1996 років / Т. М. Павленко. - С.43-44. Данильчук, О. М. Витоки та розвиток поняття "американська мрія" у творчості А. Хейлі / О. М. Данильчук. - С.41-42. Данильчук, О. М. Особливості художньої майстерності А. Хейлі (творчість американського прозаїка в контексті "масової літератури"). / О. М. Данильчук. - С.39-40. Рогозинська, В. Дитячий журнал "Мауглі": Підсумковий урок - рольова гра за твором Д. Р. Кіплінга / В. Рогозинська. - С.34-36. Савченко, З. В. Джордж Оруелл. "1984": вплив світоглядних пріоритетів автора на вирішення основних проблем роману / З. В. Савченко. - С.37-38. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Назарець, В. М. Життєве та поетичне кредо Волта Вітмена [Текст] / В. М. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N7/8. - С. 2-5. Дод.точки доступу: Васильєв, Є. М.; Пелех, Ю. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Назарець, В. Н. Оскар Вайльд і мораль Доріана Грея [Текст] / В. Н. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N7/8. - С. 11-15. Дод.точки доступу: Васильєв, Є. М.; Пелех, Ю. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Дитькова, С. Ю. Образное постижение прозы: повести Николая Гоголя / С. Ю. Дитькова. - С.5-11 Назарець, В. Н. Поетика роману Федора Достоєвського "Злочин і кара" / В. Н. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех. - С.12-15 Рогозинский, В. "Сострадание есть главнейший закон бытия..." К изучению романа Ф. Достоевского "Идиот" / В. Рогозинский. - С.16-20 Тихомиров, В. Н. Проблема эмансипации в романах Ивана тургенева / В. Н. Тихомиров. - С.21-23 Бабенко, Е. П. Роман Льва Толстого "Война и мир": философские взгляды персонажей / Е. П. Бабенко. - С.23-26 Зубко, Л. П. Урок-козацький похід за повістю Миколи Гоголя "Тарас Бульба" / Л. П. Зубко. - С.34-38 Внукова, Ж. М. "Час збирати каміння..." Утвердження християнських цінностей в романі Ф. Достоєвського "Злочин і кара" / Ж. М. Внукова. - С.38-40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Назарець, В. Н. Поетика роману Федора Достоєвського "Злочин і кара" [Текст] / В. Н. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 12-15 Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. Дод.точки доступу: Васильєв, Є. М.; Пелех, Ю. В.; Достоевский, Федор Михайлович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Андрущенко, В. Умови та напрями інноваційного розвитку освіти / В. Андрущенко. - С.5-14 Пелех, Ю. Цінності і смисл як інтерпретація педагогічного сущого / Ю. Пелех. - С.21-31 Мудрак, В. Інформаціологічна модель професійно-педагогічної компетентності сучасної системи вищої освіти / В. Мудрак. - С.38-43 Романовська, Ю. До проблеми виховання інтелігентної та освіченої української нації / Ю. Романовська, О. Романовський, М. Степко. - С.63-72 Джура, О. Духовне відродження як утвердження християнських ідеалів і цінностей / О. Джура. - С.72-78 Молодиченко, В. Глобалізація цінностей у контексті освітніх практик / В. Молодиченко. - С.78-83 Тимошенко, О. . Освіта України в контексті розвитку світових освітніх тенденцій / О. . Тимошенко. - С.90-98 Філіпенко, А. Позанавчальна діяльність стедентів як поле і чинник формування їхніх підприємницьких здібностей / А. Філіпенко. - С.106-113 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пелех, Ю. Цінності і смисл як інтерпретація педагогічного сущого [Текст] / Ю. Пелех> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N 3. - С. 21-31 Рубрики: Вища педагогічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): цінностні орієнтації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2010/5 Журнал 2010р. N 5 Кудрявцев, М. Буденний трагізм символів: ідейно-художня парадигма творчості Антона Чехова: До 150-річчя від дня народження / М. Кудрявцев. - С.2-10. Кудрявцев, М. Драма ідей Антона Чехова / М. Кудрявцев. - С.11-18. Тихомиров, В. Стихийная сила любви в произведениях И. С. Тургенева и А. П. Чехова / В. Тихомиров. - С.18-19. Дитькова, С. Методика изучения пьесы А. П. Чехова "Вишневый сад" / С. Дитькова. - С.20-24. Тихомиров, В. "Человек в футляре" у А. П. Чехова и Э. А. Гофмана / В. Тихомиров. - С.30-31. Назарець, В. Оновлення європейської драми: п’єси Чехова та Метерлінка ("Вишневий сад" і "Синій птах") / В. Назарець, Є. Васильєв, Ю. Пелех. - С.32-37. Сердюк, Г. "Ведь есть же другая жизнь..." : Урок по повести Антона Чехова "Дама с собачкой" / Г. Сердюк. - С.38-39. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн. Зміст: Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11 Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16 Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19 Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24 Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29 Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34 Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39 Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45 Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50 Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55 Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60 Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65 Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69 Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73 Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77 Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81 Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86 Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90 Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93 Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96 Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100 Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108 Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112 Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116 Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119 Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123 Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126 Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130 Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136 Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133 Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141 Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145 Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149 Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153 Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157 Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161 Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164 Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169 Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172 Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176 Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180 Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184 Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190 Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193 Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
РУБ 15 Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 19 Назарець, В. Оновлення європейської драми: п’єси Чехова та Метерлінка ("Вишневий сад" і "Синій птах") [Текст] / В. Назарець, Є. Васильєв, Ю. Пелех> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2010. - N 5. - С. 32-37. Рубрики: викладання російської літератури Кафедра світової літератури та історії культури методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Васильєв, Є.; Пелех, Ю.; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Метерлинк, Морис \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |