> Шифр: Умлш-1/2004/2 Журнал 2004р. N 2 Донченко, Т. Власне методичні принципи начання української мови / Т. Донченко. - С.2-4. Пентилюк, М. Виховуємо чуття мови ( дещо про засоби милозвучності) / М. Пентилюк. - С.5-8. Кл.слова: культура мовлення , евфонічність мови Юрійчук, Н. До проблеми принципів навчання меатеринської мови через призму ноосферної освіти / Н. Юрійчук. - С.9-11. Могильницька, Г. Символіка лісу та її роль в розкритті проблеми влади землі над людиною (за повістю Ольги Кобилянської "Земля") / Г. Могильницька. - С.19-23. Кононенко, В. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара) / В. Кононенко. - С.23-27. Кумейська, Н. Інтегрований урок з української літератури і математики (6 клас) / Н. Кумейська, Л. Страннікова. - С.32-34. Прядка, В. Тарас Шевченко - видатний художник. Цінність його живописної спадщини (урок української літератури у 9 класі) / В. Прядка. - С.35-38. Стасів, Л. Психологічні чинники формування ділового мовлення майбутніх учителів-словесників / Л. Стасів. - С.39-42. Ткаченко, Р. Літературно-критичний аспект українського FIN DE SIECLE'у / Р. Ткаченко. - С.43-46 Кл.слова: українська літературна критика Кужільна, Л. Естетика літературного шістдесятництва й астральні архетипи в неосяжності Шевченкового космосу: Шевченкові традиції в творчості шестидесятників / Л. Кужільна. - С.47-50. Пономаренко, О. Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів) / О. Пономаренко. - С.51-56. Стадна, Л. Висока духовність "мужицького поета" (матеріал роботи літературного гуртка) / Л. Стадна. - С.57-58. Кл.слова: Т. Шевченко Руденко, О. Літературно-музична композиція "О деле в’язня і трибуна, життя твоє зрідні тайфуну" : Про Василя Стуса / О. Руденко. - С.59-60. Ткач, А. Семінар -дослідження "Шевченко і Буковина" / А. Ткач. - С.61-66. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Пентилюк, М. Виховуємо чуття мови ( дещо про засоби милозвучності) [Текст] / М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 5-8.
Рубрики: Викладання української мови Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): культура мовлення -- евфонічність мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9 Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас / Н. Кручко. - С.10-16 Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас. / Н. Ліпінська. - С.16-18 Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24 Тоцька, Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27 Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-32 Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробка уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43 Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода? / Л. Гнатюк. - С.44-48 Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54 Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58 Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N3. - С. 30-32 Рубрики: українська мова Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ДС1/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Пентилюк, М. Уроки розвитку зв’язного мовлення чи комунікативних умінь і навичок? / М. Пентилюк. - С.2-5 Мозгова, Л. Технологія гендерної літературної освіти. Система уроків у старшій школі / Л. Мозгова. - С.6-10 Бондар, М. Тематичні обрії Шевченкової поезії / М. Бондар. - С.15-19 Буряк, О. Художнє осягнення вікової психології у творі "Мені тринадцятий минало." / О. Буряк. - С.20-23 Ліна Костенко : наукове пізнання і методичне опрацювання . - С.39-54 Харчук, Р. Письменник з іншого світу / Р. Харчук. - С.55-58 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті / М. Пентилюк. - С.2-5. Кучерук, О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови / О. Кучерук. - С.12-15. Грона, Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички / Н. Грона. - С.15-18. Черниш, К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія" (засобами дистанційного навчання) / К. Черниш. - С.19-22. Цінько, С. Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі) / С. Цінько, О. Ковальова. - С.23-26. Лісовський, А. Біля витоків людської духовності / А. Лісовський. - С.27-30. Герасименко, В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) миатизауія вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) / В. Герасименко. - С.35-36. Дроздова, І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / І. Дроздова. - С.37-42. Романишина, Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.42-45. Домалега, І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб" / І. Домалега. - С.46-50. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 25 Пентилюк, М. Уроки розвитку зв’язного мовлення чи комунікативних умінь і навичок? [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 3. - С. 2-5 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: уроки розвитку мовлення викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
П 25 Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті [Текст] / М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 2-5. Рубрики: викладання української мови в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році ( лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.2-11 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.12-24 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32 Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36 Овдійчук, Л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові (інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко " Дума про братів неазовських") / Л. Овдійчук. - С.37-38 Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова) / О. Міхно. - С.39-41 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49 Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-51 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників ) / В. Новосьолова. - С.57-64 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РШ/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Коцур, В. За знаннями та духовним здоров’ям - до Переслава / В. Коцур. - С.3-6 Рик, С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми / С. Рик. - С.6-12 Куйбіда, В. Роль народних знань про навколишній світ у формуванні академічних природничих наук / В. Куйбіда. - С.13-16 Коцур, Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур. - С.17-21 Доброскок, І. Професійно орієнтовані технології у процесі підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок. - С.21-25 Коханець, П. Спорт і наука - фундамент Інституту фізичного виховання і природознавства / П. Коханець. - С.26-29 Смірнова, Н. Розвиток філологічної науки в Інституті мови і літератури / Н. Смірнова, О. Свириденко. - С.29-32 Яременко, Л. Фінансування як функція управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.33-36 Виноградня, В. Напрями розвитку системи інформаційного забезпечення управління ВНЗ / В. Виноградня. - С.36-40 Розсоха, А. Реформаторські погляди Миколи Ланге на шкільну освіту / А. Розсоха, О. Коваленко. - С.41-45 Дудар, В. Вплив духовенства Почаївського монастиря на культурно-освітнє життя Волині (ХІХ-початок ХХ ст.) / В. Дудар. - С.45-48 Городецька, О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Городецька. - С.49-53 Чернов, Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки (кінець ХІХ-початок ХХ ст.) / Б. Чернов, К. Ковальська. - С.54-57 Багно, Ю. Деякі аспекти підготовки та перепідготовки вчителів сільської початкової школи в україні (20-ті роки ХХ ст.) / Ю. Багно. - С.58-61 Черненко, Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в україні (1920-1933 роки) / Г. Черненко. - С.62-65 Демуз, І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі (1944-1987 роки) / І. Демуз. - С.66-69 Яценко, Л. Гендерні відносини в шлюбі та сім’ї: ретроспективний аналіз європейської реальності / Л. Яценко. - С.70-71 Пентилюк, М. Виховний потенціал сім’ї: традиції, реалії та перспективи / М. Пентилюк. - С.74-75 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 25 Пентилюк, М. Виховний потенціал сім’ї: традиції, реалії та перспективи [Текст] / М. Пентилюк> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 12. - С. 74-75 Рубрики: Сімейне виховання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Г 70 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) [Текст] / О. Горошкіна, М. Пентилюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 25-32 Рубрики: викладання української мови в школі підручники з української мови Кафедра методики викладання української мови та літератури методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Пентилюк, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ-1/2012/19/20 Газета 2012р. N 19/20 Українська мова. 5-9 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / підгот. Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, К. В. Таранік-Ткачук. - С.4-54 Українська література. 5-9 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів / підгот. Р. В. Мовчан, К. В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар. - С.55-81 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ш 42 Шелехова, Г. Т. Українська мова. 5-9 класи [Текст] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / підгот. Г. Т. Шелехова, підгот. М. І. Пентилюкпідгот. , К. В. Таранік-Ткачук> // Українська мова та література : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2012. - N 19/20. - С. 4-54 Рубрики: Викладання української мови в школі--освітні стандарти--програми Кл.слова (ненормовані): навчальні програми за новим Державним стандартом -- програми з української мови -- новий Державний стандарт Дод.точки доступу: Пентилюк, М. І.; Таранік-Ткачук, К. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |