> Шифр: УЛЗО/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Горідько, Ю. З відчуттям Великої Таємниці. До питання українського символізму / Ю. Горідько. - С.2-7 Прокоф’єв, І. Натурфілософський зміст концептів Леоніда Талалая / І. Прокоф’єв. - С.13-16 Ситченко, А. Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору / А. Ситченко. - С.17-21 Дятленко, Т. Схема-алгоритм як ефективний засіб аналізу літературного пейзажу у прозовому творі / Т. Дятленко. - С.22-23 Прокопова, О. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду школярів / О. Прокопова. - С.24-27 Петриченко, Н. Епістолярій Тараса Шевченка і Лесі Українки на уроках української літератури у 5-8 класах / Н. Петриченко. - С.28-32 Фенцик, О. Система образів літературного твору та прийоми її адаптації до шкільного курсу української літератури. 9-11 класи / О. Фенцик. - С.33-36 Савчук, Н. Складання кіносценарію - інваріант моделюючої гри / Н. Савчук. - С.37-45 Слижук, О. У світі добра. Вивчення казок Василя Короліва-Старого. 5 клас / О. Слижук. - С.45-47 Нечаєва, І. Сторінками повісті О.Деко "Журливий заспів". Матеріали до уроку. 8 клас / І. Нечаєва. - С.48-51 Горячок, І. Публіцистичні твори на факультативних заняттях з української літератури / І. Горячок. - С.52-54 Сокур-Фарина, Т. Історичні передумови виникнення шкільної літературної освіти / Т. Сокур-Фарина. - С.55-56 Осипов, П. Крилаті вислови в їх історичному розвитку / П. Осипов. - 3 стор. обкл. (Далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Жила, С. Магнетичні поля суміжних мистецтв у процесі вивчення повысты Богдана Лепкого "Мотря" / С. Жила. - С.2-8 Горболіс, Л. Художнє осмислення сакрального у творах Михайла Коцюбинського "Intermezzo", "Тіні забутих предків": Матеріали до характеристики образів / Л. Горболіс. - С.9-11 Голобородько, Я. Поезія Євгена Фоміна у літературному процесі 30-х років ХХ століття / Я. Голобородько. - С.11-16. Ситченко, А. Психологічні передумови розвивального навчання на уроках літературі / А. Ситченко. - С.16-21 Фенцик, О. Специфіка вивчення епічного літературного твору в старших класах середньої школи: стан проблеми та методико-дидактичні перспективи / О. Фенцик, . - С.22-25 Петриченко, Н. Організація дослідницької діяльності школярів під час роботи з письменницьким епістолярієм / Н. Петриченко. - С.26-31 Привалова, С. Вивчення мови художнього твору на уроці літератури в старших класах / С. Привалова. - С.32-36 Білоус, Н. Українська драматургія другої половини ХIХ-початку ХХ століття на історичному тлі театрального руху / Н. Білоус. - С.37-39 Бабій, Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як структурний компонент уроку літератури / Т. Бабій. - С.40-42 Ткач, А. Подорож у казковий світ буковинського письменника Василя Мельника: Інформаційно-технологічна модель уроку / А. Ткач. - С.50-51. Юрчук, О. Психологія творчості митця на тлі кризового стану в літературі / О. Юрчук. - С.52-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Петриченко, Н. Організація дослідницької діяльності школярів під час роботи з письменницьким епістолярієм [Текст] / Н. Петриченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 26-31 Рубрики: дослідницька діяльність учнів Викладання української літератури в школі--Вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): дослідницька діяльність учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Бакум, З. Елементи фоностилістики на уроках словесності / З. Бакум, Л. Бойко. - С.2-4 Любашенко, О. Навчання української мови як співдіяльність / О. Любашенко. - С.4-8 Дженджеро, О. Дещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиці / О. Дженджеро. - С.8-10 Шуневич, О. Формування в старшокласників уміння складати конспект навчального тексту на уроках рідної мови / О. Шуневич. - С.10-17 Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Українська постмодерна література". 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.22-28 Петриченко, Н. Роль фантастики та екзотики у творах Г.Квітки-Основ’яненка, Антонія Погорєльського і Юзефа-Ігнація Крашевського: спільне й відмінне / Н. Петриченко. - С.29-30 Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури. 10-11 класи / О. Телехова. - С.31-36 Яценко, Т. Особливості вивчення повісті А.Дімарова "Блакитна дитина" в 7 класі / Т. Яценко. - С.36-42 Скрипник, Л. Використання інноваційних методів і прийомів на уроках української мови і літератури / Л. Скрипник. - С.43-46 Симоненко, Т. Типологія навчальних текстів у структурі сучасного уроку рідної мови / Т. Симоненко. - С.50-53 Денискіна, Г. Лінгвостилістичний аспект дослідження іронічних висловлень у мові газети (на матеріалі випусків "Літературної України" у період з січня по грудень 2005 року) / Г. Денискіна. - С.54-57 Голод, Р. Іван Франко та новітні напрями літератури / Р. Голод. - С.58-61 Педагог від бога: [Про вченого методиста М.І.Пентилюк]. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Петриченко, Н. Роль фантастики та екзотики у творах Г. Квітки-Основ’яненка, Антонія Погорєльського і Юзефа-Ігнація Крашевського: спільне й відмінне [Текст] / Н. Петриченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 29-30 Рубрики: Літературознавство--компаративістика (порівняльне літературознавство) Кл.слова (ненормовані): фантастика в літературі -- екзотика в літературі -- літературна компаративістика -- порівняльне літературознавство Дод.точки доступу: Квітка-Основ’яненко, Григорій Федорович (український прозаїк ; 1778-1843) \о нем\; Погорельский, Антоний \о нем\; Крашевський, Юзеф-Ігнацій \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2009/11 Журнал 2009р. N 11 Макашова, Ю. Як підготувати людину до життя в інформаційному суспільстві? (Комп’ютерні технології на уроках української мови та літератури) / Ю. Макашова. - С.6-16 Данилевська, О. Гендерний компонент у мовній освіті: чому українські школярі не знають, що таке мовний сексизм / О. Данилевська. - С.16-25 Уліщенко, В. Урок як діалог рівноправних партнерів / В. Уліщенко. - С.25-34 Петриченко, Н. Г. Естетичні засади фантастики як вияву умовності у творчій спадщині миколи Гоголя / Н. Г. Петриченко. - С.101-108 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 30 Петриченко, Н. Г. Естетичні засади фантастики як вияву умовності у творчій спадщині миколи Гоголя [Текст] / Н. Г. Петриченко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2009. - N 11. - С. 101-108 Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. російська література--жанри Кафедра світової літератури та історії культури Гоголезнавчий науково-методичний центр Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |