> Шифр: Умлш-1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т. Донченко. - С.2-6. Омельчук, Сергій. Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук. - С.7-10. Таран, Алла. До проблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран. - С.11-14. Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий. - С.19-22. Привалова, Світлана. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова. - С.23-26. Остаф, Ярослава. Козацькі літописи в контексті європейського бароко : інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі / Я. Остаф, Н. Тхай. - С.39-46. Кухарчук, Ірина. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) / І. Кухарчук. - С.47-51. Васьківська, Галина. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. васьківська. - С.52-57. Плахотник, Василь. Параметри лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-60. Семеног, Олена. Класичні мови як ціннісний орієнтир у саморозвитку особистості / О. Семеног. - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
П 37 Плахотник, Василь. Параметри лінгводидактичної системи [Текст] / В. Плахотник> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 58-60. Рубрики: Мотивація навчання професійна діяльність вчителя Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): кваліфікація вчителя -- навченість учнів -- здібності учнів Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
П 37 Плахотник, Василь Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях [Текст] / Василь Плахотник> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 45-48. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика--дослідження Кл.слова (ненормовані): поняття (визначення) -- категорія (визначення) -- засоби навчання (визначення) -- дидактичні засоби -- прототип -- лінгводидактичні дослідження Анотація: Показано значення категорійного підходу в лінгводидактичних дослідженнях, доведено, що базисними категоріями лінгводидактики є: методична система, її найближче середовище (система "вчитель-учень"), підручник і процес навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |