Шифр: Умлш-1/2012/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 2
Зміст:
Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т. Донченко. - С.2-6.
Омельчук, Сергій. Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук. - С.7-10.
Таран, Алла. До проблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран. - С.11-14.
Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий. - С.19-22.
Привалова, Світлана. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова. - С.23-26.
Остаф, Ярослава. Козацькі літописи в контексті європейського бароко : інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі / Я. Остаф, Н. Тхай. - С.39-46.
Кухарчук, Ірина. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) / І. Кухарчук. - С.47-51.
Васьківська, Галина. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. васьківська. - С.52-57.
Плахотник, Василь. Параметри лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-60.
Семеног, Олена. Класичні мови як ціннісний орієнтир у саморозвитку особистості / О. Семеног. - С.61-62.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.2
П 37


    Плахотник, Василь.
    Параметри лінгводидактичної системи [Текст] / В. Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 58-60.
ББК 74.2
Рубрики: Мотивація навчання
   професійна діяльність вчителя

   Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
кваліфікація вчителя -- навченість учнів -- здібності учнів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


81.0р
П 37


    Плахотник, Василь
    Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях [Текст] / Василь Плахотник // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 45-48. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 81.0р
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
поняття (визначення) -- категорія (визначення) -- засоби навчання (визначення) -- дидактичні засоби -- прототип -- лінгводидактичні дослідження
Анотація: Показано значення категорійного підходу в лінгводидактичних дослідженнях, доведено, що базисними категоріями лінгводидактики є: методична система, її найближче середовище (система "вчитель-учень"), підручник і процес навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий