1М(075.3)
П 44


    Подольська, Єлізавета Ананіївна.
    Кредитно-модульний курс з філософії: філософія, логіка, етика, естетика, релігієзнавство [Текст] : навчальний посібник для студ. вузів / Є. А. Подольська. - 2-е вид., перероб. та доп. - К. : ІНКОС, 2006. - 624 с. - ISBN 966-364-222-X : 47.50 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87я73
РУБ 1М(075.3)
Рубрики: Філософія--історія
   Буття (філос)

   Свідомість (філос)

   Діалектика (філос.)

   Пізнання (філос.)

   Логіка

   Суспільство (філос)

   Філософія особистості

   Релігієзнавство--предмет--функції

   Етика

   Естетика

Кл.слова (ненормовані):
функції філософії

Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

74.04(4Укр)
П 44


    Подольська, Єлізавета.
    Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри [Текст] / Є. Подольська, О. Назаркін // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--децентралізація освіти
   Харківщина--освіта, педагогіка--децентралізація освіти
Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- конкурентоспроможність регіонів -- модернізація освіти -- ринок праці -- децентралізація освіти
Анотація: Розкрито освітній потенціал Харківщини в контексті підвищення конкурентоспроможності регіону, проаналізовано економічні та соціокультурні передумови розвитку освітнього простору області в нових історичних умовах. На підставі провідних тенденцій у галузі освіти описано сучасну освітню парадигму і напрями модернізації освіти у Харківському регіоні.


Дод.точки доступу:
Назаркін, Олександр Анатолійович

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВОУ1/2016/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, Д. Свириденко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв.
Кірик, Тамара. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін / Тамара Кірик. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
Книш, Інна. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв.
Подольська, Єлізавета. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, О. Назаркін. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв.
Похресник, Анатолій. Наука и вища освіта учора, сьогодні і завтра / А. Похресник. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
Гриньків, Андрій. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв.
Сікорський, Петро. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах / П. Сікорський. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв.
Скиба, Юрій. Класифікація методів педагогічних досліджень / Ю. Скиба. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв.
Баштовенко, Оксана. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. Баштовенко, Г. Ярчук. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв.
Найдьонов, Олександр. Реалізація української національної ідеї у вищій освіті в умовах інформаційного суспільства / О. Найдьонов. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв.
Терепищий, Сергій. Класифікація освітніх ландшафтів Європи / С. Терепищий. - С.73-79. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв.
Nesterova, Maria. European Studies of Interactive Visual Communicative Technologies (ICVTs) in High Education / M. Nesterova. - С.80-85. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВОУ1/2016/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 3
Зміст:
Сікорський, Петро. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17
Бондар, Володимир. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23
Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29
Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик. - С.30-36
Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41
Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49
Девтерова, Тамара. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57
Любарець, Владислава. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63
Подольська, Єлізавета. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69
Щербакова, Олена. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78
Чубарева, Ольга. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.580.42
П 44


    Подольська, Єлізавета.
    Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів [Текст] / Є. Подольська, Т. Подольська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 64-69
ББК 74.580.42
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--педагогічна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна культура -- педагогічна майстерність -- прагнення викладачів -- очікування студентів -- типи спілкування
Анотація: Виявлено очікування студентів і пріоритети щодо ідеалу викладача. Визначено прагнення викладачів щодо професійного самовдосконалення та ефективності педагогічної діяльності. Виявлені основні типи спілкування і надані характеристики взаїмодії викладача і студента в умовах становлення інформаційного суспільства.


Дод.точки доступу:
Подольська, Тетяна (кандидат філософських наук; старший викладач; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)