15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Зміст:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ПШ2/2004/2
   Журнал

Психология и школа [Текст] : Ежеквартальный научно-практический журнал/ Соредакторы журнала В.Г.Колесников и А.Г.Лидерс. - М. ; Обнинск : Технограф, 2003 - . - Виходить кожного кварталу
2004р. N 2
Зміст:
Недбаева, С. В. Территориальные виды и региональные особенности службы практической психологии образования Кубани / С. В. Недбаева. - С.15-19.
Бардина, Л. К. Метаморфозы иоей профессии, или Профессия - психолог / Л. К. Бардина. - С.42-45.
Кл.слова: психологическая помощь
Верещагина, М. В. Кабинет коррекции и социально-бытовой реабилитации в школе-интернате / М. В. Верещагина. - С.46-49.
Дохоян, А. М. Психологическая поддержка студентов / А. М. Дохоян. - С.53-57.
Недбаева, С. В. Студенческая олимпиада по психологии в педагогическом вузе / С.В. Недбаева, Е. В. Стрюкова. - С.66-70.
Никитенко, Г. Н. Выявление случаев жестокого обращения с детьми и преодоление его последствий в условиях социально-реабилитационного центра / Г. Н. Никитенко. - С.71-78.
Кл.слова: психотерапия
Полякова, О. И. Интегративный подход в психотерапии и психологическом консультировании детей и подростков / О. И. Полякова. - С.79-85.
Рафальская, Е. С. Психолого-педагогческие механизмы и этапы организации ситуации успеха у учащихся гимназии / Е. С. Рафальская. - С.86-90.
Кл.слова: способности детей, успеваемость, психология обучения
Стрюкова, Е. В. Программа социально-психологической адаптации в ситуации потери работы / Е. В. Стрюкова. - С.91-95.
Кл.слова: психологическая помощь
Товстоляк, Д. А. Психологическое сопровождение развития личности детей-мигрантов в условиях общеобразовательной школы / Д. А. Товстоляк. - С.96-102.
Кл.слова: дети-беженцы
Ханычева, И. А. Психологическое сопровождение личностного развития младших школьников / И. А. Ханычева. - С.103-107.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Полякова, О. И.
    Интегративный подход в психотерапии и психологическом консультировании детей и подростков [Текст] / О. И. Полякова // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2004. - N2. - С. 79-85.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   психотерапія

   Психологічне консультування

   Психологія підлітка



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПГ/2005/16(серпень)
   Газета

Психологічна газета [Текст] : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К. : СПДФО Главник О. П., 2004 - . - Виходить двічі на місяць
2005р. N 16(серпень)
Зміст:
Кирмач, Г. А. Психологічна служба Луганської області / Г. А. Кирмач. - С.2
Психолого-педагогічний супровід школярів / О. А. Лавринова. - С.3-27.
Кл.слова: психодіагностика, шкільний психолог, анкети
Лавринова, О. А. Програма психолого-педагогічного супроводу особистості дитини / О. А. Лавринова. - С.28-29.
Кл.слова: робота з педколективом
Полякова, О. П. Психолого-педагогічний супровід процесу адаптації учнів до умов ліцею-інтернату / О. П. Полякова. - С.30-32.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Полякова, О. П.
    Психолого-педагогічний супровід процесу адаптації учнів до умов ліцею-інтернату [Текст] / О. П. Полякова // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2005. - N16(серпень). - С. 30-32.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психолого-педагогічний супровід
   Шкільний психолог

   Адаптація учнів



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ДНЗ-1/2007/4
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст]/ Засновник ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2006 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 4
Зміст:
Полякова, О. В. Робота з батьками в дошкільному закладі / О. В. Полякова. - С.2-16
Коваленко, О. М. Робота з книжковими ілюстраціями в дитячому садку / О. М. Коваленко. - С.17-25
Бублик, К. У. Інтегровані заняття як засіб всебічного розвитку дошкільників / К. У. Бублик. - С.26-32
Корнієнко, І. Г. Психолого-педагогічні аспекти екологічного виховання дошкільників / І. Г. Корнієнко. - С.33-40
Бебіх, Г. Д. Розвиток творчої особистості дитини через образотворче мистецтво / Г. Д. Бебіх. - С.41-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Полякова, О. В.
    Робота з батьками в дошкільному закладі [Текст] / О. В. Полякова // Дошкільний навчальний заклад. - 2007. - N4. - С. 2-16
Рубрики: Робота з батьками
   Заклади дошкільної освіти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: МП-1/2008/4
   Журнал

Мир психологии [Текст] : научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж : Московский психолого-социальный институт, 1994 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. N 4
Зміст:
Переживание как реализация (или проявление) субьективности и стресс как неизбежность становления и функционирования человека. - С.3-12
Пигалев, А. И. Гедонистическая магия против психологии аддиктивного поведения / А. И. Пигалев. - С.13-22
Горбатков, А. Уровень субъективного развития как фактор связи между позитивными и негативными эмоциями / А. Горбатков. - С.23-34
Фахрутдинова, Л. Р. О субьектности переживаний / Л. Р. Фахрутдинова. - С.35-44
Горобец, Т. Н. Стресс: сущность, функции, значение / Т. Н. Горобец, О. И. Жданов. - С.45-53
Полякова, О. Б. Особенности стрессоустойчивости будущего педагога / О. Б. Полякова. - С.64-74
Ермолаева, М. В. Организация обучения пожилых людей как социальный механизм противостояния стрессам позднего возраста / М. В. Ермолаева, Е. В. Федорова. - С.87-92
Шмырева, О. И. Отношение к смерти как следствие эмоционального кризиса в подростковом возрасте / О. И. Шмырева. - С.93-99
Гальцев, Е. В. Критерии серьезности суицидальной попытки в плане прогнозирования суицидального риска / Е. В. Гальцев. - С.100-105
Ширинкин, С. В. Депрессия как важное звено психосоматического порочного круга при бронхиальной астме / С. В. Ширинкин, Л. В. Васильченко. - С.106-111
Щукина, Е. Г. Самоорганизация системы "мать-дитя" под влиянием стресса / Е. Г. Щукина, С. Л. Соловьева. - С.112-119
Колесов, В. И. Стрессы детей в семейных конфликтах и поиск путей их снятия / В. И. Колесов. - С.120-126
Смилык, И. М. Тревожность, страх и формирование устойчивого чувства безопасности / И. М. Смилык. - С.133-138
Березина, Т. Н. Стресс и резервные способности человека (может ли человек "мысленно" послать сигнал об опасности) / Т. Н. Березина, С. А. Рыбцов, Е. И. Хитрякова. - С.148-160
Розин, В. М. О природе сновидений / В. М. Розин. - С.201-215
Улыбин, С. В. Психологические факторы, влияющие на профессиональную деятельность человека / С. В. Улыбин. - С.262-268
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Полякова, О. Б.
    Особенности стрессоустойчивости будущего педагога [Текст] / О. Б. Полякова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N4. - С. 64-74
Рубрики: психологія педагога,вихователя
   психічний стан



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: МП-1/2009/3
   Журнал

Мир психологии [Текст] : научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж : Московский психолого-социальный институт, 1994 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. N 3
Зміст:
Этносфера в развитии современного общества и проблемное поле ее познания: Спецвыпуск. - С.3-166
Проблемы поколений в современной исторической ситуации. - С.167-214
Селезнева, Е. В. Образование будущего и оружие против будущего образования / Е. В. Селезнева. - С.215-222
Адамьянц, Т. З. Между знанием и пониманием (феномен понимания в семиосоциопсихологической парадигме) / Т. З. Адамьянц. - С.223-230
Полякова, О. Б. Деперсонализация как составляющая профессиональных деформаций и психологическая защита психологов и педагогов / О. Б. Полякова. - С.231-239
Новиков, М. Г. Особенности влияния личностных качеств на профессиональное самоопределение молодёжи / М. Г. Новиков. - С.240-245
Саидов, Н. С. Сущность и предназначение человека в философии Абу Али Ибн Сино / Н. С. Саидов. - С.252-257
Вахтель, Л. В. Психологические аспекты интерпретации произведения искусства / Л. В. Вахтель. - С.257-265
Мозгот, В. Г. Проблема бессознательного в музыкальной деятельности и о Homo musicus / В. Г. Мозгот. - С.266-276
Анатолию Алексеевичу Деркачу 65 лет. - С.276-277
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Полякова, О. Б.
    Деперсонализация как составляющая профессиональных деформаций и психологическая защита психологов и педагогов [Текст] / О. Б. Полякова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2009. - N3. - С. 231-239
ББК 88
Рубрики: психологічний захист
   психологія праці

   професійна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
взаимопонимание -- психическая несовместимость -- смысловой барьер -- эмоциональное истощение
Анотація: Под деперсонализацией понимается деформация отношений с другими людьми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П1/2009/10
   Журнал

Педагогика [Текст] : Научно-теоретический журнал/ Редакция Российской Академии образования. - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-561Х. - Виходить 10 раз на рік
2009р. N 10
Зміст:
Филонов, Г. Н. К вопросу о взаимодействии фундаментальной и прикладной науки / Г. Н. Филонов, Л. В. Суходольская-Кулешова. - С.3-7
Иванова, Е. О. Дидактика в информационном обществе / Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская. - С.8-15
Шемет, О. В. Дидактические основы компетентностного подхода в высшем профессиональном образовании / О. В. Шемет. - С.16-22
Погонышева, Д. А. Моделирование как метод реализации компетентностного подхода в профессиональном образовании / д. А. Погонышева. - С.22-28
Полякова, О. Б. Деперсонализация как составляющая профессиональных деформаций и психологическая защита педагогов и психологов / О. Б. Полякова. - С.28-35
Галицкая, И. А. Понятие "духовно-нравственное воспитание" в современной педагогической теории и практике / и. А. Галицкая, И. В. Метлик. - С.36-46
Корсакова, Т. В. профессиональная позиция учителя в условиях реализации Федерального государственного стандарта общего образования второго поколения / Т. В. Корсакова. - С.46-50
Клепиков, В. Н. Неявная математическая одаренность школьников / В. Н. Клепиков. - С.59-63
Помелов, В. Б. Учительские курсы и съезды в российской провинции (вторая половина XIX в.) / В. Б. Помелов. - С.63-69
Козлова, Г. Н. Социально-воспитательные традиции русской гимназии XIX - начала XX в. / Г. Н. Козлова. - С.69-74
Степанова, Л. А. М. И. Демков: вопросы содержания подготовки учителей в России / Л. А. Степанова. - С.75-81
Белогуров, А. Ю. Коста Хетагуров - просветитель и гуманист / а. ю. Белогуров, С. Р. Чеджемов. - С.81-85
Болбас, В. С. Принципы нравственного воспитания в народной педагогике белорусов / В. С. Болбас. - С.86-95
Ермольева, Э. Г. Примета мирового кризиса: ставка на профобучение (испанский подход) / Э. Г. Ермольева. - С.95-102
Безрогов, В. Г. Учителя Востока в новой книге К. и. Салимовой / В. Г. Безрогов. - С.103-105
Тарасова, О. А. О педагогической инноватике / О. А. Тарасова. - С.105-109
Савченко, Т. А. О методологических основах подготовки будущих учителей к воспитательной деятельности / Т. А. Савченко. - С.112-115
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
П 54


    Полякова, О. Б.
    Деперсонализация как составляющая профессиональных деформаций и психологическая защита педагогов и психологов [Текст] / О. Б. Полякова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 28-35 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.58 + 88.5
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   професійне вигорання

   психологія педагога,вихователя

   психологічний захист

   Альтруїзм

Кл.слова (ненормовані):
професійні деформації -- ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ ИСТОЩЕНИЕ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2010/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 10
Зміст:
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.1-10. Далі буде.
Циганчук, Т. В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання / Т. В. Циганчук. - С.25-32
Бороздина, Л. В. "Триада риска" как потенциально патогенная форма личностного развития и её коррекция / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска. - С.33-39
Ханина, И. Б. Профессиональный мир и личность преподавателя медицинского вуза / И. Б. Ханина. - С.39-43
Полякова, О. Б. Особенности психологической защиты в общении и способов реагирования в конфликтных ситуациях психологов и педагогов / О. Б. Полякова. - С.43-47
Кулагина, И. Ю. Доминирующая мотивация школьников: возрастные тенденции и условия развития / И. Ю. Кулагина. - С.47-50
Варданян, К. Є. Виявлення суїцидальних схильностей особи за її власноручною графікою і малюнками / К. Є. Варданян. - С.50-54
Губко, О. До 80-річчя від дня народження Петра Степановича Перепелиці (1930-2009) / О. Губко. - С.57-65
Шебанова, В. И. "Телеменю" для мальчишек и девчонок / В. И. Шебанова, С. Г. Шебанова
Супрун, Д. М. Інтелектуальний компонент становлення особистості (валеологічна складова) / Д. М. Супрун. - С.70-74
Михайлюк, Л. М. Освітній простір: шляхи дослідження / Л. М. Михайлюк. - С.74-80
Овчаров, А. О. Зв’язок між індивідуально-психологічними якостями особистості та особливостями сприйняття нею соціальних інновацій / А. О. Овчаров. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88
П 54


    Полякова, О. Б.
    Особенности психологической защиты в общении и способов реагирования в конфликтных ситуациях психологов и педагогов [Текст] / О. Б. Полякова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 43-47
ББК 88
Рубрики: Професійна діяльність (психол.)
   професійна діяльність вчителя

   Міжособистісні стосунки

   Конфлікти

   Підготовка майбутніх психологів

Кл.слова (ненормовані):
компроміс -- психологічний захист -- индифферентность -- реагирование в конфликтных ситуациях


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: МП-1/2010/4
   Журнал

Мир психологии [Текст] : научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж : Московский психолого-социальный институт, 1994 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. N 4
Зміст:
Сайко, Э. В. Самость - свойство и процессуальный конструкт развития человека как субъекта, личности, индивидуальнисти / Э. В. Сайко. - С.3-12. - Библиогр.: 17 назв.
Старовойтенко, Е. Б. Персонология отношения к себе: культурная трансспектива / Е. Б. Старовойтенко. - С.13-25. - Библиогр.: 12 назв.
Маркин, В. Н. Самость и "система Я" личности / В. Н. Маркин. - С.25-33. - Библиогр.: 10 назв.
Марков, В. Н. Самость как точка равновесия в изменчивом мире / В. Н. Марков. - С.33-40. - Библиогр.: 9 назв.
Кургинян, С. С. Проблема отношения личности к себе в психологии (от философско-психологических представлений к научной теории) / С. С. Кургинян. - С.41-53. - Библиогр.: 27 назв.
Розин, В. М. От трансцендентального субъекта к личности (философские предпосылки самости) / В. М. Розин. - С.54-65. - Библиогр.: 9 назв.
Анисимов, О. С. Самосознание, самоотношение и самоопределение в контексте проблемы "самости" / О. С. Анисимов. - С.65-78. - Библиогр.: 38 назв.
Селезнева, Е. В. Смысловые детерминанты самореализации / Е. В. Селезнева. - С.78-91. - Библиогр.: 25 назв.
Микайлова, И. Г. Самореализация в художественной деятельности / И. Г. Микайлова. - С.91-102. - Библиогр.: 8 назв.
Лопаткова, И. В. Художественное поле самоактуализации / И. В. Лопаткова. - С.103-112. - Библиогр.: 3 назв.
Полякова, О. Б. Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов / О. Б. Полякова. - С.112-119. - Библиогр.: 12 назв.
Цымбаленко, С. Б. Информационно-коммуникационная основа развития самости юного человека / С. Б. Цымбаленко. - С.119-130. - Библиогр.: 20 назв.
Березина, Т. Н. Творческая активность в структуре самоотношения и утверждении самости как фактор антистарения / Т. Н. Березина. - С.130-141. - Библиогр.: 28 назв.
Станковская, Е. Б. Культурогенез отношения женщины к своему телу / Е. Б. Станковская. - С.141-152. - Библиогр.: 14 назв.
Карпинский, К. В. Взаимосвязь самоотношения и смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский. - С.152-167. - Библиогр.: 20 назв.
Балл, Г. А. Личность как модус культуры и как интегративное качество лица / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С.167-178. - Библиогр.: 48 назв.
Уколова, Е. М. Методологические основы разработки концепции и развитие персоналистических идей в работах В. Франкла / Е. М. Уколова, В. Б. Шумский. - С.178-189. - Библиогр.: 32 назв.
Фельдштейн, Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн. - С.190-203
Маланов, С. В. Генезис и функциональная структура сознания в контексте деятельностного культурно-исторического подхода к анализу и объяснению психических явлений / С. В. Маланов. - С.203-216. - Библиогр.: 16 назв.
Шушляпин, О. И. Начала системообразующей психологии управления: от стохастических форм (состояний) сознания к детерминированному мышлению в процессах познания / О. И. Шушляпин. - С.216-225. - Библиогр.: 9 назв.
Синягин, Ю. В. Личностно-профессиональные факторы успешности карьеры современных государственных служащих / Ю. В. Синягин. - С.226-240. - Библиогр.: 10 назв.
Бусыгина, И. С. Корпоративная безопасность и "самость" организации: акмеологический подход / И. С. Бусыгина. - С.240-251. - Библиогр.: 29 назв.
Смирнова, И. А. Корпопративная культура как акмеологический феномен / И. А. Смирнова. - С.252-265. - Библиогр.: 21 назв.
Никольская, А. В. Развитие эмоциональной сферы в филогенезе психики / А. В. Никольская. - С.266-275. - Библиогр.: 21 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37.015.325
П 54


    Полякова, О. Б.
    Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов / О. Б. Полякова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 112-119. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Педагоги
   Психологи

   Педагогічна психологія

   самосвідомість

   самовідношення

   Саморозуміння

   самоприйняття

   Самоактуалізація

   "Я-концепція"

Кл.слова (ненормовані):
самоактуалізація -- самосприйняття -- самоставлення -- саморозуміння -- самоприйняття -- самосвідомість -- Я-концепція


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: УЛЗО/2011/5
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 5
Зміст:
Сипливець, С. Рецепція діяльності українського міста, села та хутора в драматургії В. Самійленка / С. Сипливець. - С.5-8
Романишина, Н. Баладні оповідання "Максим Гримач" М. Вовчка та "Гордовита пара" П. Куліша: аналіз в аспекті компаративної генології / Н. Романишина
Фасоля, А. Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля. - С.24-28
Лінкевич, Л. На зорі української фантастичної прози: "Господарство доктора Гальванеску" Юрія Смолича - зразок гостросюжетної фантастично-пригодницької літератури / Л. Лінкевич. - С.33-36
Безкоровайна, О. Жанрова своєрідність малої прози Григора Тютюнника / О. Безкоровайна. - С.37-39
Полякова, О. Основні підходи до аналізу ліро-епічних творів у старшій школі / О. Полякова. - С.40-42
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4УКР)р10
П 54


    Полякова, О.
    Основні підходи до аналізу ліро-епічних творів у старшій школі [Текст] / О. Полякова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 40-42
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--жанри літератури
   жанр поеми--українська література

   жанр балади

   жанр байки

   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
ліро-епічні твори -- аналіз творів -- вивчення художніх творів у школі -- епічні твори


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: МП-1/2011/4
   Журнал

Мир психологии [Текст] : научно-методический журнал. - Москва ; Воронеж : Московский психолого-социальный институт, 1994 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 4
Зміст:
Сайко, Э. В. Отношение как базовое основание субъективности и развития активности субъекта и деятельности / Э. В. Сайко. - С.3-13. - Библиогр.: 25 назв.
Галажинский, Э. В. Категория "отношение" в психологии в свете парадигмальной динамики науки / Э. В. Галажинский, В. Е. Клочко. - С.14-31. - Библиогр.: 34 назв.
Марцинковская, Т. Д. Категория отношения в современной психологии / Т. Д. Марцинковская. - С.31-38. - Библиогр.: 13 назв.
Балл, Г. А. "Отношение" в контексте двухуровневой модели категориально-понятийного аппарата психологии / Г. А. Балл. - С.39-53. - Библиогр.: 41 назв.
Марков, В. Н. О двойственной природе отношения / В. Н. Марков. - С.54-62. - Библиогр.: 17 назв.
Цымбаленко, С. Б. Общение и коммуникация (философско-психологический анализ) / С. Б. Цымбаленко. - С.62-75. - Библиогр.: 47 назв.
Кургинян, С. С. Адекватное отношение личности к себе: теория и методология качественного исследования / С. С. Кургинян. - С.76-87. - Библиогр.: 35 назв.
Анисимов, О. С. Самоотношение и самоорганизация в контексте развития самости (по мотивам "И цзин" - "Книги перемен") / О. С. Анисимов. - С.87-100. - Библиогр.: 28 назв.
Уколова, Е. М. Обращение к совести как момент отношения личности к себе / Е. М. Уколова, В. Б. Шумский. - С.100-112. - Библиогр.: 22 назв.
Станковская, Е. Б. "Мое чужое тело": формы современного отношения женщины к себе в аспекте телесности / Е. Б. Станковская. - С.112-119. - Библиогр.: 22 назв.
Старовойтенко, Е. Б. Культурные предпосылки типизации отношений личности / Е. Б. Старовойтенко. - С.119-133. - Библиогр.: 15 назв.
Исаева, А. Н. Герменевтика отношения личности к оппозициям личности / А. Н. Исаева. - С.133-143. - Библиогр.: 13 назв.
Паукова, А. Б. Динамика отношения к жизни в результате рефлексии жизненных событий / А. Б. Паукова. - С.143-150. - Библиогр.: 16 назв.
Абрамов, В. В. Проблемы межличностной аттракции с позиции концепции включенности в социальные группы / В. В. Абрамов. - С.151-159. - Библиогр.: 8 назв.
Абраменкова, В. В. Социальная психология детства о системе отношения ребенка в мире / В. В. Абраменкова. - С.160-173. - Библиогр.: 28 назв.
Усольцева, И. В. Теоретические основы понимания воспитания как отношений между "значимым другим" и "ожидаемым другим" / И. В. Усольцева. - С.173-181. - Библиогр.: 11 назв.
Егорычева, И. Д. Ценностные ориентации как отношение подростков к миру и методика их диагностики / И. Д. Егорычева. - С.182-196. - Библиогр.: 12 назв.
Пархоменко, А. Н Особенности отношений к СМИ и в СМИ в осуществлении социализации подростков / А. Н Пархоменко, Н. А. Голубева. - С.196-205. - Библиогр.: 8 назв.
Полякова, О. Б. Отношение к профессиональной деятельности как предпосылка нивелирования редукции личных достижений / О. Б. Полякова. - С.205-217. - Библиогр.: 25 назв.
Ханина, И. Б. Профессиональный мир как система отношений / И. Б. Ханина. - С.218-228. - Библиогр.: 33 назв.
Калина, И. И. Социально-нравственная сущность модернизации современного образования / И. И. Калина. - С.229-239. - Библиогр.: 18 назв.
Кулагина, С. С. Реализация идей правоведа-психолога Л. И. Петражицкого в педагогическом опыте А. С. Макаренко : (анализ редких материалов) / С. С. Кулагина, С. С. Невская. - С.239-251. - Библиогр.: 10 назв.
Маркин, В. Н. Акмеологический принцип развития и самоорганизации человека как парадигма развития социума / В. Н. Маркин. - С.251-259. - Библиогр.: 7 назв.
Емельяненко, А. В. Мотивация власти в построении индивидуальной карьерной стратегии / А. В. Емельяненко. - С.260-272. - Библиогр.: 10 назв.
Григоренко, Е. Л. К проблеме овладения алфавитом дошкольниками : (о роли частоты встречаемости букв) / Е. Л. Григоренко. - С.273-278. - Библиогр.: 20 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)