> Шифр: Умлш-1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т. Донченко. - С.2-6. Омельчук, Сергій. Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук. - С.7-10. Таран, Алла. До проблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран. - С.11-14. Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий. - С.19-22. Привалова, Світлана. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова. - С.23-26. Остаф, Ярослава. Козацькі літописи в контексті європейського бароко : інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі / Я. Остаф, Н. Тхай. - С.39-46. Кухарчук, Ірина. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) / І. Кухарчук. - С.47-51. Васьківська, Галина. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. васьківська. - С.52-57. Плахотник, Василь. Параметри лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-60. Семеног, Олена. Класичні мови як ціннісний орієнтир у саморозвитку особистості / О. Семеног. - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: УЛЗО/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Єременко, Оксана. Українці на чужині: варіативність буття : за романом "Мальви" Р. Іваничука / О. Єременко, О. Баранова. - С.2-4. Привалова, Світлана. Образ Марії в українській літературі / С. Привалова, О. Вишневецька. - С.5-7. Яценко, Таміла. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко. - С.8-10. Адабір, Алла. Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів / А. Адабір. - С.10-14. Небеленчук, Ірина. Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя : за романом В. Винниченка "Записки "Кирпатого Мефістофеля" / І. Небеленчук. - С.14-19. Привалова, Марія. Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців / М. Привалова. - С.31-32. Корж-Усенко, Лариса. Джерельній базі - широку основу / Л. Корж-Усенко. - С.46-47. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 75 Привалова, Світлана. Образ Марії в українській літературі [Текст] / С. Привалова, О. Вишневецька> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 5-7. Рубрики: Українська література, 19 ст. Українська література, 20 ст. Українська література--образи, теми Кл.слова (ненормовані): образ жінки -- образ Марії Дод.точки доступу: Вишневецька, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 75 Привалова, Світлана. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури [Текст] / С. Привалова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 23-26. Рубрики: Викладання української літератури в школі--творчі здібності учнів Кл.слова (ненормовані): творчі літературні здібності -- мовностилістичні засоби -- мова художніх творів -- уроки української літератури Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Шості Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 170 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 226.25 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .9-48 Вождаєнко, Анна Вікторівна. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-13 Галаєвська, Людмила Вікторівна. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-19 Каліш, Валентина Антонівна. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-25 Косінова, Оксана Миколаївна. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-29 Нестеренко, Світлана Василівна. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-36 Хоменко, Галина Вікторівна. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-42 Яценко, Таміла Олексіївна. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-48 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .49-147 Бондаренко, Юрій Іванович. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-57 Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-66 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-72 Забарний, Олександр Вадимович. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-80 Іващенко, Алла Сергіївна. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84 Корчова, Олена Михайлівна. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-89 Кухарчук, Ірина Олексіївна. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-95 Могильна, Руслана Ярославівна. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-102 Орищенко, Інна Миколаївна. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-107 Пугач, Валентина Миколаївна. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-112 Романишина, Наталя Василівна. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-118 Рудик, Людмила Володимирівна. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-123 Сидоренко, Юлія Олександрівна. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-127 Тригуб, Ірина Анатоліївна. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-133 Шевченко, Світлана Петрівна. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-141 Шутько, Вікторія Володимирівна. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-147 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .148-159 Лілік, Ольга Олександрівна. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-154 Цінько, Світлана Василівна. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-159 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .160-165 Привалова, Світлана Павлівна. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-165
Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра української літератури та журналістики Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
Н 34 Привалова, Світлана Павлівна. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури [Текст] / С. П. Привалова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 160-165
Викладання української літератури в школі--образи, теми, сюжети Кл.слова (ненормовані): ліричні твори -- сучасна поезія -- образ України Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Павличко, Дмитро Васильович (укр. поет ; 1929) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Вільні: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |