> Шифр: ОДнв/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв. Кл.слова: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл. Кл.слова: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв. Кл.слова: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід Анотація: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |