Бушанова, Тетяна Сумка-килимок : дидактична гра для дітей середньої і старшої груп [Текст] / Тетяна Бушанова, Світлана Волошина, Наталія Прокопович> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 34-35 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання Кл.слова (ненормовані): дидактичні посібники -- дидактична гра -- ігрове середовище -- розвивальний килимок Анотація: Подано опис дидактичного посібника-килимка та приклади ігор на ньому. Посібник пошитий у вигляді розвивального килимка, який легко складається з усім вмістом, стягується шнурівкою і перетворюється на сумку. Дод.точки доступу: Волошина, Світлана; Прокопович, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2024/1 Журнал 2024р. N 1 Рібцун, Юлія. Психомовленнєвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика / Юлія Рібцун. - С.3-9. Грядовкіна, Жанна. Адаптація до дитсадка: поради для батьків та педагогів / Ж. Грядовкіна. - С.10-14. Зеленська, Людмила. Весело зимуємо, нітрохи не нудьгуємо : ігри для дітей раннього віку / Л. Зеленська, Н. Шалда. - С.15-21. Литовченко, Олена. А хто, хто у цій книжці живе? : дидактичний посібник для дітей раннього віку / О. Литовченко. - С.22-27. Терещенко, Ірина. Із Катрусею ми грали, рукавички прикрашали : заняття для дітей раннього віку / І. Терещенко. - С.28-29. Прокопович, Наталія. Ми синоптиками стали і погоду вивчали : заняття просто неба для дітей старшої групи / Н. Прокопович, Л. Андрущенко Ключинська, Марта. Шумовий оркестр: граємо за мультимедійними партитурами : музична діяльність для дітей середньої та старшої груп / М. Ключинська. - С.35-38. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Прокопович, Наталія. Ми синоптиками стали і погоду вивчали [Текст] : заняття просто неба для дітей старшої групи / Н. Прокопович, Л. Андрущенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 1. - С. 32-34. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--ознайомлення з природою Анотація: Заняття просто неба для дітей старшої групи. Навчання дітей самостійно визначати стан погоди, користуючись спеціальними приладами на метеомайданчику (термометром, снігоміром, флюгером), фіксувати інформацію про погоду та атмосферні явища у щоденнику спостережень. Розширення уявлення про особливості роботи синоптиків. Розвиток спостережливість, уміння аналізувати, робити припущення та висновки. Дод.точки доступу: Андрущенко, Ліна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |