Шифр: МО-1/2009/2
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. N 2
Зміст:
Масол, Л. Підготовка вчителів до поліхудожнього виховання учнів (теоретичні підходи й експериментальний досвід) / Л. Масол. - С.2-6
Ковальова, С. Упровадження інтегрованих курсів "Мистецство", "Художня культура" в загальноосвітніх навчальних закладах / С. Ковальова. - С.7-12
Просіна, О. Технологія науково-методичного супроводу в підготовці вчителя до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін / О. Просіна. - С.12-16
Степанова, Л. Розвиток поліфонічного слуху в молодших школярів засобами українського фольклору / Л. Степанова. - С.17-21
Сердюк, Т. Хореографія у вихованні студентів / Т. Сердюк. - С.22-25
Ушенко, Н. Творчість Владислава Городецького: урок з мистецтва / Н. Ушенко. - С.53-56 : цв.ил
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Просіна, О.
    Технологія науково-методичного супроводу в підготовці вчителя до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін [Текст] / О. Просіна // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 12-16
ББК 71 + 85
Рубрики: освіта післядипломна
   вчитель художн.культури

Кл.слова (ненормовані):
мистецькі дисципліни -- науково-метод.супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: МО-1/2010/3
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Академія педагогічних наук України. Київська дитяча Академія мистецтв. - К. : "Педагогічна думка", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. N 3
Зміст:
Мельник, Ю. Музично-семасіологічна технологія: обгрунтування концептуальних положень / Ю. Мельник. - С.2-5.
Гуральник, Н. Особливості китайської вокальної школи / Н. Гуральник. - С.6-7.
Бірюков, Михайло. Різновиди та засоби виготовлення вітража / М. Бірюков. - С.8-10.
Лященко, О. Стильові особливості китайського живопису / О. Лященко. - С.10-16.
Чумакова, Катерина. Основи вокальної майстерності / К. Чумакова. - С.16-18.
Карпенко, Євген. Застосування фонограми супроводу в роботі зі школярами / Є. Карпенко, Н. Карпенко. - С.19-22.
Новикова, Надія. Комп’ютерна презентація на уроках музики / Н. Новикова. - С.25-29.
Просіна, О. Дистанційні форми підготовки вчителів до інтегрованого навчання предметів мистецького циклу / О. Просіна. - С.30-37.
Ратко, Марина. Філософеми китайської духовної культури / М. Ратко. - С.45-50. : цв.ил.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


85
П 82


    Просіна, О.
    Дистанційні форми підготовки вчителів до інтегрованого навчання предметів мистецького циклу [Текст] / О. Просіна // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 30-37.
ББК 85 + 74.58
Рубрики: Кафедра музичної педагогіки та хореографії
   післядипломна педагогічна освіта

   Вчитель музики

   Дистанційне навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ПП1/2017/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Библиогр. в конце ст.
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26.
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32.
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38.
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистого досвіду в контексті самопроектування особистості / Ю. Гуцол С. - С.39-43.
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48.
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55.
Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63.
Лук’янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людинив умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук’янова. - С.64-69.
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
П 82


    Просіна, О. В.
    Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу [Текст] / О. В. Просіна // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 1. - С. 33-38.
ББК 74.2
Рубрики: Навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- предмети мистецького циклу -- поліцентрична інтеграція -- синергетичний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)