> Шифр: УПШ/2019/9 Журнал 2019р. N 9 Вашуленко, Микола. Надзвичайну для НУШ актуальність дослідницька має діяльність : формування дослідницьких умінь на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.3-7. Собко, Валентина. Словник як засіб реалізації компетентнісного підходу : зсіст і види роботи зі словниками на матеріалі розділу “Слово. Значення слова. Частини мови” / В. Собко. - С.7-12. Василега, Ольга. Адаптаційно-ігровий цикл навчання: урахування вікових особливостей дітей 6-8-річного віку в контексті впровадження НУШ / О. Василега. - С.12-16. Прядко, Любов. Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? : забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / Л. Прядко. - С.16-20. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу : затверджено наказом... від 27. 08. 2019 р. № 1154. - С.Вкладка. Ягупа, Ірина. Над берегами Псла-ріки розквітли Суми на віки : конспект занять інтегрованого навчального дня / І. Ягупа. - С.25-28. Сахно, Оксана. Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного дня : тренінг для вчителів початкових класів / О. Сахно. - С.28-32. Гетьман, Оксана. Щоб у навчанні мати успіхи помітні, освоюєм стратегії новітні : застосування прийомів розвитку критичного мислення на уроках навчання грамоти / О. Гетьман. - С.32-35. Юрченко, Оксана. Навчання в радість : способи мотивування молодших школярів до навчання у школі / О. Юрченко. - С.35-38. Чернишова, Наталія. Щоб наші діти здоровіли цілим класом, буклет здоров’я украдемо разом : батьківські збори-тренінг / Н. Чернишова. - С.38-41. Арнаутова, Ніна. Казка, навіть невелика, багатьом зарадить лихам : формування навичок безпечної поведінки на дорозі засобами драматизації / Н. Арнаутова. - С.41-44. Бойко, Оксана. Активно граємо, навчаємось, закони світу відкриваємо : добірка завдань з теми “Способи пізнання” для учнів 2-го класу / О. Бойко, Л. Шрамко. - С.44-45. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Прядко, Любов. Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? [Текст] : забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / Л. Прядко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 16-20. Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- асистент учителя -- особливі тіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |