> Шифр: ПШ-2/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова. - С.1–3. - Бібліогр.: 6 назв. Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / С. Каракоз. - С.4–7. Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка. - С.8–9. Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева. - С.10–13. - Бібліогр.: 7 назв. Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва. - С.14–15. - Бібліогр.: 7 назв. Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк. - С.15–17. - Бібліогр.: 4 назви. Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця. - С.17–20. Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Н. Романь. - С.20–23. Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / С. Тарнавська. - С.24–28. - Бібліогр.: 10 назв. Шишова, О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова. - С.29–33. Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Л. Ковальчук. - С.33–36. Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо. - С.37–39. Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Л. Філіпінко. - С.40–41. Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак. - С.41–44. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.45–46. Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / О. Грошева. - С.47–49. - Бібліогр.: 5 назв. Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Н. Марченко. - С.54–57. Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Л. Висоцька. - С.58–60. Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко. - С.61. - Бібліогр.: 2 назви. Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / А. Петрина. - С.62. Гринишак, Я. Шануймо рідне / Я. Гринишак. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Тетяна Піка> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 8–9. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): патріотичне виховання -- патріотизм -- національна гідність -- ціннісне ставлення особливості -- ставлення до Вітчизни -- виховні заходи -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про те, що патріотичне виховання дітей має проводитися комплексно, в єдності всіх його складників. Воно має стати засобом відродження національної культури, стимулом пробудження таких моральних якостей, як совість, людяність, почуття власної та національної гідності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3. Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5. Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9. Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18. Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20. Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22. Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24. Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26. Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29. Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37. Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39. Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42. Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44. Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47. Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв. Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55. Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв. Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Тетяна Піка> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 25–26. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- методика викладання інтегрованого уроку -- читання -- навчання грамоти Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з природознавства, математики, читання, навчання грамоти на тему: "А вода – це справжнє диво!" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/4/6 Журнал 2020р. N 4/6 (628-630) Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.2–7. Кл.слова: психологія вчителя, ознаки вчителя, особистісна модель педагога Інноваційна модель сучасного професійного закладу в контексті освітніх реформ в Україні / Н. В. Василенко. - С.8–69. - Бібліогр.: 17 назв. Кл.слова: безперервне професійне навчання, безперервна освіта фахівців, фахівці з публічного управління Піка, Т. О. Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради / Т. О. Піка. - С.70–79. - Бібліогр.: 24 назви. Кл.слова: науково-методична робота школи, внутрішньошкільне управління, інноваційні педагогічні ради Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піка, Т. О. Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради / Т. О. Піка> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4/6(628-630). - С. 70–79. - Бібліогр.: 24 назви.
Кл.слова (ненормовані): науково-методична робота школи -- внутрішньошкільне управління -- інноваційні педагогічні ради -- методична робота -- інноваційні підходи -- управлінський супровід -- функції педагогічної ради Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |