Шифр: ПШ-2/2018/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова. - С.1–3. - Бібліогр.: 6 назв.
Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / С. Каракоз. - С.4–7.
Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка. - С.8–9.
Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева. - С.10–13. - Бібліогр.: 7 назв.
Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва. - С.14–15. - Бібліогр.: 7 назв.
Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк. - С.15–17. - Бібліогр.: 4 назви.
Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця. - С.17–20.
Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Н. Романь. - С.20–23.
Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / С. Тарнавська. - С.24–28. - Бібліогр.: 10 назв.
Шишова, О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова. - С.29–33.
Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Л. Ковальчук. - С.33–36.
Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо. - С.37–39.
Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Л. Філіпінко. - С.40–41.
Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак. - С.41–44.
Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.45–46.
Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / О. Грошева. - С.47–49. - Бібліогр.: 5 назв.
Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв.
Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Н. Марченко. - С.54–57.
Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Л. Висоцька. - С.58–60.
Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко. - С.61. - Бібліогр.: 2 назви.
Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / А. Петрина. - С.62.
Гринишак, Я. Шануймо рідне / Я. Гринишак. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.035.6(477)
П 11


    Піка, Т.
    Виховання духовно осмисленого патріотизму / Тетяна Піка // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 8–9. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--національно-патріотичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- патріотизм -- національна гідність -- ціннісне ставлення особливості -- ставлення до Вітчизни -- виховні заходи -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про те, що патріотичне виховання дітей має проводитися комплексно, в єдності всіх його складників. Воно має стати засобом відродження національної культури, стимулом пробудження таких моральних якостей, як совість, людяність, почуття власної та національної гідності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/10
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3.
Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5.
Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9.
Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви.
Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18.
Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20.
Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22.
Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24.
Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26.
Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29.
Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви.
Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37.
Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39.
Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42.
Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44.
Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47.
Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв.
Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55.
Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв.
Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:502/504](477)
П 11


    Піка, Т.
    Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Тетяна Піка // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 25–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- методика викладання інтегрованого уроку -- читання -- навчання грамоти
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з природознавства, математики, читання, навчання грамоти на тему: "А вода – це справжнє диво!" для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: УШ/2020/4/6
   Журнал

Управління школою [Текст] : Науково-методичний журнал. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. N 4/6 (628-630)
Зміст:
Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.2–7.
Кл.слова: психологія вчителя, ознаки вчителя, особистісна модель педагога
Інноваційна модель сучасного професійного закладу в контексті освітніх реформ в Україні / Н. В. Василенко. - С.8–69. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: безперервне професійне навчання, безперервна освіта фахівців, фахівці з публічного управління
Піка, Т. О. Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради / Т. О. Піка. - С.70–79. - Бібліогр.: 24 назви.
Кл.слова: науково-методична робота школи, внутрішньошкільне управління, інноваційні педагогічні ради
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.091.12:005.572:061.2](477)
П 11


    Піка, Т. О.
    Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради / Т. О. Піка // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4/6(628-630). - С. 70–79. - Бібліогр.: 24 назви.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--методична робота--педагогічні ради
Кл.слова (ненормовані):
науково-методична робота школи -- внутрішньошкільне управління -- інноваційні педагогічні ради -- методична робота -- інноваційні підходи -- управлінський супровід -- функції педагогічної ради


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)