> Шифр: КШС-2/2015/5 Журнал 2015р. N 5 Биков, Валерій Юхимович. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: історія та сьогодення / В. Ю. Биков, А. В. Яцишин. - С.3-10. Спірін, Олег Михайлович. Науково-методичний і координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України / О. М. Спірін, Т. Л. Новицька, Л. А. Лупаренко. - С.11-17. Дем’яненко, Віктор Михайлович. Дослідно-експериментальна діяльність інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі навчальних закладів різних рівнів / В. М. Дем’яненко [и др.]. - С.18-23. Інші автори: Носенко Ю. Г., Пінчук О. П., Шишкіна Марія Павлівна Нікулочкіна, Олена Василівна. Особливості уроку інформатики в початковій школі / О. В. Нікулочкіна. - С.24-32. Бондаренко, Віталій Вікторович. Задачі XXVIII Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко, Д. П. Мисак, Ш. І. Ягіяєв. - С.33-37. Мисак, Данило Петрович. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2014-2015 навчальному році / Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик. - С.37-39. Коваленко, Валентина Володимирівна. Використання web-орієнтованих засобів у тренінгових заняттях для формування соціальної компетентності молодших школярів / В. В. Коваленко. - С.40-44. Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році : лист...від 26.06.2015 р. №1/9-305. - С.45-47. Лапінський, В. В. Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році / В. В. Лапінський [и др.]. - С.47-56. Інші автори: Руденко В. Д., Глобін О. І., Кудренко Б. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 70 Дослідно-експериментальна діяльність інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі навчальних закладів різних рівнів [Текст] / В. М. Дем’яненко [и др.]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 18-23. Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дослідно-експериментальна діяльність -- інформаційно-комунікаційні технології -- дистанційне навчання -- хмарні обчислення Анотація: У статті окреслено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчаннянаціональної академії педагогічних наук україни в аспекті здійснення експериментальних досліджень та впровадження перспективних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальних закладах різних рівнів. Дод.точки доступу: Дем’яненко, Віктор Михайлович; Носенко, Юлія Григорівна; Пінчук, Ольга Павлівна; Шишкіна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2016/8 Журнал 2016р. N 8 Інформатизація освіти - імператив її розвитку. - С.3-4. Пінчук, Ольга Павлівна. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні / О. П. Пінчук. - С.5-9. - Бібліогр.: 15 назв. Сухіх, Аліса Сергіївна. Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи / А. С. Сухіх. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв. Надтока, Віктор Олександрович. Особливості структурування змісту інтерактивних електронних підручників в процесі компетентнісного навчання географії у восьмому класі / В. О. Надтока, О. Ф. Надтока. - С.15-21. - Бібліогр.: 13 назв. Собакар, Олена Олександрівна. Формування національної свідомості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.22-26. - Бібліогр.: 9 назв. Чхало, Оксана Миколаївна. Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів / О. М. Чхало. - С.27-30. - Бібліогр.: 9 назв. Стеценко, Ірина Борисівна. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці / І. Б. Стеценко. - С.31-34. - Бібліогр.: 5 назв. Колос, Катерина Ростиславівна. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя / К. Р. Колос. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв. Жуковський, Сергій Станіславович. Задачі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в Житомирській області у 2016 році та рекомендації щодо їх розв’язування / С. С. Жуковський, С. В. Матвійчук. - С.39-44. Куліненко, Лілія Борисівна. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій / Л. Б. Куліненко. - С.45-49. - Бібліогр.: 11 назв. Пономарьова, Наталія Олександрівна. Профорієнтаційний аспект у практиці підготовки майбутнього вчителя інформатики / Н. О. Пономарьова. - С.49-52. - Бібліогр.: 8 назв. Андрєєва, Світлана Сергіївна. Гаджети для навчання / С. С. Андрєєва. - С.53-55. Олександр Ігорович Глобін : [некролог]. - С.56. Середній школі села Яворів Косівського району Івано-Франківської області - 170 років. - С. 2-а обкладинки. : фот. цв. Дитяча інженерна академія, Київ. - С. 3-я обкладинки. : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
П 11 Пінчук, Ольга Павлівна. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні [Текст] / О. П. Пінчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 5-9. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Учні--інформаційно-комунікаційна компетентність Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційна компетентність -- інформаційно-освітнє середовище -- електронні соціальні мережі Анотація: Автор розглядає електронні соціальні мережі (ЕСМ) як елемент відкритого інформаційно-освітнього середовища, що має властивості персоніфікації. Представлено результати дослідження формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів, психолого-педагогічних умов організації навчально-виховного процесу з використанням ЕСМ та освітніх результатів. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Калініна, Людмила Миколаївна. Інформатизація освіти і зародження нового освітнього середовища як основи нової української школи / Л. М. Калініна [и др.]. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв Інші автори: Китайцев О. М., Косик В. М., Лапінський В. В. Удовиченко, Ірина Віталіївна. Особливості "К-взаємодії" на уроках географії з використанням інформаційно-комунікативних технологій у старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.8-11. - Бібліогр.: 5 назв Слободянюк, Людмила Володимирівна. Використання методів моделювання та комп’ютерних технологій на заняттях фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредетації / Л. В. Слободянюк. - С.11-14. Биков, Валерій Юхимович. Мобільна підтримка мультимедіцного контенту на прикладі пристрою EZCAST C2 / В. Ю. Биков [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: 9 назв Інші автори: Спірін О. М., Пінчук О. П., Шиненко М. А. Карташова, Любов Андріївна. Створення персонального навчального середовища: застосування відкритого й загальнодоступного WEB-інструментарію / Л. А. Карташова, О. М. Чхало. - С.19-24. - Бібліогр.: 5 назв Остапець, Володимир Степанович. Метод аналізу якості навчання "Маяк" / В. С. Остапець. - С.25-33. - Бібліогр.: 3 назви Перегуда, Наталія. Медіаосвітні технології як чинник підвищення якості навчального процесу / Н. Перегуда. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв Задачі XXX Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх ров’язування. - С.38-41. Лапінський, Віталій Васильович. Особливості вивчення інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/18 навчальному році / В. В. Лапінський, Б. В. Кудренко. - С.42-47 Хакатон Robowars: the new beqinninq зі створення бойових роботів. - С.48. Вимоги до статей. - С.48. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
М 74 Мобільна підтримка мультимедіцного контенту на прикладі пристрою EZCAST C2 [Текст] / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: 9 назв
Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедіа -- презентації -- мобільний пристрій -- пристрій EZCAST C2 Анотація: У статті представлено опис основних компонентів розробленої технології налаштування і використання засобів мобільної підтримки презентацій мультимедійного контенту. Обгрунтовано використання цієї технології з метою отримання вчителем більш широких можливостей для контролю за учнівською діяльністю, для надання оперативної допомоги учнямпід час презентації мультимедійного контенту. Дод.точки доступу: Биков, Валерій Юхимович; Спірін, Олег Михайлович; Пінчук, Ольга Павлівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |